Tehot: 257 kW / 350 Hv, Vääntö: 780 Nm
Vaihdettu isompi turbon välijäähdytin, turboon vaihdettu sisältö AMG-turboon syksyllä 2015. Ohjelmoitu AJ-Techin toimesta, paperit löytyvät. Ei jää jalkoihin, kiihtyvyys superia, silti kulutus kuin tavallisessa autossa!
Vahvistettu kytkin jossa kaksoismassavauhtipyörä korvattu yhtenäisellä massapyörällä ja sintterilevy normilevyjen tilalla. Samaa kontruktiota käytetty 500 hv viritetyissä mersuissa, joten pitäisi kestää tässäkin ja onkin kestänyt hyvin (ajettu näin nyt noin 60 000 km). Miinuksena jyrisevä ääni kun kytkin ylhäällä ja vaihde vapaalla (tämä oli tiedossa etukäteen, on tämän kontruktion ominaisuus) sekä muutenkin tavallista jäykempi kytkin, joka ei anna kovin paljoa luistoa. Eli ei sovi neideille (sori kaikki neidit jotka tykkää vähä raaemmista ja rajummista autoista)
Toinen miinus että peruspuskurit, joissa rehellisesti jälkiä sekä etu- että takapuskurissa. Jotain muitakin jälkiä on korissa parkkipaikoilta.
Moottori on 2006 tullut uudempi M57N2. Varusteista voisi ruksailtujen lisäksi mainita BMW alkuperäiset sporttipenkit, takalasitummennukset ammattilaisen toimesta sekä Bluetooth puhelimelle ja muita varusteita ripakopallinen... Keyless go, riittää kun avain taskussa ovia avatessa, lukitessa ja startatessa on luksusta! Myös kaarrevalot, kaukovaloautomatiikka, penkinlämmittimet, nahat, lasikatto, lohkolämmitin jne...
Alla Alpina replika vanteet 18. Takarenkaat uudet 245/40, eturenkaat 215/45 vielä ok kunnossa. Talvirenkaat hyvät, BMW omilla 17 tuuman vanteilla.
Ollut päivittäisessä käytössä työautona. Nyt pitää kuitenkin saada tilalle töihin pakettiauto (kantavuutta tarttis olla sen noin 1,5 tn, turha tarjota vaihdossa tonniluokkaa).
044-7447004 / 12500 € / Seinäjoki
Vaihdettu isompi turbon välijäähdytin, turboon vaihdettu sisältö AMG-turboon syksyllä 2015. Ohjelmoitu AJ-Techin toimesta, paperit löytyvät. Ei jää jalkoihin, kiihtyvyys superia, silti kulutus kuin tavallisessa autossa!

Vahvistettu kytkin jossa kaksoismassavauhtipyörä korvattu yhtenäisellä massapyörällä ja sintterilevy normilevyjen tilalla. Samaa kontruktiota käytetty 500 hv viritetyissä mersuissa, joten pitäisi kestää tässäkin ja onkin kestänyt hyvin (ajettu näin nyt noin 60 000 km). Miinuksena jyrisevä ääni kun kytkin ylhäällä ja vaihde vapaalla (tämä oli tiedossa etukäteen, on tämän kontruktion ominaisuus) sekä muutenkin tavallista jäykempi kytkin, joka ei anna kovin paljoa luistoa. Eli ei sovi neideille (sori kaikki neidit jotka tykkää vähä raaemmista ja rajummista autoista)

Toinen miinus että peruspuskurit, joissa rehellisesti jälkiä sekä etu- että takapuskurissa. Jotain muitakin jälkiä on korissa parkkipaikoilta.
Moottori on 2006 tullut uudempi M57N2. Varusteista voisi ruksailtujen lisäksi mainita BMW alkuperäiset sporttipenkit, takalasitummennukset ammattilaisen toimesta sekä Bluetooth puhelimelle ja muita varusteita ripakopallinen... Keyless go, riittää kun avain taskussa ovia avatessa, lukitessa ja startatessa on luksusta! Myös kaarrevalot, kaukovaloautomatiikka, penkinlämmittimet, nahat, lasikatto, lohkolämmitin jne...
Alla Alpina replika vanteet 18. Takarenkaat uudet 245/40, eturenkaat 215/45 vielä ok kunnossa. Talvirenkaat hyvät, BMW omilla 17 tuuman vanteilla.
Ollut päivittäisessä käytössä työautona. Nyt pitää kuitenkin saada tilalle töihin pakettiauto (kantavuutta tarttis olla sen noin 1,5 tn, turha tarjota vaihdossa tonniluokkaa).
044-7447004 / 12500 € / Seinäjoki