E36 madaltaminen yhdistetty topikit

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Behemoth
    replied
    Noniin! Otin mitat tuosta kärrystä ja seuraavaa: edestä (noin-mitat) 310mm, takaa 295mm. Eli ilmeisesti Günther on laskenut tuota kärryä suhteellisen reilusti....80/80???

    edit: joko joku uskaltaa tunnustaa mitkä on alkuperäisillä jousilla mitat kaarista keskiöön?
    Last edited by Behemoth; 10-10-2007, 19:26.

    Leave a comment:


  • Ody
    replied
    H&R:n 40/15mm satsi + konin säädettävät = mahtava
    Ostin nuo H&R:n jouset K-L varaosista, 230e toimituskuluineen.

    Leave a comment:


  • Behemoth
    replied
    Originally posted by reddewil View Post
    Säästömalli vai 4-ovinen? Haulla pitäis löytyä, kun niitä moni mittaili, omanikin tiedot siinä theardissa on.
    Sedani on tuo mun 328. Oon katellu läpi tuon auton madallus-threadin vaa ei sieltä satu silmään noita mittoja. Moni kyllä kertoo mitat jälkeen madalluksen, mutta eihän nämä madallusetit aina pidä paikkaansa tarkasti, että kuinka paljon madaltavat oikeasti.

    Leave a comment:


  • reddewil
    replied
    Originally posted by Behemoth View Post
    Mitkä ne on vakioalustalla mitat E36:ssa kaaresta keskiöön edessä ja takana (E36 328 kyseessä)?
    Säästömalli vai 4-ovinen? Haulla pitäis löytyä, kun niitä moni mittaili, omanikin tiedot siinä theardissa on.

    Aloittajalle, että kyllä pelkillä jousillakin pärjää, iskareiden vaan pitää olla kunnossa. Jousivoima on isompi ja väsähtäneet iskarit ei jaksa vaimentaa ja ajosta tulee vähemmän nautittavaa.

    Leave a comment:


  • Behemoth
    replied
    Kuka kertoo nuo mitat kun ei millään haulla tartu puiseen silmään. Ois kiva tietää paljonko nahkahousu on laskenut tuota meikäläisen kotteroa ennen ku alkaa pistään uutta jousta alle.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Gonzalez View Post
    Tarkennetaan vielä että keula jää ylemmäs moottorin pienemmän painon vuoksi, takajousethan näissä 6-ja 4-sylinteristen jousisatseissa on samoja.
    Onkohan sittenkään... joo, en ole varma asiasta.

    Leave a comment:


  • Gonzalez
    replied
    Originally posted by iikka View Post
    no passaahan ne, mut 325 on jäykemmät jouset ku se on kumminki painavempi mitä tuo 318.. eli 318 tulee hieman korkeampi mitä tosta 325..
    Tarkennetaan vielä että keula jää ylemmäs moottorin pienemmän painon vuoksi, takajousethan näissä 6-ja 4-sylinteristen jousisatseissa on samoja.

    Leave a comment:


  • iikka
    replied
    no passaahan ne, mut 325 on jäykemmät jouset ku se on kumminki painavempi mitä tuo 318.. eli 318 tulee hieman korkeampi mitä tosta 325..

    Leave a comment:


  • ^^henu
    replied
    E36 madallusjouset?

    Elikkäs sopiiko E36 325i sedan -92 autossa olleet madallusjouset 318iihin?

    Leave a comment:


  • Behemoth
    replied
    Mitkä ne on vakioalustalla mitat E36:ssa kaaresta keskiöön edessä ja takana (E36 328 kyseessä)?
    Last edited by Behemoth; 03-10-2007, 13:25.

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Kuitenkin se vanteen et-tieto on tässä kohtaa tärkeämpi kuin tuo renkaan leveys...vanteen halkaisijasta puhumattakaan.

    Leave a comment:


  • kyyppari1
    replied
    No mulla ainakin on e36 farkussa 225/45 18 ja takana 255/35 18 ja siihen laitatin just eibachin edestä 30 ja takaa 50 millii tipauttavat jouset ja iskarit. Vanteiden et ei oo tiedossa...takaa mulla ainakin ottaa kaareen sinne ylemmäs kii, joku n 5cm kaaren reunasta, mut siellä on varaa antaa lekaa ainaki 15-20mm(sisä- ja ulkopellin väli) edessä ei ongelmaa. ja voin suositella tota eibachii, ainaki mulla toimii kun unelma...

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    eipä se pelkästä renkaan leveydestä riipu miten mahtuu pyörimään et, vanteen leveys....

    Leave a comment:


  • wert
    replied
    Nyt sen linkin pitäisi toimia.

    Leave a comment:


  • RCW
    replied
    kannattaa korjata toi linkki ihan ekana!

    Leave a comment:

Working...
X