E36 madaltaminen yhdistetty topikit

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supa
    replied
    Lainataan myös hieman topicia. Allekirjoittaneella on -96 autossa H&R cupkitti ja auton omat ylälautaset+yläpäänlaakerit.
    Tuo H&R jousi on yläpään halkasijaltaan aavistuksen liian iso jotenka se istuu huonosti jousilautasella ja hinkkaa itseään jousilautasen reunaan kunhan on hinkannut eka kumin rikki.
    Eli kysymys, onko jossain e36 mallissa halkasijaltaan isompia jousilautasia? Esim nämä vanhemmat kuin 92?
    Cupkitti on kyllä tarkoitettu juurikin 92-98 autoihin mallin perusteella.

Leave a comment:

• jt78
    replied
    Originally posted by Aazu View Post
    Mitkäs mahtavat olla e36 sedanin tehtaan oletusarvot vakio alustalle pyörän navasta kaariin? Kuinka monta mm?
    Originally posted by visa e36 View Post
    Edessä 380mm ja takana 345mm. Näin ainakin luki Spaxin lappusessa.
    Onko coupessa (328) samat?

Leave a comment:

• Bones
    replied
    Originally posted by intfreak View Post
    Kukas sun muroihin on kussu? Jos kysytään miten olette madalluksen suorittanut niin kai siihen saa vastata miten se on tehty? Ei tässä kukaan pakota ostaa kalleinta sarjaa
    Kevyesti vajaalla aivotoimilla järkyttävästä väsymyksestä johtuen liikenteessä
    niin on jääny osa tekstistä huomioimatta.Keskityin vaan tohon että ostais madallustasarjan eikä menis rälläköimään.Sori.

Leave a comment:

• intfreak
    replied
    Originally posted by Aksuli89 View Post
    mitenkäs ootte ton madalluksen suorittanut ja paljon (mm) pudotettu, ja miten se on toteutettu?
    Originally posted by Bones View Post
    Jos haluaa autoaan vaan pari senttiä alemmas ja on rälläkällä sitä tekemässä niin tuskin on ostamassa täyssäädettävää.Pelkkiä korkeus säädettäviä on hyvällä jäykkyydellä yli puolet halvemmalla.
    Kukas sun muroihin on kussu? Jos kysytään miten olette madalluksen suorittanut niin kai siihen saa vastata miten se on tehty? Ei tässä kukaan pakota ostaa kalleinta sarjaa

Leave a comment:

• Bones
    replied
    tarkotus olis vaan pätkästä pala poies että putois 2-3cm...
    M-alusta riittää mulle.
    Originally posted by Airdram View Post
    Korkeus/jäkkyys säädettävä alustasarja..
    Jos haluaa autoaan vaan pari senttiä alemmas ja on rälläkällä sitä tekemässä niin tuskin on ostamassa täyssäädettävää.Pelkkiä korkeus säädettäviä on hyvällä jäykkyydellä yli puolet halvemmalla.

Leave a comment:

• Airdram
    replied
    Korkeus/jäkkyys säädettävä alustasarja..

Leave a comment:

• Bones
    replied
    M-alusta riittää mulle.
    Nii että pakko on saada hajottaa ehjät jouset?
    Visalta saat halvalla weitecit.Ei oo pahan hintanen varsinki jos tolpat on ok.
    Jos aijot autoa pudottaa laikan hinnalla ja ostaa seuraavaan katsastukseen uudet jouset jos mielit saada leiman,
    niin miksi et osta suoraan madallus jousia?Säästät aikaa, rahaa, vaivan ja hermoja.Niistä katkastuista jousista menee se jäykkyys suht nopeasti.
    Mutta mikäs siinä jos tykkää seilata..Ruorimiehiä.

Edit:Niin löytys multakin 80/60mm tontti sarja.Etutolpat kasassa ja jousien merkkiä en muista puoli vuotta ollut ajossa.Ei nyt ilmaset, mutta ei nyt kalliitkaan.
    Last edited by Bones; 21-10-2008, 15:38.

Leave a comment:

• tigu
    replied
    M-alusta riittää mulle.
    No mikset sitten osta m-sportin jousia tai vastaavia?siis tarkoitan että noista rälläjousista ei tule kuin harmaita hiuksia.Viimeistään katsastuksessa
    Last edited by tigu; 21-10-2008, 14:54. Reason: ai visa e36 kerkes eka:)

Leave a comment:

• visa e36
    replied
    mitenkäs ootte ton madalluksen suorittanut ja paljon (mm) pudotettu, ja miten se on toteutettu?

Itse ajattelin ottaa etujousista kierroksen pois. onnistuuko se ilman että ottaa iskarin irti, jos puristaa vietärin kasaan? (ei millään viiteis irrottaa)
    On kyllä vähän maailmanlopun ajatuksia. Madaltavia jousiakin saa jo melko halvalla. Mulla löytyy ylimääräisenä weitecin -40/-40 jouset. Etujouset on valmiina kiinnikkin edellisissä etutolpissa. 100€ koko paketti.

Leave a comment:

• Takalo_kari
    replied
    Originally posted by Bones View Post
    Ostamalla säädettävän alustasarjan.

M-alusta riittää mulle.

Leave a comment:

• intfreak
    replied
    Ostin KW variante 2 setin ja xx milliä pudotettu.
    Itse ajattelin ottaa etujousista kierroksen pois. onnistuuko se ilman että ottaa iskarin irti, jos puristaa vietärin kasaan? (ei millään viiteis irrottaa)
    Jos näihin hommiin meinataan lähteä ja vielä mahdollisimman helpolla ni parempi jättää tekemättä...

Leave a comment:

• Bones
    replied
    Ostamalla säädettävän alustasarjan.

Leave a comment:

• Takalo_kari
    replied
    E36 madallus

Leave a comment:

• 928 GTS
    replied
    Ei pitäisi olla sama alusta M-sportissa ja M3:ssa. Jopa kallistuksen vakaajat ja niiden koiranluut on täysin toiset jos oikein muistan, ainakin E36 328 vs M3 Evo.

Leave a comment:

• MarQu
    replied
    Originally posted by jt78 View Post
    Käykö m-sport alustan tilalle ihan heittämällä toinen alustasarja eli siis onko siellä jotain muuta m-sport palikkaa kuin iskarit ja jouset? Omassa on orkkis m-sportfahrwerk vaihdettu KAW:n -60mm alustaan niin luulis esim. V-maxx säädettävänkin menevän suoraan..?

Onko muuten E36:n m-sport alusta sama kuin M3:n alusta?
    Kun laitat säädettävän alustan niin siinä tulee koko tolppa uus eteen. Silloin ei väliä mitä siel on ollu koska kaikki jouset&iskarit&tolpat menee vaihtoon. Musta tuntuu että ei ole sama M-sport ja M3:sen alusta mutta ei varmaa tietoa. Mulla oli 235/40 18 kumeilla edessä ja takana 300mm kaareen.

Leave a comment:

Working...
X