Announcement

Collapse
No announcement yet.

L-Jetronic alipaineletkut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 525iiäxä
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2005
    • 1825
    • Lappeenranta, Finland

    L-Jetronic alipaineletkut

    Tässä ketjussa on kaavio, miten alipaineletkut menee L-Jetissä. Jarrutehostimen letkun kaverina on toinen, mikä haarautuu haitariputkelle ja siitä edelleen tk-venttiilille.

    Haitarilta tk-venttiilille menevä on järkeenkäypä, mutta mikä on imusarjan ja haitarin välisen letkun idea? Imeekö se aina sitä kautta ilmaa läpän ohi?

    Mistä sitten jatkokysymys, että riittäiskö ilma, jos tämän letkun eliminoi ja ajattaa kaiken haitarilta imusarjan toisen puolen kautta?

    Tähän on vähän hankala kustomoida Motronic-tyylinen "lyhyt" tyhjäkäynti-ilman saanti. Imusarjaan pitäis saada väljempi putkiyhde. Toki tehtävissä, mutta jos nyt jättää vielä tuommoiset modaukset tekemättä.

    Volvo V70 2.4T -02
    E30 323i -84 (taas)

    Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎