Nyt pikaisesti pihasta pois moinen murheenkryyni.
Leimaa kesäkuulle.
Talvirenkaat ehtoopuolella, mutta tosi sudittelija niilläkin talven veivaa. Talvikiekot orkkis aluilla, kontissa viides vararenkaana.
Kesätassuina MK-motorsportin 17" 6-puolaiset vanteet, 215 edessä ja takana 225 kumit, takana pari tuumaa leveämmät vanteet.
M-sport alusta, matala muttei mikään kivireki.
Ämmäpuskuri, hieman kolhittuna, mutta ehjä maalaamaton löytyy mukaan ja jos ei hirveä kiire sen kanssa ole, saa samaan hintaa maalattuna.
Kotteron väri valkoinen ja ruostetta luukkujen alaosissa sekä helmoissa. Ei läpimätää, mutta pinnassa.
Motti porattu, uudet männät, renkaat, kansi hitsattu, ketju uusi, ei vuoda öljyä... Ahdin ei vihellä, ahtaa heti alhaalta ja pelaa niinkuin pitää.
Rempan jälkeen ajettu n. 30000 kilometriä.
Miinuksia:
Joku anturi heittää häränpyllyä ja esim kulutusmittari ei näytä oikein, sekä kerran vuoteen heittelee kierrokset miten sattuu. Siitä johtuen nyt katkesi kamelin selkä ja meni matonen myyntiin.
Tänään tosin taas toimi normaalisti, kuten tulee varmaan taas seuraavan vuoden toimimaankin.
Muutenhan tuo kottero on kivasti palvellut, Alastarolla viime kesänä tuli testattua ja 16.2 oli paras aika, joten ihan kivastihan tuo myös liikkuu.
Varusteita:
Kattoluukku, kauko keskuslukko, Eberspächer, automaatti-ilmastointi, automaattisesti tummeneva taustapeili, selkänojissa ristiseläntuen säätö, sähkölasit edessä ja takana, irroitettava orkkis vetokoukku, kyynärnoja keskellä, sähköpeilit lämmityksellä, vakionopeussäädin, etujakkarat coupesta (puoli-alcantara)... Mitähän kaikkea muuta...
Kaikki noista siis toimivat, ilmastointi mukaanlukien.
Humpasta vastaa LG:n mp3 soitin, tikkua ja auxia löytyy. Edessä erillissarja orkkispaikoilla jonka merkkiä en muista, mutta kalvot oli kevlaria, takapenkin selkänojan alla Pioneerin aktiivisubi.
Auto siis pakettiautoksi tällä hetkellä rekisteröity, saa katsastettua henkilöautoksi.
Mukaan tietenkin auton oma takapenkki. Paikallaan toisen auton selkänoja mikä lukittu alas ja pehmusteet poistettu.
Hintaa 1850€ jos tingata haluaa, on parempi olla siinä hyvä.
Vaito rahaan, ehkä myös E39 rengassarjaan.
0440-426413
Kosla Turussa, jos tarvitsee, voin tuoda sen vaikka Lahteen viikonloppuna.
Kuvia jos joku haluaa, niitä ei paljoa nappaa ottaa, auto myydään sen verran halvalla ettei innosta nappailu ja pintojen kiilloittelu.
Leimaa kesäkuulle.
Talvirenkaat ehtoopuolella, mutta tosi sudittelija niilläkin talven veivaa. Talvikiekot orkkis aluilla, kontissa viides vararenkaana.
Kesätassuina MK-motorsportin 17" 6-puolaiset vanteet, 215 edessä ja takana 225 kumit, takana pari tuumaa leveämmät vanteet.
M-sport alusta, matala muttei mikään kivireki.
Ämmäpuskuri, hieman kolhittuna, mutta ehjä maalaamaton löytyy mukaan ja jos ei hirveä kiire sen kanssa ole, saa samaan hintaa maalattuna.
Kotteron väri valkoinen ja ruostetta luukkujen alaosissa sekä helmoissa. Ei läpimätää, mutta pinnassa.
Motti porattu, uudet männät, renkaat, kansi hitsattu, ketju uusi, ei vuoda öljyä... Ahdin ei vihellä, ahtaa heti alhaalta ja pelaa niinkuin pitää.
Rempan jälkeen ajettu n. 30000 kilometriä.
Miinuksia:
Joku anturi heittää häränpyllyä ja esim kulutusmittari ei näytä oikein, sekä kerran vuoteen heittelee kierrokset miten sattuu. Siitä johtuen nyt katkesi kamelin selkä ja meni matonen myyntiin.
Tänään tosin taas toimi normaalisti, kuten tulee varmaan taas seuraavan vuoden toimimaankin.
Muutenhan tuo kottero on kivasti palvellut, Alastarolla viime kesänä tuli testattua ja 16.2 oli paras aika, joten ihan kivastihan tuo myös liikkuu.
Varusteita:
Kattoluukku, kauko keskuslukko, Eberspächer, automaatti-ilmastointi, automaattisesti tummeneva taustapeili, selkänojissa ristiseläntuen säätö, sähkölasit edessä ja takana, irroitettava orkkis vetokoukku, kyynärnoja keskellä, sähköpeilit lämmityksellä, vakionopeussäädin, etujakkarat coupesta (puoli-alcantara)... Mitähän kaikkea muuta...
Kaikki noista siis toimivat, ilmastointi mukaanlukien.
Humpasta vastaa LG:n mp3 soitin, tikkua ja auxia löytyy. Edessä erillissarja orkkispaikoilla jonka merkkiä en muista, mutta kalvot oli kevlaria, takapenkin selkänojan alla Pioneerin aktiivisubi.
Auto siis pakettiautoksi tällä hetkellä rekisteröity, saa katsastettua henkilöautoksi.
Mukaan tietenkin auton oma takapenkki. Paikallaan toisen auton selkänoja mikä lukittu alas ja pehmusteet poistettu.
Hintaa 1850€ jos tingata haluaa, on parempi olla siinä hyvä.
Vaito rahaan, ehkä myös E39 rengassarjaan.
0440-426413
Kosla Turussa, jos tarvitsee, voin tuoda sen vaikka Lahteen viikonloppuna.
Kuvia jos joku haluaa, niitä ei paljoa nappaa ottaa, auto myydään sen verran halvalla ettei innosta nappailu ja pintojen kiilloittelu.