Vähän harvinaisempaa väritystä tarjolla, Lightning Yellow! vm. 2007 suomi-auto kolmannelta omistajalta. Ajettu 122tkm.
Omistuksessani kolme vuotta ja uusia tuulia pitäisi päästä haistelemaan. Itse olen autolla päästellyt n. 50tkm, joten aika tutuksi se on tullut. Minun aikanani pesty aina käsin ja vahattu säännöllisesti kunnon tuotteilla.
Juuri vedetty suomen huikein road trip Kumipallo4000. 5 Päivää ja 3000km, joten kyllä tällä matkaakin pystyy ajamaan =) Luotettavuus myöskin kunnossa.
Huollettu säännöllisesti ja huolto-oppaan mukaan. Itse vaihdellut öljyjä + tehnyt pieniä huoltoja ja jakopää + isommat huollot asiantuntevissa liikkeissä.
Ei ajettu kahtena viime talvena.
AYC toimii, ihan saman kuinka lämmin keli!
Katsastettu 25.6.2014. Päästöistä ei mennyt läpi, mutta etummaisen lambda-anturin vaihto korjasi vian ja sain vielä samana päivänä leiman autoon.
Viimeisimmät tärkeimmät huollot:
- Jakopää 77982km
- Voimansiirron kaikki öljyt + ayc:n korjaus 108315km
- Moottoriöljyt + suodatin + tulpat 116970km
- Pyöränkulmien säätö ja ilmastoinnin huolto 118683km
Öljyjä pyrkinyt vaihtamaan 5tkm välein.
Tekniikka:
- AMW 3" putki alusta loppuun
- JMF screameri (normaaliajossa ei ylimääräistä ääntä, mutta kaasu pohjassa taivas repeää), vakio outlet mukaan
- ACT kytkin n.650nm kestolla + kevennetty vauhtipyörä (alkuperäisen tuntuinen, ei on/off-tyylinen) ajettu n.25tkm
- BMC suodatin vaihdettu n.3000km sitten (mukaan saa käyttämättömän Apexin suodattimen)
- Säädätetty
Alusta:
- EBC jarrulevyt joka nurkassa (edessä alkaa olemaan vaihdon tarpeessa)
- EBC orangestuff jarrupalat joka nurkassa (ajettu n.5000km) edessä tällä hetkellä tarvikepalat, koska nuo levyt alkaa olemaan jo loppu ja orangestuffit puree liian hyvin kiinni = tärinää.
- D2 säädettävä alusta
- 3mm spacerit edessä (taakse samanlaiset saa mukaan)
- XXR 527 18x8,75 Nankang NS2 225/40 renkailla (setillä ajettu n.4500km) neljä ekaa kuvaa
- MAK 17x8 Federal 595 RS-R 235/45 (renkailla ajettu n.3000km)
- Nokian Hakkapeliitta R kitkat 17" 234/45 (hyvässä kunnossa, ajettu yksi talvi)
Sisusta:
- Autogauge ahtomittari
- ScanGauge 2 (näkee ja nollaa vikakoodit, kulutusta, lämpötiloja jne)
- Alpine CDE-123R soitin (Iphone5 tuki)
- Focalin jotkut kaiuttimet alkuperäisillä paikoilla, mutta ei soi juurikaan paremmin kuin vakiot)
Miinukset:
- Etulevyt alkaa olemaan loppu
- Kiveniskemiä etupuskurissa, konepellissä ja hieman takakaarissa (mutta niinhän näissä kaikissa pakkaa olemaan) näistä saa kuvia pyytämällä
- 2kpl parkkipaikka lommoja PRKL, mutta maali ei ole näissä lohkeillut
Linkki nettiautoon jossa kuvat:
Vaihtoa voi ehdotella johonki ämmäläiseen, mutta mieluiten E36 3.2L.
HP: 23900e
Auton sijainti Kokemäki, Satakunta
Yhteydenotot:
0400287907
[email protected]
taikka sitten tänne privaan.
Omistuksessani kolme vuotta ja uusia tuulia pitäisi päästä haistelemaan. Itse olen autolla päästellyt n. 50tkm, joten aika tutuksi se on tullut. Minun aikanani pesty aina käsin ja vahattu säännöllisesti kunnon tuotteilla.
Juuri vedetty suomen huikein road trip Kumipallo4000. 5 Päivää ja 3000km, joten kyllä tällä matkaakin pystyy ajamaan =) Luotettavuus myöskin kunnossa.
Huollettu säännöllisesti ja huolto-oppaan mukaan. Itse vaihdellut öljyjä + tehnyt pieniä huoltoja ja jakopää + isommat huollot asiantuntevissa liikkeissä.
Ei ajettu kahtena viime talvena.
AYC toimii, ihan saman kuinka lämmin keli!
Katsastettu 25.6.2014. Päästöistä ei mennyt läpi, mutta etummaisen lambda-anturin vaihto korjasi vian ja sain vielä samana päivänä leiman autoon.
Viimeisimmät tärkeimmät huollot:
- Jakopää 77982km
- Voimansiirron kaikki öljyt + ayc:n korjaus 108315km
- Moottoriöljyt + suodatin + tulpat 116970km
- Pyöränkulmien säätö ja ilmastoinnin huolto 118683km
Öljyjä pyrkinyt vaihtamaan 5tkm välein.
Tekniikka:
- AMW 3" putki alusta loppuun
- JMF screameri (normaaliajossa ei ylimääräistä ääntä, mutta kaasu pohjassa taivas repeää), vakio outlet mukaan
- ACT kytkin n.650nm kestolla + kevennetty vauhtipyörä (alkuperäisen tuntuinen, ei on/off-tyylinen) ajettu n.25tkm
- BMC suodatin vaihdettu n.3000km sitten (mukaan saa käyttämättömän Apexin suodattimen)
- Säädätetty
Alusta:
- EBC jarrulevyt joka nurkassa (edessä alkaa olemaan vaihdon tarpeessa)
- EBC orangestuff jarrupalat joka nurkassa (ajettu n.5000km) edessä tällä hetkellä tarvikepalat, koska nuo levyt alkaa olemaan jo loppu ja orangestuffit puree liian hyvin kiinni = tärinää.
- D2 säädettävä alusta
- 3mm spacerit edessä (taakse samanlaiset saa mukaan)
- XXR 527 18x8,75 Nankang NS2 225/40 renkailla (setillä ajettu n.4500km) neljä ekaa kuvaa
- MAK 17x8 Federal 595 RS-R 235/45 (renkailla ajettu n.3000km)
- Nokian Hakkapeliitta R kitkat 17" 234/45 (hyvässä kunnossa, ajettu yksi talvi)
Sisusta:
- Autogauge ahtomittari
- ScanGauge 2 (näkee ja nollaa vikakoodit, kulutusta, lämpötiloja jne)
- Alpine CDE-123R soitin (Iphone5 tuki)
- Focalin jotkut kaiuttimet alkuperäisillä paikoilla, mutta ei soi juurikaan paremmin kuin vakiot)
Miinukset:
- Etulevyt alkaa olemaan loppu
- Kiveniskemiä etupuskurissa, konepellissä ja hieman takakaarissa (mutta niinhän näissä kaikissa pakkaa olemaan) näistä saa kuvia pyytämällä
- 2kpl parkkipaikka lommoja PRKL, mutta maali ei ole näissä lohkeillut
Linkki nettiautoon jossa kuvat:
Vaihtoa voi ehdotella johonki ämmäläiseen, mutta mieluiten E36 3.2L.
HP: 23900e
Auton sijainti Kokemäki, Satakunta
Yhteydenotot:
0400287907
[email protected]
taikka sitten tänne privaan.