Noniin! Otin mitat tuosta kärrystä ja seuraavaa: edestä (noin-mitat) 310mm, takaa 295mm. Eli ilmeisesti Günther on laskenut tuota kärryä suhteellisen reilusti....80/80???
edit: joko joku uskaltaa tunnustaa mitkä on alkuperäisillä jousilla mitat kaarista keskiöön?
E36 madaltaminen yhdistetty topikit
Collapse
X
-
H&R:n 40/15mm satsi + konin säädettävät = mahtava
Ostin nuo H&R:n jouset K-L varaosista, 230e toimituskuluineen.
Leave a comment:
-
Sedani on tuo mun 328. Oon katellu läpi tuon auton madallus-threadin vaa ei sieltä satu silmään noita mittoja. Moni kyllä kertoo mitat jälkeen madalluksen, mutta eihän nämä madallusetit aina pidä paikkaansa tarkasti, että kuinka paljon madaltavat oikeasti.Originally posted by reddewil View PostSäästömalli vai 4-ovinen? Haulla pitäis löytyä, kun niitä moni mittaili, omanikin tiedot siinä theardissa on.
Leave a comment:
-
Säästömalli vai 4-ovinen? Haulla pitäis löytyä, kun niitä moni mittaili, omanikin tiedot siinä theardissa on.Originally posted by Behemoth View PostMitkä ne on vakioalustalla mitat E36:ssa kaaresta keskiöön edessä ja takana (E36 328 kyseessä)?
Aloittajalle, että kyllä pelkillä jousillakin pärjää, iskareiden vaan pitää olla kunnossa. Jousivoima on isompi ja väsähtäneet iskarit ei jaksa vaimentaa ja ajosta tulee vähemmän nautittavaa.
Leave a comment:
-
Kuka kertoo nuo mitat kun ei millään haulla tartu puiseen silmään. Ois kiva tietää paljonko nahkahousu on laskenut tuota meikäläisen kotteroa ennen ku alkaa pistään uutta jousta alle.
Leave a comment:
-
Tarkennetaan vielä että keula jää ylemmäs moottorin pienemmän painon vuoksi, takajousethan näissä 6-ja 4-sylinteristen jousisatseissa on samoja.Originally posted by iikka View Postno passaahan ne, mut 325 on jäykemmät jouset ku se on kumminki painavempi mitä tuo 318.. eli 318 tulee hieman korkeampi mitä tosta 325..
Leave a comment:
-
no passaahan ne, mut 325 on jäykemmät jouset ku se on kumminki painavempi mitä tuo 318.. eli 318 tulee hieman korkeampi mitä tosta 325..
Leave a comment:
-
E36 madallusjouset?
Elikkäs sopiiko E36 325i sedan -92 autossa olleet madallusjouset 318iihin?
Leave a comment:
-
Kuitenkin se vanteen et-tieto on tässä kohtaa tärkeämpi kuin tuo renkaan leveys...vanteen halkaisijasta puhumattakaan.
Leave a comment:
-
No mulla ainakin on e36 farkussa 225/45 18 ja takana 255/35 18 ja siihen laitatin just eibachin edestä 30 ja takaa 50 millii tipauttavat jouset ja iskarit. Vanteiden et ei oo tiedossa...takaa mulla ainakin ottaa kaareen sinne ylemmäs kii, joku n 5cm kaaren reunasta, mut siellä on varaa antaa lekaa ainaki 15-20mm(sisä- ja ulkopellin väli) edessä ei ongelmaa. ja voin suositella tota eibachii, ainaki mulla toimii kun unelma...
Leave a comment:
-
eipä se pelkästä renkaan leveydestä riipu miten mahtuu pyörimään
et, vanteen leveys....
Leave a comment:
Leave a comment: