e36 328 viritys

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pazi88
    replied
    Näyttää jopa m50b20 koneen pienempi kytkin kestävän 328:ssa, että eiköhän se vakiokytkin kohtuu pitkälle pidä.

Leave a comment:

• deemu79
    replied
    Originally posted by Niksiville View Post
    Mites pitkälle vakiokytkin mahtaa kestää m52 kanssa? Ei oikein tahtonut löytyä aikaisempaa tietoa/kokemuksia miltään topicilta
    Yleensä vaparina pysyttäessä vakiokytkimet kestää melko hyvin katukäytössä ja ahtimen tuoman lisäväännön myötä taas joutuu sitten päivittämään. Pätee moneen merkkiin.

Leave a comment:

• Niksiville
    replied
    Mites pitkälle vakiokytkin mahtaa kestää m52 kanssa? Ei oikein tahtonut löytyä aikaisempaa tietoa/kokemuksia miltään topicilta

Leave a comment:

• Topi08
    replied
    Originally posted by unizz View Post
    löytykös jostai niitä sopivia pakosarjoja mitä ihmiset suosittelee? selviskö kenelekkää tuo röpötys matalilla kierroksilla kun painaa kaasunpohjaa?

Sieltä valikoimaan mieleinen.

Leave a comment:

• unizz
    replied
    löytykös jostai niitä sopivia pakosarjoja mitä ihmiset suosittelee? selviskö kenelekkää tuo röpötys matalilla kierroksilla kun painaa kaasunpohjaa?

Leave a comment:

• zoni328
    replied
    Nyt on keskustelu jumittunu mielenkiintoiseen kohtaan.. Itsekkin olen tuota pähkäillyt. Valoittakaahan vähän asian laitaa ja kertokaa omia kokemuksianne.:think

Leave a comment:

• edemcustom
    replied
    kysytään täs samalla että onko noilla kiinan peltipakosarjoilla mitään hyötyä? paitsi pienet murinat? onko oma m52 peltipakosarja parempi?
    kiitos!

Leave a comment:

• ][_äski
    replied
    Minkä asteisia nokkia suosittelisitte tuohon imusarja + pakosarja + ohjelmointi modiin? ja pystyykö vakio noikkia työstämään m52b28:ssa?

Leave a comment:

• TeemuT
    replied
    Kuulostaisi siltä että voisi ollakkin. Minulla ei ainakaan nyki ei muutenkaan eroa ajossa entisestä. Kokeile brake cleanerillä vaikka aluksi onko jossain vuotoa se kertoo aika pienetkin vuodot kun koneen käyntiä kuuntelee suihkauttaessa.

Leave a comment:

• Takalo_kari
    replied
    Lykkäsin eilen 325 imusarjan paikalle, ja olin tyytyväinen persdynon tuloksiin.

nyt aamulla ilmeni ongelma eli nykii pienillä kierroksilla kun kaasu painetaan nopeasti pohjaan, voisiko olla imuilmavuotokyseessä?

Leave a comment:

• Jupi85
    replied
    m50b25 imusarja ostettu tänään, sit ootellaan matkahuollosta, että pääsee suuremmin ihmettelemään : )

Leave a comment:

• jii.veivo
    replied
    Originally posted by Silli View Post
    Kuka on vaihtanut nokat M52B28 moottoriin ? Pitäis nokat vaihtaa ja mitä olen netistä lueskellut niin pelottelevat katkeamisilla ? Miten ne vois katketa jos pyörittää koneen kohtaan jossa vain yhden pytyn venat on alhaalla, sitten avaa muut pukit ja viimeiseksi tämän sylinterin pukin jolloin nokkahan nousee nätisti ylös. Pakonokalle sama homma. Olen puuhannut vaan kasiventtiili kansien kanssa eikä niissä ole tällaista ongelmaa...
    Ajoitustyökalut on.
    Kokemuksia, ohjeita ?

Imusarjamodista viikon kokemuksen perusteella
    Vaihto oli vmäinen koska kourat ei meinannu mahtua joka paikkaan. Aikaa meni 5 tuntia kun huolella teki.
    Ei katkea nokat kun löysäät sitä tasaisesti joka puolelta vähän kerrallaan.

Leave a comment:

• Silli
    replied
    Kuka on vaihtanut nokat M52B28 moottoriin ? Pitäis nokat vaihtaa ja mitä olen netistä lueskellut niin pelottelevat katkeamisilla ? Miten ne vois katketa jos pyörittää koneen kohtaan jossa vain yhden pytyn venat on alhaalla, sitten avaa muut pukit ja viimeiseksi tämän sylinterin pukin jolloin nokkahan nousee nätisti ylös. Pakonokalle sama homma. Olen puuhannut vaan kasiventtiili kansien kanssa eikä niissä ole tällaista ongelmaa...
    Ajoitustyökalut on.
    Kokemuksia, ohjeita ?

Imusarjamodista viikon kokemuksen perusteella
    Vaihto oli vmäinen koska kourat ei meinannu mahtua joka paikkaan. Aikaa meni 5 tuntia kun huolella teki.

Leave a comment:

• TeemuT
    replied
    Moi
    Tuossa pari kuvaa kun 1.5v sitten tein imusarjamodauksen, hyvin on pelannut.
    Samassa myös tuon kaasuläpäm suurennos, siitä ei muita kuvia kuin kuva valmiista. Käytin sen säteisporakoneessa aikuiskoulutus keskuksessa ja läppä on laserilla leikattu.
    Imusarja piti kerran 0ttaa uudelleen irti kun siihen jäi vuotoa mutta kun tein paremman tiivisteen korkista väliin on se pelannut moitteetta.
    Lisääkin kuvia on jos joku kaipaa, laita sähköpostin osoite privalla.
    Last edited by TeemuT; 14-02-2011, 09:40.

Leave a comment:

• miq
    replied
    Olet malttanut käyttää penkissä autoa ennen ja jälkeen! Minkä verran tuli muutosta käyriin? Ja mistähän tuollaisia ei niin $$ maksavia sarjoja osaisi edes alkaa kyselemään, jos ois tietoa/valistuneita arvauksia heittää..

Leave a comment:

Working...
X