Kipinä hukassa apua kaivataan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dantsku
    replied
    Originally posted by GOOFY View Post
    Joko tähän löyty vika?
    Ei ole vielä vikaa löytynyt yritys on kova mut ei
    Mietiskelen vaa tota lukon pohjaa et et toimiikohan se starttaa ainakin ja kaikis johdois sähkö kulkee

    Leave a comment:


  • GOOFY
    replied
    Joko tähän löyty vika?

    Leave a comment:


  • GOOFY
    replied
    Originally posted by dantsku View Post
    Pitää tutkia ja nii vois kuvitella et ku puolal tulee sähkö et toimis boksiki mut tiiä sitä sit
    Ja jos pätkivää maata ei löydy puolan miinuksesta ku starttaa niin sit on poksi tai anturi jakajassa paskana. Anturin elämästä en osaa mitään sanoa. Kerran koitin mittailla mut en saanu mistään lukemista selvää.

    Testaa niin selviää kummalla puolen puolaa vika on.

    Leave a comment:


  • dantsku
    replied
    Originally posted by GOOFY View Post
    Poksin keltainen on kierroslukutieto, ei vaikuta mitenkään käyntiin lähtöön

    musta ja vihreä ovat eri vuosimalleissa toisin päin.

    Virtalukolta tuleva virta menee jompaan kumpaan (musta tai vihreä) ja haarautuu puolan +. Ja jos virta kerran tulee puolalle niin kai se varmaan menee sit poksillekkin.

    toisesta sit menee se pätkivä maa puolan -.

    Kynällä kun kokeilee puolan miinusta niin se kynä pitäs vilkkua startatessa.
    Pitää tutkia ja nii vois kuvitella et ku puolal tulee sähkö et toimis boksiki mut tiiä sitä sit

    Leave a comment:


  • dantsku
    replied
    Originally posted by Att1Tude View Post
    Halkinainen tulpanjohto=viallinen, maadoittaa ennen aikojaan runkoon/kostealla säällä mihin vain. Asennusvirhe todennäköisesti, johto käynyt tiukalla lenkillä tjsp. Pätee myös puolan johtoon tottakai.



    Oikosulussa mihin? Tarpeellinen tieto tuossa johdon mittauksessa on johdon johtavuus, vastusta ei saa olla juuri yhtään
    Siis kattosin vaa et ei oo johdon sisällä keskenään oikosulussa mut pitää vaihtaa
    Ja tarkoitin sitä johtoa mikä on jakajan ja sytytyksen välillä

    Leave a comment:


  • GOOFY
    replied
    Originally posted by dantsku View Post
    Paljon pitäis tulla millekki johdolle virtaa siinä sytytys boksissa
    Poksin keltainen on kierroslukutieto, ei vaikuta mitenkään käyntiin lähtöön

    musta ja vihreä ovat eri vuosimalleissa toisin päin.

    Virtalukolta tuleva virta menee jompaan kumpaan (musta tai vihreä) ja haarautuu puolan +. Ja jos virta kerran tulee puolalle niin kai se varmaan menee sit poksillekkin.

    toisesta sit menee se pätkivä maa puolan -.

    Kynällä kun kokeilee puolan miinusta niin se kynä pitäs vilkkua startatessa.

    Leave a comment:


  • Att1Tude
    replied
    Halkinainen tulpanjohto=viallinen, maadoittaa ennen aikojaan runkoon/kostealla säällä mihin vain. Asennusvirhe todennäköisesti, johto käynyt tiukalla lenkillä tjsp. Pätee myös puolan johtoon tottakai.

    Originally posted by dantsku View Post
    Tulee virta ja vaihdoin sen boksin ja johdot selattu läpi se johto mikä tulee jakajan ja sytytysboksin väliin ni siinä oli halkeama mutta yleis mittarin kaa ku tutki ni ei oo ainakaan oikosulussa
    Oikosulussa mihin? Tarpeellinen tieto tuossa johdon mittauksessa on johdon johtavuus, vastusta ei saa olla juuri yhtään

    Leave a comment:


  • dantsku
    replied
    Originally posted by GOOFY View Post
    Tuleeko syttöpoksille virtaa ja tarkista jakajan anturin ja poksin välinen piuha ja liitokset.
    Paljon pitäis tulla millekki johdolle virtaa siinä sytytys boksissa

    Leave a comment:


  • dantsku
    replied
    Originally posted by GOOFY View Post
    Tuleeko syttöpoksille virtaa ja tarkista jakajan anturin ja poksin välinen piuha ja liitokset.
    Tulee virta ja vaihdoin sen boksin ja johdot selattu läpi se johto mikä tulee jakajan ja sytytysboksin väliin ni siinä oli halkeama mutta yleis mittarin kaa ku tutki ni ei oo ainakaan oikosulussa

    Leave a comment:


  • dantsku
    replied
    Originally posted by Rumilus View Post
    Jos puola on uusi ja sinne tulee virtaa, niin kokeile ottaa se puolalta virranjakajalle menevä johto irti jakajalta ja kokeile sillä tuleeko kipinää.
    Ei tule mut johto on Melkee uus kui helposti hajoo?

    Leave a comment:


  • Rumilus
    replied
    Jos puola on uusi ja sinne tulee virtaa, niin kokeile ottaa se puolalta virranjakajalle menevä johto irti jakajalta ja kokeile sillä tuleeko kipinää.

    Leave a comment:


  • GOOFY
    replied
    Tuleeko syttöpoksille virtaa ja tarkista jakajan anturin ja poksin välinen piuha ja liitokset.

    Leave a comment:


  • dantsku
    replied
    Originally posted by GOOFY View Post
    No se jousi on siinä jakajan pyörijässä, ei sitä oikein sen paremmin voi sanoa. Jos on jonkukkaan verran vanha niin uudet hilut jakajaan. Kansi ja pyörrin. Ja se rajottamaton pyörrin on varmempi ja halvempi mut sit vaan pitää muistaa että ei ole sitä kierroksien rajottajaa.

    Ja se alkuperänen rajottaa kiekat melko alhaalla muutenkin. Sitä rahaa kattattais muutenkin nostaa. Mulla sama motti ja parhaat tehot löyty jostain 7000-8000 kiekan paikkeilta.
    Uus kansi ja pyörijä löytyy jo ja nimen omaan tuo rajoittamaton

    Leave a comment:


  • dantsku
    replied
    [QUOTE=GOOFY;3502333]No se jousi on siinä jakajan pyörijässä, ei sitä oikein sen paremmin voi sanoa. Jos on jonkukkaan verran vanha niin uudet hilut jakajaan. Kansi ja pyörrin. Ja se rajottamaton pyörrin on varmempi ja halvempi mut sit vaan pitää muistaa että ei ole sitä kierroksien rajottajaa.

    Ja se alkuperänen rajottaa kiekat melko alhaalla muutenkin. Sitä rahaa kattattais muutenkin nostaa. Mulla sama motti ja parhaat tehot löyty jostain 7000-8000 kiekan paikkeilta.[/QUOTE
    Last edited by dantsku; 21-02-2015, 12:25.

    Leave a comment:


  • GOOFY
    replied
    Originally posted by dantsku View Post
    Missäs semmone jousi on ja miten testaan onko ehjä
    No se jousi on siinä jakajan pyörijässä, ei sitä oikein sen paremmin voi sanoa. Jos on jonkukkaan verran vanha niin uudet hilut jakajaan. Kansi ja pyörrin. Ja se rajottamaton pyörrin on varmempi ja halvempi mut sit vaan pitää muistaa että ei ole sitä kierroksien rajottajaa.

    Ja se alkuperänen rajottaa kiekat melko alhaalla muutenkin. Sitä rahaa kattattais muutenkin nostaa. Mulla sama motti ja parhaat tehot löyty jostain 7000-8000 kiekan paikkeilta.
    Last edited by GOOFY; 21-02-2015, 12:16.

    Leave a comment:

Working...
X