E36 vm 1995 orggis Bosch tai ZKW molemmat etu-umpiot, ei tarvitse olla kokonaan ehjät

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • iiroh
    Newbiemmer
    • Oct 2008
    • 10

E36 vm 1995 orggis Bosch tai ZKW molemmat etu-umpiot, ei tarvitse olla kokonaan ehjät

Ostaisin Boschin tai ZKW:n alkuperäiset umpiot, joista oikeastaan tarvitsen vain ne suorakaiteen muotoisen ulko"lasin" sisäpuolella olevat pyöreät linssit/"lasit". Varsinkin ne ulommat. En tiedä onko toiveunta löytää sellaiset joissa ei halkeamia tai kellastumia....

Minun umpioiden uloimman osan isossa, suorakaiteen muotoisessa lasissa on Boschin osanumero 1 305 621 668. Osalistoissa on niin monenlaisia osanumeroita että en ole varma mikä näiden kokonaisten umpioiden alkuperäinen BMW osanumero on, mutta RealOEM sanoo 63128363493 ja 63128363494.

Allaolevan piirroskuvan mukaan Boscheissa tuo umpion uloin osa on kiinni runko-osassa tuollaisilla kiinteillä kulmikkailla muoviklipseillä. ZKW tekemissä umpioissa sellaiset irralliset metalliset klipsit. Tarve pk-seutu-Lahti akselilla mistä voisin noutaa. Whatsappilla tai tekstarilla lähestyminen olisi minulle paras vaihtoehto.

EDIT: pieni korjaus aiempaan ilmoitustekstiin: Itse asiassa ZKW tekemät umpiot kävisi myös. Niissä ilmeisesti nuo sisemmät pyöreät linssit samankokoiset ja muotoiset.

Kiitos, Iiro H nolla neljäsataa 424 879
    Last edited by iiroh; 04-10-2025, 15:48.
Working...
X