Kokeillaas löytyisikö tekniikalle jatkajaa.
Ei nyt missään pakkomyynnissä mutta iän tuoma "viisaus" sanoo että vähemmälläkin teholla pärjäisi..
TEKNIIKKA
-S38b36 vakio lohko porattuna 94mm
-Öljyruiskut koneistettu öljykanavaan
-Kunnostettu vakio öljypumppu
-Kiillotettu std kampiakseli
-Supran ati dampperi
-Custom dampperin napa
-Rewon motors 60-2 triggeri kiekko
-Cp männät hd tapeilla ja 9:0 rutulla
-Alakerrassa korsettilevy
-Acl kiertokangen laakerit
-Glygo vakio runkolaakerit
-Virtala racing kiinakanget paremmilla yläheloilla ja arp 2000 pulteilla
-Wurth 10.9 pultit rungoilla
-Arp kannenpultit
-Navalinea kansipahvi rst liekkirenkailla
-Vakio nokat
-Säädettävät nokkapyörät
-Kosusen tekemä kansi ja venatyöt
-Supertech jäykät venttiilijouset
-Supertech pakoventtiilit
-Pakosarja 6×pakolämpö antureilla
-Custom teräs imusarja(tupla plenumi)
-2200cc ev14 suuttimet
-Mallory b-paineen säädin
-Borg Warner S475 ahdin 74/86 siivillä a/r 1.36
-4"Downpipe
-4"Cut out heti dp:n jälkeen
-60mm kiina hukkaportti
-600*300*120 cuuleri
-Teräs vauhtipyörä
-Kytkin 3-levyinen tilton
-M50 koneisen 5-V *ZF vaihteisto
-Griffin alusyyläri
-Moottoria ohjaa MS3X
-Vag puolat
-Johtosarja tehty siististi
Ajettu rakentamisen jälkeen n.500km.
Tekniikka on e30 kopassa,joten moottorin kannakkeet tehty siihen.
Luonnollisesti tekniikan koekäyttö mahdollista,toki ilmaisia koeajoja ei irtoa.tosiostaja erikseen.
Tekniikka säädetty/mitattu NPR Racingin dynossa.
Lisähinnasta polttoaine vehkeet.3×bosch 044 hienossa telineessä suodattimien kera.
Taka-akselisto muutetuilla tukivarsien kiinnitys pisteillä,isot navat,custom vetarit,typ 210 perä.
Jotain varmaan unohtui mainita,puhelimessa selviää lisää.
H:9500e
Pekka
0407746337
Joensuu
Ei nyt missään pakkomyynnissä mutta iän tuoma "viisaus" sanoo että vähemmälläkin teholla pärjäisi..
TEKNIIKKA
-S38b36 vakio lohko porattuna 94mm
-Öljyruiskut koneistettu öljykanavaan
-Kunnostettu vakio öljypumppu
-Kiillotettu std kampiakseli
-Supran ati dampperi
-Custom dampperin napa
-Rewon motors 60-2 triggeri kiekko
-Cp männät hd tapeilla ja 9:0 rutulla
-Alakerrassa korsettilevy
-Acl kiertokangen laakerit
-Glygo vakio runkolaakerit
-Virtala racing kiinakanget paremmilla yläheloilla ja arp 2000 pulteilla
-Wurth 10.9 pultit rungoilla
-Arp kannenpultit
-Navalinea kansipahvi rst liekkirenkailla
-Vakio nokat
-Säädettävät nokkapyörät
-Kosusen tekemä kansi ja venatyöt
-Supertech jäykät venttiilijouset
-Supertech pakoventtiilit
-Pakosarja 6×pakolämpö antureilla
-Custom teräs imusarja(tupla plenumi)
-2200cc ev14 suuttimet
-Mallory b-paineen säädin
-Borg Warner S475 ahdin 74/86 siivillä a/r 1.36
-4"Downpipe
-4"Cut out heti dp:n jälkeen
-60mm kiina hukkaportti
-600*300*120 cuuleri
-Teräs vauhtipyörä
-Kytkin 3-levyinen tilton
-M50 koneisen 5-V *ZF vaihteisto
-Griffin alusyyläri
-Moottoria ohjaa MS3X
-Vag puolat
-Johtosarja tehty siististi
Ajettu rakentamisen jälkeen n.500km.
Tekniikka on e30 kopassa,joten moottorin kannakkeet tehty siihen.
Luonnollisesti tekniikan koekäyttö mahdollista,toki ilmaisia koeajoja ei irtoa.tosiostaja erikseen.
Tekniikka säädetty/mitattu NPR Racingin dynossa.
Lisähinnasta polttoaine vehkeet.3×bosch 044 hienossa telineessä suodattimien kera.
Taka-akselisto muutetuilla tukivarsien kiinnitys pisteillä,isot navat,custom vetarit,typ 210 perä.
Jotain varmaan unohtui mainita,puhelimessa selviää lisää.
H:9500e
Pekka
0407746337
Joensuu
Comment