Lainataan myös hieman topicia. Allekirjoittaneella on -96 autossa H&R cupkitti ja auton omat ylälautaset+yläpäänlaakerit.
Tuo H&R jousi on yläpään halkasijaltaan aavistuksen liian iso jotenka se istuu huonosti jousilautasella ja hinkkaa itseään jousilautasen reunaan kunhan on hinkannut eka kumin rikki.
Eli kysymys, onko jossain e36 mallissa halkasijaltaan isompia jousilautasia? Esim nämä vanhemmat kuin 92?
Cupkitti on kyllä tarkoitettu juurikin 92-98 autoihin mallin perusteella.
E36 madaltaminen yhdistetty topikit
Collapse
X
-
-
Kevyesti vajaalla aivotoimilla järkyttävästä väsymyksestä johtuen liikenteessäOriginally posted by intfreak View PostKukas sun muroihin on kussu? Jos kysytään miten olette madalluksen suorittanut niin kai siihen saa vastata miten se on tehty? Ei tässä kukaan pakota ostaa kalleinta sarjaa
niin on jääny osa tekstistä huomioimatta.Keskityin vaan tohon että ostais madallustasarjan eikä menis rälläköimään.Sori.
Leave a comment:
-
Originally posted by Aksuli89 View Postmitenkäs ootte ton madalluksen suorittanut ja paljon (mm) pudotettu, ja miten se on toteutettu?Kukas sun muroihin on kussu? Jos kysytään miten olette madalluksen suorittanut niin kai siihen saa vastata miten se on tehty? Ei tässä kukaan pakota ostaa kalleinta sarjaaOriginally posted by Bones View PostJos haluaa autoaan vaan pari senttiä alemmas ja on rälläkällä sitä tekemässä niin tuskin on ostamassa täyssäädettävää.Pelkkiä korkeus säädettäviä on hyvällä jäykkyydellä yli puolet halvemmalla.
Leave a comment:
-
Originally posted by Aksuli89 View Posttarkotus olis vaan pätkästä pala poies että putois 2-3cm...
M-alusta riittää mulle.Jos haluaa autoaan vaan pari senttiä alemmas ja on rälläkällä sitä tekemässä niin tuskin on ostamassa täyssäädettävää.Pelkkiä korkeus säädettäviä on hyvällä jäykkyydellä yli puolet halvemmalla.Originally posted by Airdram View PostKorkeus/jäkkyys säädettävä alustasarja..
Leave a comment:
-
Nii että pakko on saada hajottaa ehjät jouset?Originally posted by Aksuli89 View Posttarkotus olis vaan pätkästä pala poies että putois 2-3cm...
M-alusta riittää mulle.
Visalta saat halvalla weitecit.Ei oo pahan hintanen varsinki jos tolpat on ok.
Jos aijot autoa pudottaa laikan hinnalla ja ostaa seuraavaan katsastukseen uudet jouset jos mielit saada leiman,
niin miksi et osta suoraan madallus jousia?Säästät aikaa, rahaa, vaivan ja hermoja.Niistä katkastuista jousista menee se jäykkyys suht nopeasti.
Mutta mikäs siinä jos tykkää seilata..Ruorimiehiä.
Edit:Niin löytys multakin 80/60mm tontti sarja.Etutolpat kasassa ja jousien merkkiä en muista puoli vuotta ollut ajossa.Ei nyt ilmaset, mutta ei nyt kalliitkaan.Last edited by Bones; 21-10-2008, 15:38.
Leave a comment:
-
No mikset sitten osta m-sportin jousia tai vastaavia?siis tarkoitan että noista rälläjousista ei tule kuin harmaita hiuksia.Viimeistään katsastuksessaOriginally posted by Aksuli89 View Posttarkotus olis vaan pätkästä pala poies että putois 2-3cm...
M-alusta riittää mulle.
Leave a comment:
-
On kyllä vähän maailmanlopun ajatuksia. Madaltavia jousiakin saa jo melko halvalla. Mulla löytyy ylimääräisenä weitecin -40/-40 jouset. Etujouset on valmiina kiinnikkin edellisissä etutolpissa. 100€ koko paketti.Originally posted by Aksuli89 View Postmitenkäs ootte ton madalluksen suorittanut ja paljon (mm) pudotettu, ja miten se on toteutettu?
Itse ajattelin ottaa etujousista kierroksen pois. onnistuuko se ilman että ottaa iskarin irti, jos puristaa vietärin kasaan?
(ei millään viiteis irrottaa)
Leave a comment:
-
Originally posted by Bones View PostOstamalla säädettävän alustasarjan.
tarkotus olis vaan pätkästä pala poies että putois 2-3cm...
M-alusta riittää mulle.
Leave a comment:
-
Ostin KW variante 2 setin ja xx milliä pudotettu.Originally posted by Aksuli89 View Postmitenkäs ootte ton madalluksen suorittanut ja paljon (mm) pudotettu, ja miten se on toteutettu?Jos näihin hommiin meinataan lähteä ja vielä mahdollisimman helpolla ni parempi jättää tekemättä...Itse ajattelin ottaa etujousista kierroksen pois. onnistuuko se ilman että ottaa iskarin irti, jos puristaa vietärin kasaan?
(ei millään viiteis irrottaa)
Leave a comment:
-
E36 madallus
mitenkäs ootte ton madalluksen suorittanut ja paljon (mm) pudotettu, ja miten se on toteutettu?
Itse ajattelin ottaa etujousista kierroksen pois. onnistuuko se ilman että ottaa iskarin irti, jos puristaa vietärin kasaan?
(ei millään viiteis irrottaa)
Leave a comment:
-
Ei pitäisi olla sama alusta M-sportissa ja M3:ssa. Jopa kallistuksen vakaajat ja niiden koiranluut on täysin toiset jos oikein muistan, ainakin E36 328 vs M3 Evo.
Leave a comment:
-
Kun laitat säädettävän alustan niin siinä tulee koko tolppa uus eteen. Silloin ei väliä mitä siel on ollu koska kaikki jouset&iskarit&tolpat menee vaihtoon. Musta tuntuu että ei ole sama M-sport ja M3:sen alusta mutta ei varmaa tietoa. Mulla oli 235/40 18 kumeilla edessä ja takana 300mm kaareen.Originally posted by jt78 View PostKäykö m-sport alustan tilalle ihan heittämällä toinen alustasarja eli siis onko siellä jotain muuta m-sport palikkaa kuin iskarit ja jouset? Omassa on orkkis m-sportfahrwerk vaihdettu KAW:n -60mm alustaan niin luulis esim. V-maxx säädettävänkin menevän suoraan..?
Onko muuten E36:n m-sport alusta sama kuin M3:n alusta?
Leave a comment:
Leave a comment: