E36 madaltaminen yhdistetty topikit

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Remotion
    replied
    itse laittaisin 60-50 tai 50/40 jos nyt saisin päättää, tällähetkellä on 60/40. ihan hyvä sekin.

Leave a comment:

• JJ
    replied
    ehottomasti 70/70 ainakin
    eli kuvassa 40 milliä pudottava fk
    Last edited by JJ; 25-05-2008, 20:59.

Leave a comment:

• ~Tomppa~
    replied
    Oisko kuvia eri madalluksista?

Leave a comment:

• datzka
    replied
    60/40 tai 50/40.

Leave a comment:

• hencca
    replied
    Sama ongelma itelläkin, toi m-alusta on ilmeisesti -30mm joka nurkasta, 50/20 setti olis varmaan aika passeli...

Leave a comment:

• ~Tomppa~
    replied
    e36 madallus?

Eli tämmöstä vaan kyselisin et kuinkas paljo madaltaisin tota mun cupeeta ettei olis perä paljo matalammalla ja mahtuis viä noi 18" kiakot pyäriin alla?
    Tolla ämmä-alustalla jää rumasti "keuliin" eikä miellytä silmää yhtään!

Leave a comment:

• sterix
    replied
    jep niin siinä käy loppupeleissä...mulla oli kanssa pari kuukautta aurauskulmat päin seiniä kun ei ollut aikaa laitattaa sillo ku olin intissä. mä kyl vaihdoin sillo huonommat vanteet+renkaat eteen että ei sillä niin väliä ollut.

ratti ravisti myös sen johdosta että ne kulmat oli pielessä, ja tosiaanki pielessä ne olikin ku kattelin sitä tietokonetta joka ne lukemat näyttää

Leave a comment:

• kiraffi
    replied
    Alapallonivelet on onneks uudet
    mutta aurauskulmien säätö ei varmaan ole pahitteeks, ei raaskis uusia kumeja tuhota 8)

Kaverilla meni kesässä 3:lmet renkaat ku oli aivan päin vittua aurauskulmat.. Nojoo! oli kuulemma hieno näköst ku kumit oli "länkällää" :lol: :lol:

Leave a comment:

• sterix
    replied
    Re: E36 madallus

Originally posted by kiraffi
    Mitä pitää ottaa huomioon näin ensimmäistä kertaa madaltaessa? aattelin ajaa noi vakioiskarit loppun kun ovat muutenki paskat, pitääkö niille tehdä jotain? :roll:
    muista viedä auto aurauskulmien säätöön madalluksen jälkeen, muuten renkaat kuluvat epätasaisesti. jos sulla on alapallonivelissä väljää niin noita kulmia ei pysty säätämään joten tarkista ne samalla ku vaihdat sitä alustaa.

Leave a comment:

• Fabsu
    replied
    Joo ET 42 on maksimi 8,5 tuumasella. Itellä on 8,5 tuumanen ET:llä 45 ja joutuu eteen laittaa 3 mm:n levityspalan... Veikkaan et tolla ET:llä 35 voi tehdä jo aika tiukkaa ulkoreunassa. Koita haulla ettiä täältä, tästä kaarien pokkauksesta on ennenkin ollu juttua täällä...

Leave a comment:

• Hemi
    replied
    38-42 et:llä pitäisi mennä.

Leave a comment:

• kiraffi
    replied
    Vanne on muistaakseni 8.5 ja et 35.. Missähän noita kaaria voi "rullauttaa" ja mitähän se taas maksaa? =)

Leave a comment:

• Fabsu
    replied
    Riippuu täysin siintä, et kuin levee vanne on ja mikä on vanteen ET. Gti lehdes oli ainaskii vastaavilla vanteilla ja ne oli 8,5 tuumaa leveet ja ET 30, ni sillä ainaskiin repi jo kaariin.

Leave a comment:

• kiraffi
    replied
    E36 madallus

Elikkäs mahtuuko 18" 225/40 kumit pyörimään -40 madalluksen kanssa? tuleeko ongelmia esim raapimista tms...

Mitä pitää ottaa huomioon näin ensimmäistä kertaa madaltaessa?
    aattelin ajaa noi vakioiskarit loppun kun ovat muutenki paskat, pitääkö niille tehdä jotain? :roll:

Leave a comment:

• tumppu86
    replied
    Jeps,minäkin kaipaan kokemuksia tuosta eibachin 190€ setistä.Lähinnä,että paljonko tiputtaa keulaa ja perää ja miten toimii vakioiskareilla.

Leave a comment:

Working...
X