Originally posted by DannyBoy
View Post
E36 madaltaminen yhdistetty topikit
Collapse
X
-
vielä madalluksesta?
kuinka pitkät iskarit on vakiona? noi etuiskarit on n.60cm pitkät? eli onkohan nekin vaihdettu saksassa lyhyempiin? renkaiden vaihto 17 tuumaisiksi tuskin nostaa kovin paljon viel autoa. valot on liian matalalla katsastusmiehén tekemien mittausten mukaan.oisko parempi vaihtoehto ostaa säädettävä alusta??
-
e36
on se matala yks päällä ajaessakin putki ottaa kiinni hidasteiden yli ajettaessa,, ja valot on liian matalalla..Originally posted by ileN View PostJos ei ollut ihan mielettömästi liian matala, siis inssin mielestä, niin lisäät n.1,5 bar paineita per rengas ja uusintakatsastukseen jollekin toiselle konttorille, niin eiköhän leima irtoa.
Leave a comment:
-
Jos ei ollut ihan mielettömästi liian matala, siis inssin mielestä, niin lisäät n.1,5 bar paineita per rengas ja uusintakatsastukseen jollekin toiselle konttorille, niin eiköhän leima irtoa.
Leave a comment:
-
40/25 sarjalla auto ei pitäisi olla mitenkään niin tontissa, että ei katsastuksessa kelpais. omasta kiposta löytyy 60/40, ja aika horokki sekin vielä on.Originally posted by kimi59 View Posteli saksan tuliaiseni BMW 325 coupe -94 oli liian matala katsastusmiehille.
valot liian alhaalla.ja maavaraakin liian vähän. eli nyt on luultavasti 40/25 weitecin sarja, mikä pitäisi olla iskarien norm.pituus? tossa autossa ne on n.60cm pitkät ainakin edessä, eli millaisia jousia pitäis metsästää et saisi auton korkeemmaksi ja katsastusmihille mieleiseksi??
Leave a comment:
-
e36 madallus?
eli saksan tuliaiseni BMW 325 coupe -94 oli liian matala katsastusmiehille.
valot liian alhaalla.ja maavaraakin liian vähän. eli nyt on luultavasti 40/25 weitecin sarja, mikä pitäisi olla iskarien norm.pituus? tossa autossa ne on n.60cm pitkät ainakin edessä, eli millaisia jousia pitäis metsästää et saisi auton korkeemmaksi ja katsastusmihille mieleiseksi??
Leave a comment:
-
mulla autos m-sport tehtaanalusta ja erittäin hyvä kyyti..mutta mutta..jos jouset vaan vaihtaa niin ilman muuta eibachit...parhaat "pelkästään" jousilla tehtävä tontitus..et varmasti pety
Leave a comment:
-
Jaahans...kiitos tiedoista. Näitten mukaan Günther puottanut kärryäni lievästi 85/85
Ei ihme, että välillä raapasee putkisto maata.
Leave a comment:
-
Bentleyn manuaali kertoo näin etupäästä "Front Ride Height Specifications"
mitta pyöränkaaren keskeltä vanteen alareunaan.
vannekoko 318/323/325/328 M3
15"
tav.alusta 576mm 555mm
sport-alusta 561mm 530mm
16"
tav.alusta 589mm 570mm
sport-alusta 574mm 545mm
17"
tav.alusta 604mm 585mm
sport-alusta 589mm 560mm
Maksimiero eri puolilla 10mm
Maksimipoikkeama arvoista 10mm
ja takapäästä "Rear Ride Height Specifications"
15"
tav.alusta 518mm
sport-alusta 507mm
16"
tav.alusta 531mm
sport-alusta 520mm
17"
tav.alusta 546mm
sport-alusta 535mm 540mm
Maksimiero eri puolilla 10mm
Maksimipoikkeama arvoista 10mm
(Mitat kun molemmilla etuistuimilla painoa 68kg, keskellä takapenkkiä 68kg, peräkontissa 21 kg, tankki täynnä = "normal loaded position")Last edited by Rusty; 10-10-2007, 20:40.
Leave a comment:
Leave a comment: