pannaas kaupan, itsellä mielessä jotain erilaista...
Tänään 16.6.2014 katsastettu, ajoaikaa vuosi taas eteenpäin...
Takarekisterikilven motonet-ledit ei pala ja moottori entisen vuotavan ahtimen jäljiltä katsastusmiehen mukaan liian öljyinen..
eli heti kättelyssä, autossa pätkää jäljellä 2500 euroa, joten sen ostaja hoitelee ensin ja sitten tehdään paperit..
ajettu 295tkm, ja lokidatan mukaan se pitää aikalailla paikkansakkin (vuosi sitten tuotu suomeen). titansilber, automaatti-ilmastoinnilla, kuskin penkki sähköllä, sähkölasit, k-lukko, kattoluukkua ei tässä karvahattumallissa ole. orkkis-xenonit.
viime syksyn jäljiltä vaihdettu:
-jarrut joka nurkkaan, zimmermann levyt joka nurkassa, samoin zimmermann palat, ja zimmermann kengät takana. myös jarruanturit zimmermann.
-takapyörän laakerit (600e) kuitti. schmiedmann
-startti 400e kuitti. av-autosähkö
-mahan-alus naftapumppu 120e kuitti. schmiedmann
-vaihdelaatikkoöljyt vaihdatettu huuhtelemalla joulukuussa + öljypohja + suodatin. 600e kuitti. schmiedmann
-ilmamassamittari (oem schmiedmann)
-turbo vaihdettu huhtikuussa 2014. (kopio-garrett 600e) race addicts
ja kaikenlaista pientä muutakin aina tarvittaessa. auto kopaltaan ihan fiksussa kunnossa, laatikko toimii todella pehmeästi ja vaihtaa todella hienosti, ja muutenkin pelaa ihan hyvin.
alla bmw orkkis aluilla syksyllä ostetut UUDET 225/45/17 kumho-nastarenkaat (700e), kesärenkaita ei vielä alla ole vähien ajojen takia, ja toisekseen kesävanteet on oikaisussa järvenpäässä amrif:illa, koska 2 oli kieroja ja yhdessä pikkuheittoa. kesäalut RH-wheels, ac-schnitzer kopiot 19" hyvillä kumeilla. tarttis vaan hakea (280e) ne pois ja vaihtaa alle...
tästä tarjousten perusteella pirssi jollekkin, pääasia että pääsis pätkästä eroon ja sais pikkusen omiaan pois, ja turhat dieselverot helvettiin, kun niin vähän tulee ajoa...
tiedustelut numerosta 040 934 3883 ja auto löytyy hyvinkään nurkilta jokelasta. privallakin voi kysellä...
Tänään 16.6.2014 katsastettu, ajoaikaa vuosi taas eteenpäin...
Takarekisterikilven motonet-ledit ei pala ja moottori entisen vuotavan ahtimen jäljiltä katsastusmiehen mukaan liian öljyinen..
eli heti kättelyssä, autossa pätkää jäljellä 2500 euroa, joten sen ostaja hoitelee ensin ja sitten tehdään paperit..
ajettu 295tkm, ja lokidatan mukaan se pitää aikalailla paikkansakkin (vuosi sitten tuotu suomeen). titansilber, automaatti-ilmastoinnilla, kuskin penkki sähköllä, sähkölasit, k-lukko, kattoluukkua ei tässä karvahattumallissa ole. orkkis-xenonit.
viime syksyn jäljiltä vaihdettu:
-jarrut joka nurkkaan, zimmermann levyt joka nurkassa, samoin zimmermann palat, ja zimmermann kengät takana. myös jarruanturit zimmermann.
-takapyörän laakerit (600e) kuitti. schmiedmann
-startti 400e kuitti. av-autosähkö
-mahan-alus naftapumppu 120e kuitti. schmiedmann
-vaihdelaatikkoöljyt vaihdatettu huuhtelemalla joulukuussa + öljypohja + suodatin. 600e kuitti. schmiedmann
-ilmamassamittari (oem schmiedmann)
-turbo vaihdettu huhtikuussa 2014. (kopio-garrett 600e) race addicts
ja kaikenlaista pientä muutakin aina tarvittaessa. auto kopaltaan ihan fiksussa kunnossa, laatikko toimii todella pehmeästi ja vaihtaa todella hienosti, ja muutenkin pelaa ihan hyvin.
alla bmw orkkis aluilla syksyllä ostetut UUDET 225/45/17 kumho-nastarenkaat (700e), kesärenkaita ei vielä alla ole vähien ajojen takia, ja toisekseen kesävanteet on oikaisussa järvenpäässä amrif:illa, koska 2 oli kieroja ja yhdessä pikkuheittoa. kesäalut RH-wheels, ac-schnitzer kopiot 19" hyvillä kumeilla. tarttis vaan hakea (280e) ne pois ja vaihtaa alle...
tästä tarjousten perusteella pirssi jollekkin, pääasia että pääsis pätkästä eroon ja sais pikkusen omiaan pois, ja turhat dieselverot helvettiin, kun niin vähän tulee ajoa...
tiedustelut numerosta 040 934 3883 ja auto löytyy hyvinkään nurkilta jokelasta. privallakin voi kysellä...