Subaru Impreza WRX STi Type-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jolli
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2006
    • 2556
    • Virolahti

    Subaru Impreza WRX STi Type-R

    Vituttaako takaveto talvella, tuntuuko muut kuin M-sarjalaiset hitailta? Tässä on ratkaisu ongelmiisi:

    Väistämätön asia toteutuu ja auto tulee vaihtumaan, nuoruuden haave ja unelma lähtee kiertoon:

    Linkki nettiautoon

    Subaru Impreza STi Type-R Ver. 3

    Subarun ensimmäinen 2-ovinen STi. Kevyempi ja jäykempi kuin neliovinen sisarensa, ja tästä syystä toimi pohjana Subarun ralliautolle. 1997 oli myös ensimmäinen vuosi kun säädettävä keskitasauspyörästön lukko oli saatavilla. Eroina normaaliin nelioviseen versioon on korin jäykkyyden ja kevyemmän painon lisäksi myös tiheävälityksinen, vahvistettu vaihdelaatikko, vähäisempi äänieristys, välijäähdyttimen vesiruiskutus ja nopea ohjaus. Moottoriteho on ilmoitettu alunperin japanilaisittain 280bhp, todellisuudessa enemmän.

    Suorituskyvyssä moni auto jää tälläisen yksilön jalkoihin
    0-100km/h 4,8sek
    huippunopeus 180km/h (rajoitettu, JDM)
    varttimaili tällä autolla on ajettu 13,4sek / 164km/h, tästä vähänkin parempi rattimies saa puristettua ajan varmasti 12 sek puolelle.

    Tämä yksilö on kokenut pienoisia muutoksia tehtaalta lähdön jälkeen, muutamia mainintoja:

    Suomeen 2010
    keväällä 2011 täysin uusiksi rakennettu moottori, kuitti 2900eur
    Autoon vaihdettu whitelinen jäykemmät vakaajat (takavakaaja säädettävä)
    Showan Tarmac alusta
    Uudemman mallin STin penkit
    Zero Sportin putkisto
    Zero Sportin vesijäähdytys välijäähdyttimelle
    Puskurissa suojaluukkujen alla Hellan lisäpitkät

    Huomion arvoinen varuste tänäkesänä on ollut automaatti-ilmastointi joka toimii täydellisesti.

    Heräsikö kiinnostuksesi? Ota rohkeasti yhteyttä!
    Hinta 9000eur
    Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-

    Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
    PM tavoittaa, puhelimella ei.
Working...
X