E36 madaltaminen yhdistetty topikit

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kimi59
    replied
    vielä madalluksesta?

    Originally posted by DannyBoy View Post
    40/25 sarjalla auto ei pitäisi olla mitenkään niin tontissa, että ei katsastuksessa kelpais. omasta kiposta löytyy 60/40, ja aika horokki sekin vielä on.
    kuinka pitkät iskarit on vakiona? noi etuiskarit on n.60cm pitkät? eli onkohan nekin vaihdettu saksassa lyhyempiin? renkaiden vaihto 17 tuumaisiksi tuskin nostaa kovin paljon viel autoa. valot on liian matalalla katsastusmiehén tekemien mittausten mukaan.oisko parempi vaihtoehto ostaa säädettävä alusta??

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Camo View Post
    Todellakin. Ja jos kerran 16" pitää olla niin sopiva rengaskoko on tällöin 215/50-16.
    Ja vielä oikeampi 205/55 t. 225/50.

    Leave a comment:


  • Camo
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Aivan liian pienet pyörät e36.een, sen takia tuo on niin matala, pitäisi olla vähintään 215/45-17 !
    Todellakin. Ja jos kerran 16" pitää olla niin sopiva rengaskoko on tällöin 215/50-16.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by kimi59 View Post
    eli edessä se on 310mm ja takana 300mm. renkaina 215-40-16.
    Aivan liian pienet pyörät e36.een, sen takia tuo on niin matala, pitäisi olla vähintään 215/45-17 !

    Leave a comment:


  • Camo
    replied
    Originally posted by kimi59 View Post
    on se matala yks päällä ajaessakin putki ottaa kiinni hidasteiden yli ajettaessa,, ja valot on liian matalalla..
    Eihän se sitten ole vielä edes matala, kun ei jää keikkumaan pohjasta siihen hidasteen päälle

    Leave a comment:


  • ileN
    replied
    jaa, no mulla löytyisi halkaistuja pohjaanlyöntikumeja noin 40mm edestä, laita niita riittävä määrä siihen iskarinmännän varteen jos ei muuta ratkaisua löydy?
    Last edited by ileN; 09-05-2008, 23:25.

    Leave a comment:


  • kimi59
    replied
    e36

    Originally posted by ileN View Post
    Jos ei ollut ihan mielettömästi liian matala, siis inssin mielestä, niin lisäät n.1,5 bar paineita per rengas ja uusintakatsastukseen jollekin toiselle konttorille, niin eiköhän leima irtoa.
    on se matala yks päällä ajaessakin putki ottaa kiinni hidasteiden yli ajettaessa,, ja valot on liian matalalla..

    Leave a comment:


  • ileN
    replied
    Jos ei ollut ihan mielettömästi liian matala, siis inssin mielestä, niin lisäät n.1,5 bar paineita per rengas ja uusintakatsastukseen jollekin toiselle konttorille, niin eiköhän leima irtoa.

    Leave a comment:


  • kimi59
    replied
    e36

    Originally posted by ileN View Post
    Mittaa se matka pyöränkeskiostä lokasuojankaareen,
    se on nimittäin yleisin suure madalluksia arvioidessa.

    eli edessä se on 310mm ja takana 300mm. renkaina 215-40-16.

    Leave a comment:


  • ileN
    replied
    Mittaa se matka pyöränkeskiostä lokasuojankaareen,
    se on nimittäin yleisin suure madalluksia arvioidessa.
    Last edited by ileN; 09-05-2008, 21:54.

    Leave a comment:


  • DannyBoy
    replied
    Originally posted by kimi59 View Post
    eli saksan tuliaiseni BMW 325 coupe -94 oli liian matala katsastusmiehille.
    valot liian alhaalla.ja maavaraakin liian vähän. eli nyt on luultavasti 40/25 weitecin sarja, mikä pitäisi olla iskarien norm.pituus? tossa autossa ne on n.60cm pitkät ainakin edessä, eli millaisia jousia pitäis metsästää et saisi auton korkeemmaksi ja katsastusmihille mieleiseksi??
    40/25 sarjalla auto ei pitäisi olla mitenkään niin tontissa, että ei katsastuksessa kelpais. omasta kiposta löytyy 60/40, ja aika horokki sekin vielä on.

    Leave a comment:


  • kimi59
    replied
    e36 madallus?

    eli saksan tuliaiseni BMW 325 coupe -94 oli liian matala katsastusmiehille.
    valot liian alhaalla.ja maavaraakin liian vähän. eli nyt on luultavasti 40/25 weitecin sarja, mikä pitäisi olla iskarien norm.pituus? tossa autossa ne on n.60cm pitkät ainakin edessä, eli millaisia jousia pitäis metsästää et saisi auton korkeemmaksi ja katsastusmihille mieleiseksi??

    Leave a comment:


  • kovaluu1
    replied
    mulla autos m-sport tehtaanalusta ja erittäin hyvä kyyti..mutta mutta..jos jouset vaan vaihtaa niin ilman muuta eibachit...parhaat "pelkästään" jousilla tehtävä tontitus..et varmasti pety

    Leave a comment:


  • Behemoth
    replied
    Jaahans...kiitos tiedoista. Näitten mukaan Günther puottanut kärryäni lievästi 85/85 Ei ihme, että välillä raapasee putkisto maata.

    Leave a comment:


  • Rusty
    replied
    Bentleyn manuaali kertoo näin etupäästä "Front Ride Height Specifications"

    mitta pyöränkaaren keskeltä vanteen alareunaan.

    vannekoko 318/323/325/328 M3
    15"
    tav.alusta 576mm 555mm
    sport-alusta 561mm 530mm

    16"
    tav.alusta 589mm 570mm
    sport-alusta 574mm 545mm

    17"
    tav.alusta 604mm 585mm
    sport-alusta 589mm 560mm

    Maksimiero eri puolilla 10mm
    Maksimipoikkeama arvoista 10mm


    ja takapäästä "Rear Ride Height Specifications"

    15"
    tav.alusta 518mm
    sport-alusta 507mm

    16"
    tav.alusta 531mm
    sport-alusta 520mm

    17"
    tav.alusta 546mm
    sport-alusta 535mm 540mm

    Maksimiero eri puolilla 10mm
    Maksimipoikkeama arvoista 10mm

    (Mitat kun molemmilla etuistuimilla painoa 68kg, keskellä takapenkkiä 68kg, peräkontissa 21 kg, tankki täynnä = "normal loaded position")
    Last edited by Rusty; 10-10-2007, 20:40.

    Leave a comment:

Working...
X