e36 328 viritys
Collapse
X
-
Näyttää jopa m50b20 koneen pienempi kytkin kestävän 328:ssa, että eiköhän se vakiokytkin kohtuu pitkälle pidä.
-
-
Originally posted by Niksiville View PostMites pitkälle vakiokytkin mahtaa kestää m52 kanssa? Ei oikein tahtonut löytyä aikaisempaa tietoa/kokemuksia miltään topicilta
Leave a comment:
-
-
Mites pitkälle vakiokytkin mahtaa kestää m52 kanssa? Ei oikein tahtonut löytyä aikaisempaa tietoa/kokemuksia miltään topicilta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by unizz View Postlöytykös jostai niitä sopivia pakosarjoja mitä ihmiset suosittelee?selviskö kenelekkää tuo röpötys matalilla kierroksilla kun painaa kaasunpohjaa?
Sieltä valikoimaan mieleinen.
Leave a comment:
-
-
löytykös jostai niitä sopivia pakosarjoja mitä ihmiset suosittelee?selviskö kenelekkää tuo röpötys matalilla kierroksilla kun painaa kaasunpohjaa?
Leave a comment:
-
-
Nyt on keskustelu jumittunu mielenkiintoiseen kohtaan..Itsekkin olen tuota pähkäillyt. Valoittakaahan vähän asian laitaa ja kertokaa omia kokemuksianne.:think
Leave a comment:
-
-
kysytään täs samalla että onko noilla kiinan peltipakosarjoilla mitään hyötyä? paitsi pienet murinat? onko oma m52 peltipakosarja parempi?
kiitos!
Leave a comment:
-
-
Minkä asteisia nokkia suosittelisitte tuohon imusarja + pakosarja + ohjelmointi modiin? ja pystyykö vakio noikkia työstämään m52b28:ssa?
Leave a comment:
-
-
Kuulostaisi siltä että voisi ollakkin. Minulla ei ainakaan nyki ei muutenkaan eroa ajossa entisestä. Kokeile brake cleanerillä vaikka aluksi onko jossain vuotoa se kertoo aika pienetkin vuodot kun koneen käyntiä kuuntelee suihkauttaessa.
Leave a comment:
-
-
Lykkäsin eilen 325 imusarjan paikalle, ja olin tyytyväinen persdynon tuloksiin.
nyt aamulla ilmeni ongelma eli nykii pienillä kierroksilla kun kaasu painetaan nopeasti pohjaan, voisiko olla imuilmavuotokyseessä?
Leave a comment:
-
-
m50b25 imusarja ostettu tänään, sit ootellaan matkahuollosta, että pääsee suuremmin ihmettelemään : )
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Silli View PostKuka on vaihtanut nokat M52B28 moottoriin ? Pitäis nokat vaihtaa ja mitä olen netistä lueskellut niin pelottelevat katkeamisilla ? Miten ne vois katketa jos pyörittää koneen kohtaan jossa vain yhden pytyn venat on alhaalla, sitten avaa muut pukit ja viimeiseksi tämän sylinterin pukin jolloin nokkahan nousee nätisti ylös. Pakonokalle sama homma. Olen puuhannut vaan kasiventtiili kansien kanssa eikä niissä ole tällaista ongelmaa...
Ajoitustyökalut on.
Kokemuksia, ohjeita ?
Imusarjamodista viikon kokemuksen perusteella
Vaihto oli vmäinen koska kourat ei meinannu mahtua joka paikkaan. Aikaa meni 5 tuntia kun huolella teki.
Leave a comment:
-
-
Kuka on vaihtanut nokat M52B28 moottoriin ? Pitäis nokat vaihtaa ja mitä olen netistä lueskellut niin pelottelevat katkeamisilla ? Miten ne vois katketa jos pyörittää koneen kohtaan jossa vain yhden pytyn venat on alhaalla, sitten avaa muut pukit ja viimeiseksi tämän sylinterin pukin jolloin nokkahan nousee nätisti ylös. Pakonokalle sama homma. Olen puuhannut vaan kasiventtiili kansien kanssa eikä niissä ole tällaista ongelmaa...
Ajoitustyökalut on.
Kokemuksia, ohjeita ?
Imusarjamodista viikon kokemuksen perusteella
Vaihto oli vmäinen koska kourat ei meinannu mahtua joka paikkaan. Aikaa meni 5 tuntia kun huolella teki.
Leave a comment:
-
-
Moi
Tuossa pari kuvaa kun 1.5v sitten tein imusarjamodauksen, hyvin on pelannut.
Samassa myös tuon kaasuläpäm suurennos, siitä ei muita kuvia kuin kuva valmiista. Käytin sen säteisporakoneessa aikuiskoulutus keskuksessa ja läppä on laserilla leikattu.
Imusarja piti kerran 0ttaa uudelleen irti kun siihen jäi vuotoa mutta kun tein paremman tiivisteen korkista väliin on se pelannut moitteetta.
Lisääkin kuvia on jos joku kaipaa, laita sähköpostin osoite privalla.Last edited by TeemuT; 14-02-2011, 09:40.
Leave a comment:
-
-
Olet malttanut käyttää penkissä autoa ennen ja jälkeen!Minkä verran tuli muutosta käyriin? Ja mistähän tuollaisia ei niin $$ maksavia sarjoja osaisi edes alkaa kyselemään, jos ois tietoa/valistuneita arvauksia heittää..
Leave a comment:
-
Leave a comment: