Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ritke
    replied
    Originally posted by ritke View Post
    Kertokaapas viisaammat että mikä ihme voi olla vikana kun kääntää virrat päälle niin pensapumppu alkaa pyöriin ja jatkaa sitä pumppaamista koko ajan, eikös sen pitäis lopettaa pyörimisen kun paineet on noussu siihen tarvittavaan paineeseen? ja pensa kiertää koko ajan eli se ei katkase sitä pyörittämistä ollenkaa ja pensapumpun rele vain naksuu koko ajan. jos kääntää tarttausasentoon niin kaikki menee stoppiin ja mitään ei tapahu.

autona siis 320i -84 l-jet
    Ideoita? virtalukko kusee? jännite liika pieni? ruiskunboxi? alkaa pikku hiliaa meneen hermot. tiistaina ajoin sen illalla parkkihin taas talviunilta ja seuraavana päivänä alkaa vittuilee!!

kiitos jo etukäteen vastauksista

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    Originally posted by basso72 View Post
    Muistelisin,että löytyis alkuperäinen asennusohje noille lampunpesimille,jos siitä nyt mitään apua on. Kulkee sähköpostilla.
    Toi ohjehan on parempi ku sata jänistä
    kiitos vaan

Jarski

Leave a comment:

• basso72
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    No perkele !
    -kiitos..
    Olen luullut etusumareitten releeksi tai jotain.. Ei ole sumarillista kolmekymppiä ollut mulla
    Muistelisin,että löytyis alkuperäinen asennusohje noille lampunpesimille,jos siitä nyt mitään apua on. Kulkee sähköpostilla.

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    Originally posted by pablo View Post
    Liittyks se "aho motor" relelaatikko jotenki tohon pyyhin hommaan mikä on apparin valon takana? Jos ei ja tiedät mikä se on voisitko valaista minuakin?

EDIT:Liittyyhän se jotenkin näköjään siihen http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E21-E23-E2...-/130498543875

-Anssi
    No perkele !
    -kiitos..
    Olen luullut etusumareitten releeksi tai jotain.. Ei ole sumarillista kolmekymppiä ollut mulla

Leave a comment:

• pablo
    replied
    Korjausohjeen , virtapiirikaavion tai netin varaosafilmin selailu ei tuottanut oikein tulosta..

Mitenhän ajovalojen pyyhkijät pitäisi kytkeä.. Minkänäköistä johtosarjaa siihen tarvii tai mihin kytken jos itse evottaa johdinsarjat , ja onko sille oma katkaisijansa tai omanlaisensa viiksi?
    Minkä yhteydessä sen pitäisi toimia? E30 pesurisysteemi on vähän hämärä mulle , laskin säiliöistä yhteensä kolme pumppua..
    Retrofit-kitin kuvassakaan ei ole kuvattu muuta kuin moottorit ja pyyhkijät.
    Liittyks se "aho motor" relelaatikko jotenki tohon pyyhin hommaan mikä on apparin valon takana? Jos ei ja tiedät mikä se on voisitko valaista minuakin?

EDIT:Liittyyhän se jotenkin näköjään siihen http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E21-E23-E2...-/130498543875

-Anssi
    Last edited by pablo; 06-04-2011, 20:16.

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    Ajovalon pyyhkijöiden asennus

Korjausohjeen , virtapiirikaavion tai netin varaosafilmin selailu ei tuottanut oikein tulosta..

Mitenhän ajovalojen pyyhkijät pitäisi kytkeä.. Minkänäköistä johtosarjaa siihen tarvii tai mihin kytken jos itse evottaa johdinsarjat , ja onko sille oma katkaisijansa tai omanlaisensa viiksi?
    Minkä yhteydessä sen pitäisi toimia? E30 pesurisysteemi on vähän hämärä mulle , laskin säiliöistä yhteensä kolme pumppua..
    Retrofit-kitin kuvassakaan ei ole kuvattu muuta kuin moottorit ja pyyhkijät.

Leave a comment:

• ritke
    replied
    Kertokaapas viisaammat että mikä ihme voi olla vikana kun kääntää virrat päälle niin pensapumppu alkaa pyöriin ja jatkaa sitä pumppaamista koko ajan, eikös sen pitäis lopettaa pyörimisen kun paineet on noussu siihen tarvittavaan paineeseen? ja pensa kiertää koko ajan eli se ei katkase sitä pyörittämistä ollenkaa ja pensapumpun rele vain naksuu koko ajan. jos kääntää tarttausasentoon niin kaikki menee stoppiin ja mitään ei tapahu.

autona siis 320i -84 l-jet

Leave a comment:

• Terno
    Guest replied
    Originally posted by BmW3/2 View Post
    olis tarve m20b20 tai m40b18 koneelle.
    varaosia tarteen kans
    BTCF-myyntipalsta, nettivaraosa, varaosahaku.fi, keltain pörssi.... Eli kaikkea saa kun jaksaanähdä vaivaa...

Mutta omasta mielestä parasta on tehdä ilmoitus tänne OStetaan osioon ja lisäksi selailla tätä sivustoa.

Leave a comment:

• BmW3/2
    replied
    psaakp kukaan sanoo mistä saan

olis tarve m20b20 tai m40b18 koneelle.
    varaosia tarteen kans

Leave a comment:

• Tonton
    replied
    Originally posted by Kapanos View Post
    Auto on e30 325 cabrio vuosimallia 91. Sähkölasit ovat aikaisemmin toimineet normaalisti. Vika on ilmestynyt auton ollessa talvisäilössä lämpimässä tallissa.

Ongelma: Sähkölasit eivät toimi ovien ollessa suljettuna. Toimivat vain kun oven avaa ja ovikytkin kytkee mm. sisävalonkin päälle. Releistä/sulakkeista tai sähkölasien "tappokytkimestä" tämä vika ei varmasti johdu, ne on vaihdettu useaan otteeseen ilman tulosta.

eli ilmeisesti maadoittaa vain silloin kun ovi on auki.. missähän mahtaa sijaita lasien maadoitus piste?
    toimiiko ovet suljettuna ja virrat päällä

mulla nimittäin toimii samalla tavalla jos ei oo avainta virtalukossa

Leave a comment:

• Kapanos
    replied
    Auto on e30 325 cabrio vuosimallia 91. Sähkölasit ovat aikaisemmin toimineet normaalisti. Vika on ilmestynyt auton ollessa talvisäilössä lämpimässä tallissa.

Ongelma: Sähkölasit eivät toimi ovien ollessa suljettuna. Toimivat vain kun oven avaa ja ovikytkin kytkee mm. sisävalonkin päälle. Releistä/sulakkeista tai sähkölasien "tappokytkimestä" tämä vika ei varmasti johdu, ne on vaihdettu useaan otteeseen ilman tulosta.

eli ilmeisesti maadoittaa vain silloin kun ovi on auki.. missähän mahtaa sijaita lasien maadoitus piste?

Leave a comment:

• Rocla
    replied
    Originally posted by pablo View Post
    Mites ton sulakerasian saa helpoiten pois 325:sen konehuoneesta pohjatöitä/maalausta varten? Vai onko porukka vaan suojannut sen?

-Anssi
    Helpoiten sen saa kun purkaa koko auton sähköjärjestelmän pois.

Eli jos työhelet vain konehuoneen kanssa, niin suojaa melkoinen savotta jos on vielä sisusta ja kojetaulu paikoillaan.

Leave a comment:

• duuk
    replied
    Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Henki vaan tuntuu olevan se että jos saan dynolappuun enemmän polleja ja nyyttoneita jostain M20 turbosta niin onhan se kaikin puolin varmasti parempi.

-J
    Nii eihä se eka veto paljoa maksakkaan Kaikki sen jälkeen sitten taas..
    Last edited by duuk; 05-04-2011, 23:29.

Leave a comment:

• pablo
    replied
    Mites ton sulakerasian saa helpoiten pois 325:sen konehuoneesta pohjatöitä/maalausta varten? Vai onko porukka vaan suojannut sen?

-Anssi

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    No miks sen tonnin M20 turbon pitäis edes olla sama asia? Kun ei sitä eheää täydellistä S14 tosissaan millään tonnilla saa kuin ei saa myöskään toimivaa ahdettua M20:iä
    Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Henki vaan tuntuu olevan se että jos saan dynolappuun enemmän polleja ja nyyttoneita jostain M20 turbosta niin onhan se kaikin puolin varmasti parempi.

-J

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎