Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ostetaan laturi ja asennusapua Kuopiosta e39 528 varten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timo.O
    Newbiemmer
    • Feb 2012
    • 1
    • KPO

    Ostetaan laturi ja asennusapua Kuopiosta e39 528 varten

    Eli homman nimi on se, että ostin mielestäni näppärän ja toimivan e39, joka vaatiikin sittenkin huoltoa heti piakkoin. Ei lataa ilmeisesti kunnolla kun valo vilkkuu välillä mittaristossa ja voi olla, että se kuuluisa lämppärin siilikin on viallinen kun hurisee kojelaudan sisällä välillä itsekseenkin ja syö sitä kautta akkua. Ja ainakin moniurahihnan jostain kohtaa kuuluu vikinää. Jos löytyy toimiva laturi jollakin vaikka purkuautosta, niin sellainen varmaankin tarvitaan. Parasta jos löytyy Kuopion läheltä. Välillä myös joku nostaja naputtaa, niin sitäkin pitäisi katsella paremmin, mutta akuuteimpana tuo latauksen selvittäminen. Lisäksi autosta uupuu letkulämmitin, eli sellainenkin tarvitaan.



    Ongelmista suurimpana tässä on melkeinpä vielä se, että en itse ymmärrä autoista juuri yhtään mitään, mutta haluan oppia näpertelemään (kai tälläkin voi tehdä vaikutuksen vaimoon??). Eikä ole myöskään paikkaa eikä työkaluja. Joten olen valmis maksamaan jollekin Kuopion paikalliselle ja asiansana tuntevalle senseille, että näyttää mallia ja autan mukana niin hyvin kuin pystyn.


    Eli kitetettynä, tarvitsen toimivan laturin e39 528iA:ta varten tai mikäli latausvika ei johdu siitä, niin sitten tulkinta-apua vähintään. Lisäksi kaverinhakuilmoitus (), että homman saisi myös hoidettua, eli ryhdy uuden bemarini kummisedäksi.


    Tarjoa noita osia, paikkaa, aikaasi sekä työkaluja ja minä tarjoan rahaa ja heikkoa osaamista hyötykäyttöön.


    Parhaiten tavoittaa whatsappin kautta o5o 4l44 l52
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎