BMW-diagnostiikkaläppäri INPA, DIS ym. valmiina, HALVALLA LÄHTEE!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • camshaft
    BTCF Member
    • Sep 2016
    • 544
    • Kotka

BMW-diagnostiikkaläppäri INPA, DIS ym. valmiina, HALVALLA LÄHTEE!

Toipuva bemariharrastaja myy kellarista löytynyttä jäämistöä, tarjolla diagnostiikkaläppäri jossa valmiina ainakin INPA, DIS/GT1, SSS/PROGMAN, TIS, NcsExpert ja WinKfp. Itse olen aikanaan käyttänyt lähinnä INPAa E38:n ja E39:n kanssa ja oikein hyvin toimi, satunnaisesti tuli tällä joku koodauskin tehtyä.

Läppäri on antiikkinen ThinkPad jonka joku aiempi omistaja on "tyylikkäästi" tuunannut sinisellä päällemaalauksella ja isoilla BMW-tarroilla mutta ajaa kyllä asiansa vaikka en henk. koht. olekaan ulkonäöstä niin innostunut. Akun kesto ei ole kummoinen mutta virtapiuhan päässä toimii hyvin.

Mukaan USB-OBD2-adapterijohto ja sen kaveriksi vielä 20-pin "pacman"-adapteri vanhempiin autoihin sekä USB-jatkojohto niin ylttää ratinkin takaa näpyttelemään.

Sijaitsee Kotkassa, hintapyyntö 100 € + mahdolliset postikulut ostajalle. Kuvia ja lisätietoja pyydettäessä!

YV tavoittaa tai tekstari nolla neljä nolla nolla kasi nolla viis neljä kolme kasi, soittoihin en välttämättä kerkiä vastaamaan.
    "Sori vaan mut oon pyrkiny vähentään" -Cheek
    Ex: E39 '96 523i projekti, E38 '99 728i työauto ym ym onhan noita
Working...
X