Myynnissä olisi BMW e36 328ia Automaatti 1995vm. Kyseinen yksilö on hieman erikoisemalla sisustalla sekä tosi hyvällä varusteella. Autoa olen huoltanut sen mukaisesti miten on ollut tarvetta ja hieman liikakin. Auto ollut itsellä helmikuusta lähtien. Ennen sitä auto oli seissyt sen 8vuotta jonka aikana autoa oli edellinen omistaja huoltanut ajoittain.
Niin kuin melkein jokaisessa sen ikäisessä autossa, löytyy pieniä teknisiä sekä ulkonäkö vikoja mutta jotka eivät haittaa ajoa.Henkilökohtaisesti itse halusin automaatin jotta autolla voisi vain ajaa ja nauttia siintä ajosta.Ikävä kyllä joudun luopumaan autosta kun Korkeakoulussa alkoivat opinnot pääkaupungissa. Noin isoruokahaluisella autolla ei opiskelija budjetilla kauheasti ajetaan. Auto kokonaisuudessa täydellinen uudeksi harraste autoksi tai jatko jalostukseen.Jos automaatti on esteenä niin sitä ei ole vaikeata myös vaihtaa manuaaliksi.
Miinuksia:
Airbag valo palaa normalia hieman kauemmin mutta sammu joka kertaa.
-Jarrupalojen valo palaa kokoajan:sammuu palojen vaihon jälkeen
-Täristyttää isommissa vauheissa( raidetangopäät tai ohjaustanko)
-Muutamista paikoista on pikkuhilja alkanut lähtemään maalia
-Mittaristossa enemmän kilometrejä kun autolla on todellisuudessa ajettu.
Plussia:
-Vaihettu alle 5tkm sitten: Öljyt(3tkm),öljyfiltteri(3tkm),syyläri,syylärinpai sunta säiliö sekä sen tiivisteet,termostaatti,termostaattikotelo,2 letkua jotka yhistyy termostaatti koteloon,uudet jbl 4" taka kaiuttimet.
-Harvinnainen punainen sisusta sekä hyvässä kunnossa.
-Kone ja laatikko käy tosi hyvin.
-Autosta on pidetty hyvä huolta!
-Erinomainen varustelutaso.
-Löytyy huoltokirja.
-Mukaan tulee: nasterenkaat aluilla,palat/levyt(paitsi jos kerkeen itse vaihtamaan ne),jotain muuta pientä.
En luopuis kyseisestä autosta jos ei olisi pakko!!
Hinta 3500e (tämän viikon tarjous 3200e 10.09-17.09)
Vaihto 4000e(vaihtoa vain 4sylinterisiin)
Yhteydenotot
[email protected]
+358466820193
Niin kuin melkein jokaisessa sen ikäisessä autossa, löytyy pieniä teknisiä sekä ulkonäkö vikoja mutta jotka eivät haittaa ajoa.Henkilökohtaisesti itse halusin automaatin jotta autolla voisi vain ajaa ja nauttia siintä ajosta.Ikävä kyllä joudun luopumaan autosta kun Korkeakoulussa alkoivat opinnot pääkaupungissa. Noin isoruokahaluisella autolla ei opiskelija budjetilla kauheasti ajetaan. Auto kokonaisuudessa täydellinen uudeksi harraste autoksi tai jatko jalostukseen.Jos automaatti on esteenä niin sitä ei ole vaikeata myös vaihtaa manuaaliksi.
Miinuksia:
Airbag valo palaa normalia hieman kauemmin mutta sammu joka kertaa.
-Jarrupalojen valo palaa kokoajan:sammuu palojen vaihon jälkeen
-Täristyttää isommissa vauheissa( raidetangopäät tai ohjaustanko)
-Muutamista paikoista on pikkuhilja alkanut lähtemään maalia
-Mittaristossa enemmän kilometrejä kun autolla on todellisuudessa ajettu.
Plussia:
-Vaihettu alle 5tkm sitten: Öljyt(3tkm),öljyfiltteri(3tkm),syyläri,syylärinpai sunta säiliö sekä sen tiivisteet,termostaatti,termostaattikotelo,2 letkua jotka yhistyy termostaatti koteloon,uudet jbl 4" taka kaiuttimet.
-Harvinnainen punainen sisusta sekä hyvässä kunnossa.
-Kone ja laatikko käy tosi hyvin.
-Autosta on pidetty hyvä huolta!
-Erinomainen varustelutaso.
-Löytyy huoltokirja.
-Mukaan tulee: nasterenkaat aluilla,palat/levyt(paitsi jos kerkeen itse vaihtamaan ne),jotain muuta pientä.
En luopuis kyseisestä autosta jos ei olisi pakko!!
Hinta 3500e (tämän viikon tarjous 3200e 10.09-17.09)
Vaihto 4000e(vaihtoa vain 4sylinterisiin)
Yhteydenotot
[email protected]
+358466820193