Eli mietiskelin tuossa että vaihtasin tuohon omaan vanhaan 325E PreFaceliftiin ('86 M20B27) Hiukan uudemman M20B25 moottorin ('90).
Eli suurin huolenaihe on nuo sähköhommat. Ei taija ihan olla vaan että Plug'n Play homma? Miten kannattaa toteuttaa tuo sähköjen vaihto kun tuossa uudemmassahan on erilaiset nuo sähköt..
Tuo B25 moottori on nostettu 525I:stä oman johtosarjansa kanssa. Sitä ei varmaan voi heittää sitä ETA-koneen johtosarjaa siihen B25:sen niskaan vaan?
Sitten ku on ite asentaja tämmönen juntti joka ei ymmärrä sähköstä muutaku sen että sähkö on sinistä ja sattuu. Eli vastaukset mielellään sellaisia että hidas savolainen ajatuksenjuoksu pysyy mukana.
Kiitos&Anteeks
Eli suurin huolenaihe on nuo sähköhommat. Ei taija ihan olla vaan että Plug'n Play homma? Miten kannattaa toteuttaa tuo sähköjen vaihto kun tuossa uudemmassahan on erilaiset nuo sähköt..

Tuo B25 moottori on nostettu 525I:stä oman johtosarjansa kanssa. Sitä ei varmaan voi heittää sitä ETA-koneen johtosarjaa siihen B25:sen niskaan vaan?
Sitten ku on ite asentaja tämmönen juntti joka ei ymmärrä sähköstä muutaku sen että sähkö on sinistä ja sattuu. Eli vastaukset mielellään sellaisia että hidas savolainen ajatuksenjuoksu pysyy mukana.

Kiitos&Anteeks