Tarjolla uusi MS3 kasattuna Motronic ECU boksiin. Testattu toimivaksi vakio M60 koneella, joka kehräsi tällä boksilla kuin kissa.
Tässä speksilistaa:
Sopii vakio johtosarjaan ja käyttää kaikkia tarvittavia koneen alkuperäisiä antureita mukaan lukien nakutuksen tunnistus.
Boksi käyttää ulkoista MAP-anturia, joka liitetään ilmamassamittarin johtosarjaliittimen MAF:in tilalle. MAFia ei siis enää tarvita. Tähän voi hommata esim GM 3-Bar MAP anturin tms ja rikkinäisestä MAF:ista voi ottaa liittimen, niin vakio johtosarja säilyy.
Boksiin voi liittää laajakaista lambda kontrollerit vaikka molempien vakio anturien tilalle. Voi esim raiskata pari vakio anturia ja ottaa niistä liittimet. Boksin kytkennät on tehty niin, että kaikki tarvittavat kytkennät laajakaistaa varten saadaan vakio lambda-liittimiltä.
Boksissa on 8-sylinterin sekventiaaliruisku ja sekventiaalisytkä ja perusasetukset kuten moottorin asentotunnistuksen asteet yms. on kohdallaan ja kartta on suurinpiirtein kohillaan 1500RPM asti, jotta lähtee käyntiin. Jos suuttimet vaihtaa isompiin, niin yhtä parametria (req fuel) muuttamalla pitäs olla taas käynnistysvalmiudessa.
Tässä on ihan kunnon piirilevy, joka on suunniteltu juuri tähän boksiin ja komponentit on automotive spec. Elintenluovuttajaboksista on uusiokäytetty kuoret, liitin ja jäähdytyslevyt. Kaikki elektroniikkakomponentit on uusia.
Muita herkkuja/MS3 lisäominaisuuksia, joita tuossa on:
CAN kytkettynä alkuperäisiin CAN väylän pinneihin, esim automaattilaatikon ohjauksen toteuttamiseen megashiftilla (CAN kommunikaatio testattu toimivaksi Mshift-automaattivaihteisto-ohjainlaitteen kanssa)
Flex-fuel input, Launch control, Table Switching, Boost control, General purpose output.
Hinta 850€ (88-pin Motronic elintenluovuttajaboksista hyvitän 50€)
Jos kiinnostaa, niin laita YV. Kuvia voin laittaa spostiin kiinnostuneille.
Boksi löytyy Laitilasta ja koekäyttö voidaan järjestää. Boksin viritteleminen vakio ECUn tilalle vie muutaman minuutin ja vakioksi palauttaminen käy yhtä vaivattomasti - "plug n play!"
Tässä speksilistaa:
Sopii vakio johtosarjaan ja käyttää kaikkia tarvittavia koneen alkuperäisiä antureita mukaan lukien nakutuksen tunnistus.
Boksi käyttää ulkoista MAP-anturia, joka liitetään ilmamassamittarin johtosarjaliittimen MAF:in tilalle. MAFia ei siis enää tarvita. Tähän voi hommata esim GM 3-Bar MAP anturin tms ja rikkinäisestä MAF:ista voi ottaa liittimen, niin vakio johtosarja säilyy.
Boksiin voi liittää laajakaista lambda kontrollerit vaikka molempien vakio anturien tilalle. Voi esim raiskata pari vakio anturia ja ottaa niistä liittimet. Boksin kytkennät on tehty niin, että kaikki tarvittavat kytkennät laajakaistaa varten saadaan vakio lambda-liittimiltä.
Boksissa on 8-sylinterin sekventiaaliruisku ja sekventiaalisytkä ja perusasetukset kuten moottorin asentotunnistuksen asteet yms. on kohdallaan ja kartta on suurinpiirtein kohillaan 1500RPM asti, jotta lähtee käyntiin. Jos suuttimet vaihtaa isompiin, niin yhtä parametria (req fuel) muuttamalla pitäs olla taas käynnistysvalmiudessa.
Tässä on ihan kunnon piirilevy, joka on suunniteltu juuri tähän boksiin ja komponentit on automotive spec. Elintenluovuttajaboksista on uusiokäytetty kuoret, liitin ja jäähdytyslevyt. Kaikki elektroniikkakomponentit on uusia.
Muita herkkuja/MS3 lisäominaisuuksia, joita tuossa on:
CAN kytkettynä alkuperäisiin CAN väylän pinneihin, esim automaattilaatikon ohjauksen toteuttamiseen megashiftilla (CAN kommunikaatio testattu toimivaksi Mshift-automaattivaihteisto-ohjainlaitteen kanssa)
Flex-fuel input, Launch control, Table Switching, Boost control, General purpose output.
Hinta 850€ (88-pin Motronic elintenluovuttajaboksista hyvitän 50€)
Jos kiinnostaa, niin laita YV. Kuvia voin laittaa spostiin kiinnostuneille.
Boksi löytyy Laitilasta ja koekäyttö voidaan järjestää. Boksin viritteleminen vakio ECUn tilalle vie muutaman minuutin ja vakioksi palauttaminen käy yhtä vaivattomasti - "plug n play!"