- Ajovalot 50e/pari (sumuiset, kiinnikkeissä sanomista)
- Automaattivaihteisto 400e (GA6HP26Z)
- Hammastanko 150e
- iDrive (täydellisenä 100e, sisältää myös radion)
- Konepelti 400e (ALUMIINI, alkuperäinen, maalivikaa ja pikku jälkiä, ei paha lainkaan, sisältää saranat sekä pesusuuttimet yms, kaiken mitä konepellissä pitää olla kiinni)
- Korin palat 70e (pala kuin pala, saat itse leikata haluamasi kohdan ja määritellä paljonko sitä tarvitset, takalonkka, katto, b-pilari jne..)
- Kuvan aluvanteita ainakin 5kpl yhteensä 90e
- Moottori 1000e (sisältää ihan kaiken, suuttimet, laturin, ilmastoinninkompuran, ohjaustehostinpumpun, yms yms. Raakamoottori ilman apulaitteita 900e, koekäyttömahdollisuus)
- Musta kangas sisusta 50e (täydellisenä, penkkeineen yms)
- Ohjaustehostimenpumppu 50e
- Oikea etulokasuoja 100e (alumiini, alkuperäinen, kunto hyvä)
- Oikea etuovi 120e (täydellisenä, kunto hyvä)
- Oikea takaovi 120e (täydellisenä, kunto hyvä)
- Pakoputkisto TARJOA, romumiehille en myy, mutta jos joku oikeasti tarvitsee esim. vakio putkistoa käyttöön niin tästä koko putkisto edullisesti. Jos ei mene kaupan niin osaan itse kyllä myydä katalysaattorin kierrätykseen (putkisto turbolta – taakse asti täydellisenä, sisältää myös KATALYSAATTORIN, osanumero 18307789915)
- Polttoainekäyttöinen lisälämmitin kauko-ohjauksella 100e (sisältää johtosarjan, jos tulet itse purkamaan sisältä)
- Polttoainesäiliö 150e (täydellisenä pumppuineen ja antureineen)
- R90 polttoainepumppu 200e (13518511826)
- Takakelkka 200e
- Takaluukku 100e (täydellisenä, hyvä)
- Takapuskuri 100e (kunto hyvä)
- Takavalot 80e/pari (kunto hyvä, sisältää valonpohjatkin)
- Tasauspyörästö 400e (160kw mallin välitys 2,47)
- Vaihdevalitsin 80e
- Varapyörä 10e
- Vasen etulokasuoja 50e (alumiini, alkuperäinen, vaatii kunnostusta, ei mahdoton)
- Vasen etuovi 50e (täydellisenä, lommonen)
- Vasen takaovi 50e (täydellisenä, lommonen)
- Vetoakselit 50e/kpl
Siinä äkkiseltään esimerkkihintoja! Jos tiedustelemaasi osaa ei löytynyt listalta niin laita viestiä! Osat kohtuu hintaisia ja hinnat sata varmasti edullisempia kuin Varaosahaku.comissa.
Tämän auton VIN numeron 7 viimeistä kirjainta on B149421
Voit siis itse tutkia auton tietoja/osa sopivuuksia realoem.com --> https://www.realoem.com/bmw/enUS/select?vin=B149421
Auton värikoodi: Mystic-blau metallic (A07)
Power: 160kw / 218hp
Engine: M57/TU
Prod. Date: 2003-06-26
Suomiauto, kylmän ilmaston varusteilla
KYSELYT VAIN 0449916816 soittamalla tai viestillä
- Automaattivaihteisto 400e (GA6HP26Z)
- Hammastanko 150e
- iDrive (täydellisenä 100e, sisältää myös radion)
- Konepelti 400e (ALUMIINI, alkuperäinen, maalivikaa ja pikku jälkiä, ei paha lainkaan, sisältää saranat sekä pesusuuttimet yms, kaiken mitä konepellissä pitää olla kiinni)
- Korin palat 70e (pala kuin pala, saat itse leikata haluamasi kohdan ja määritellä paljonko sitä tarvitset, takalonkka, katto, b-pilari jne..)
- Kuvan aluvanteita ainakin 5kpl yhteensä 90e
- Moottori 1000e (sisältää ihan kaiken, suuttimet, laturin, ilmastoinninkompuran, ohjaustehostinpumpun, yms yms. Raakamoottori ilman apulaitteita 900e, koekäyttömahdollisuus)
- Musta kangas sisusta 50e (täydellisenä, penkkeineen yms)
- Ohjaustehostimenpumppu 50e
- Oikea etulokasuoja 100e (alumiini, alkuperäinen, kunto hyvä)
- Oikea etuovi 120e (täydellisenä, kunto hyvä)
- Oikea takaovi 120e (täydellisenä, kunto hyvä)
- Pakoputkisto TARJOA, romumiehille en myy, mutta jos joku oikeasti tarvitsee esim. vakio putkistoa käyttöön niin tästä koko putkisto edullisesti. Jos ei mene kaupan niin osaan itse kyllä myydä katalysaattorin kierrätykseen (putkisto turbolta – taakse asti täydellisenä, sisältää myös KATALYSAATTORIN, osanumero 18307789915)
- Polttoainekäyttöinen lisälämmitin kauko-ohjauksella 100e (sisältää johtosarjan, jos tulet itse purkamaan sisältä)
- Polttoainesäiliö 150e (täydellisenä pumppuineen ja antureineen)
- R90 polttoainepumppu 200e (13518511826)
- Takakelkka 200e
- Takaluukku 100e (täydellisenä, hyvä)
- Takapuskuri 100e (kunto hyvä)
- Takavalot 80e/pari (kunto hyvä, sisältää valonpohjatkin)
- Tasauspyörästö 400e (160kw mallin välitys 2,47)
- Vaihdevalitsin 80e
- Varapyörä 10e
- Vasen etulokasuoja 50e (alumiini, alkuperäinen, vaatii kunnostusta, ei mahdoton)
- Vasen etuovi 50e (täydellisenä, lommonen)
- Vasen takaovi 50e (täydellisenä, lommonen)
- Vetoakselit 50e/kpl
Siinä äkkiseltään esimerkkihintoja! Jos tiedustelemaasi osaa ei löytynyt listalta niin laita viestiä! Osat kohtuu hintaisia ja hinnat sata varmasti edullisempia kuin Varaosahaku.comissa.
Tämän auton VIN numeron 7 viimeistä kirjainta on B149421
Voit siis itse tutkia auton tietoja/osa sopivuuksia realoem.com --> https://www.realoem.com/bmw/enUS/select?vin=B149421
Auton värikoodi: Mystic-blau metallic (A07)
Power: 160kw / 218hp
Engine: M57/TU
Prod. Date: 2003-06-26
Suomiauto, kylmän ilmaston varusteilla
KYSELYT VAIN 0449916816 soittamalla tai viestillä