F31 320iA xDrive M-sport 2013 36900 EUR

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lao
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2010
    • 278
    • Tampere

F31 320iA xDrive M-sport 2013 36900 EUR

Myydään otsikon mukainen F31 320iA xDrive M-sport 2013. Autolla ajettu 62 000 km ja olen auton ensimmäinen omistaja. Auto hankittu uutena Tampereen Autokeskukselta 4/2013, jossa se on huollettu huolto-ohjelman mukaisesti, kesällä tehty viimeksi laaja huolto.

Ei kolaroitu, tupakoitu tai kuljetettu eläimiä. Kunto on aivan uuden veroinen, minulle on tulossa uusi auto ja tämä menee liikkeeseen. Tämä ei ole nettiautossa myynnissä, vaan haluan tarjota mahdollisuuden jollekkin ostaa tämä pois ennen kuin menee liikkeeseen myyntiin.

Sijanti: Tampere

Väri: Alpinen valkoinen

Tärkeimpiä varusteita:

Tehtaan M-Sport-paketti (sisältä ja ulkoa)
    Aktiivivakkari
    Sähköpenkit kuljettajan penkin muistitoiminnolla
    Comfort access
    Hifi-paketti
    Lämmitettävä ratti
    Valopaketti
    Säilytyspaketti
    Xenon-valot
    18" renkaat ja vanteet molemmissa rengassarjoissa

Hintapyynti: 36900 EUR tiukkaakin tiukempi, koska minulla on hyvityshinta sovittuna liikkeeseen, joten tinkaajat voivat hakea tämän sitten tammikuun alussa autoliikkeestä huomattavasti kovempaan hintaan, sori en halua olla tyly, vaan rehellinen.

Valitettavasti en voi ottaa mitään vaihdossa ja autoa pääsee vakavarainen tosiostaja katsomaan todella joustavasti. Jos joku on tämmöistä hankkimassa, niin tässä olisi hyvä ja edullinen yksilö, jos arvostaa M-sporttia ja akviitivakkaria sähköpenkeillä, voi yrittää ettiä/tuoda Saksasta edullisemmin vastaavaa nelikkoa.

Kiinni saa puhelimella 0401862569 tai yksityisviestillä
    Last edited by lao; 02-12-2015, 21:38.
Working...
X