Tässä ketjussa on kaavio, miten alipaineletkut menee L-Jetissä. Jarrutehostimen letkun kaverina on toinen, mikä haarautuu haitariputkelle ja siitä edelleen tk-venttiilille.
Haitarilta tk-venttiilille menevä on järkeenkäypä, mutta mikä on imusarjan ja haitarin välisen letkun idea? Imeekö se aina sitä kautta ilmaa läpän ohi?
Mistä sitten jatkokysymys, että riittäiskö ilma, jos tämän letkun eliminoi ja ajattaa kaiken haitarilta imusarjan toisen puolen kautta?
Tähän on vähän hankala kustomoida Motronic-tyylinen "lyhyt" tyhjäkäynti-ilman saanti. Imusarjaan pitäis saada väljempi putkiyhde. Toki tehtävissä, mutta jos nyt jättää vielä tuommoiset modaukset tekemättä.
Haitarilta tk-venttiilille menevä on järkeenkäypä, mutta mikä on imusarjan ja haitarin välisen letkun idea? Imeekö se aina sitä kautta ilmaa läpän ohi?
Mistä sitten jatkokysymys, että riittäiskö ilma, jos tämän letkun eliminoi ja ajattaa kaiken haitarilta imusarjan toisen puolen kautta?
Tähän on vähän hankala kustomoida Motronic-tyylinen "lyhyt" tyhjäkäynti-ilman saanti. Imusarjaan pitäis saada väljempi putkiyhde. Toki tehtävissä, mutta jos nyt jättää vielä tuommoiset modaukset tekemättä.