Aloin tuossa muuan kaunis päivä vaihtamaan venttiilikopan tiivistettä ja siinä työn touhussa hoksasin sattumalta että sielähän oli jakopään edessä irtonaisia muovin kappaleita ja yksi ruuvi!!
Siinä vähän ihmettelin ja tutkailin niin tarkemman kattelun jälkeen muovin kappaleet osoittautu nokkienvälissä olevan ketjunkiristimen muoveiksi. Ja irronnut ruuvi oli pakopuolen nokan päästä jossa oli toinenki ruuvi niin löysällä että lähti käsin pyörittelemällä irti.
Onko tämä kuinka normaalia näissä moottoreissa että lähtee ruuvit irti ja muovit?
Pystyykö yläpuolen kiristimen vaihtaa ilman että ottaa ketjun irti?
Apuja ja hyviä vinkkejä tarttis ku ei ole bemarin moottoreista kokemusta.
Siinä vähän ihmettelin ja tutkailin niin tarkemman kattelun jälkeen muovin kappaleet osoittautu nokkienvälissä olevan ketjunkiristimen muoveiksi. Ja irronnut ruuvi oli pakopuolen nokan päästä jossa oli toinenki ruuvi niin löysällä että lähti käsin pyörittelemällä irti.
Onko tämä kuinka normaalia näissä moottoreissa että lähtee ruuvit irti ja muovit?
Pystyykö yläpuolen kiristimen vaihtaa ilman että ottaa ketjun irti?
Apuja ja hyviä vinkkejä tarttis ku ei ole bemarin moottoreista kokemusta.