Elikkä siis ton pierburgin kaasarin kans olis nyt semmosta ongelmaa, että toimii tosi huonosti kylmänä, nyppii ja meinaa melkein sammua, vähänkun kone alkaa lämpiään, niin tämä ongelma alkaa hävitä.. veikkaan tota sähköstä ryyppyä, että siinä olis jotain kuppaa? Mistä tommonen automaattiryyppy muuten ottaa tiedon koneen lämpötilasta tai siis missä sen anturi on?
Nyt uusinta uutta on, kun alkanut bemari lämpimänä toimiin tosi huonosti nyppii paljon ajossa ja tyhjäkäynnillä kierrokset seilaa aika korkealla
kokeilin käännellä ryyppyä eri asentoon, mutta ei vaikuttanut tohon kierrosten seilaamiseen mitenkään
Weberi olis tietysti varmasti parempi heittää ton paskan tilalle, mutta ei oo nyt varaa semmoseen
Nyt uusinta uutta on, kun alkanut bemari lämpimänä toimiin tosi huonosti nyppii paljon ajossa ja tyhjäkäynnillä kierrokset seilaa aika korkealla

kokeilin käännellä ryyppyä eri asentoon, mutta ei vaikuttanut tohon kierrosten seilaamiseen mitenkään
Weberi olis tietysti varmasti parempi heittää ton paskan tilalle, mutta ei oo nyt varaa semmoseen