e36 mittaristo totaalinen sekoaminen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• jj_
    replied
    Täällä kans huomattu kostean kelin vaikuttavan asiaan.

Leave a comment:

• Aspiriini
    replied
    Originally posted by huhhuh View Post
    Joo saman on mulla tehny pari kertaa kosteella kelillä mut muuten pelaa mainiosti joten eipä tuo haittaa
    Juu kostea keli näyttää vaikuttavan.. Oli varsin ikävää pari päivää sitten kun satoi vettä ja alkoi mittari sekoilemaan, koska aina kun mittarit menivät nollille sammui myös lasipyyhkimet! Tarttis varmaan tehdä jottai!

Joku foorumin Bmw sähköinsinööri voisi antaa nyt vinkkiä...

Leave a comment:

• huhhuh
    replied
    Joo saman on mulla tehny pari kertaa kosteella kelillä mut muuten pelaa mainiosti joten eipä tuo haittaa

Leave a comment:

• Aspiriini
    replied
    eipä ole taas muutamaan viikkoon oireillut, mutta tänään oli selkeesti yhteys saapuvalla puhelulla johan alkoi mittaristo taas tekemään omiaan.

Hetki tämän jälkeen alkoi ukkostamaan ja salamoimaan ja jopas jotakin jälleen mittaristo veti sellaiset valoshow että huh huh

Mitä lie maagisia magneettikenttiä.. :think

Leave a comment:

• Mattir
    replied
    Originally posted by Aspiriini View Post
    Näytti auttavan kun nappaisin akulta piuhan irti yöksi.
    Irrottaan piuhaa...----->

E: Eihän sitä nyt sattunutkaan olemaan sopivaa avainta, että ois saanu irti sen. Ja tarkemmin kun rupesin miettimään, niin onhan tuo tosiaan pariinkin otteeseen ollut akku irti sen jälkeen, kun sekoilu alkoi..Ekalla kertaa yön yli, kun vaihdoin mittaristoon konkat ja toisella kertaa oli muutaman päivän koko akku pois kontista, kun tuohon uuteen takapuskuriin teki kiinnikkeet ja maalautti sen. Eli eipä ole auttanut ainakaan täällä tuo akun irrotus.
    Last edited by Mattir; 22-05-2008, 11:03.

Leave a comment:

• Aspiriini
    replied
    Originally posted by Mattir View Post
    Joo samat valot palaa kyllä. Ja hermotkin kohtapuoleen...
    Näytti auttavan kun nappaisin akulta piuhan irti yöksi.

Leave a comment:

• Mattir
    replied
    Joo samat valot palaa kyllä. Ja hermotkin kohtapuoleen...

Leave a comment:

• Aspiriini
    replied
    Originally posted by Mattir View Post
    Tuotakin tekee myös oma mittaristo. Parhaillaan varmaan pari päivää ollut tuossa tilassa mittaristo. Matkamittarikin tosin toimii nopeusmittarin lisäksi, mutta siinä palaa kyllä valot niin himmeästi, että ei meinaa nähdä kilometrejä ollenkaan. Ens alkuun itse kans säikähtelin tuota mittariston toimintaa pariinkin otteeseen, mutta en ole enää jaksanut siitä mitään stressiä ottaa.

Pitääköhän tässä nyt prkl vielä uutta mittaristoa alkaa metsästämään...
    Palaako myös sulla lisäksi ne pari punasta varoitusvaloa?

Joo olin myös näkevinäni, että tosi himmeesti palais matkamittari, mutta en ollut satavarma.

On nää hienoja autoja nää bemarit kun korjaavat itse itsensä kun odottaa vaan pari päivää, niin mittaristot ym. taas pelaavat.

Leave a comment:

• Mattir
    replied
    Originally posted by Aspiriini View Post
    Ongelmat jatkuu...

Nopeusmittari toimii ja tämän lisäksi palaa jatkuvasti punainen !-merkki siinä kolmion sisällä sekä punainen P-merkki! Kaikki muut viisarit ja valot aivan mykkänä.

Pitäiskö huolestua ja jopa pysähtyä kuten mittaristo käskee?!

Auto käy ja kukkuu kuitenkin aivan normaalisti ja pellin altakaan mitään erikoista löytynyt nopealla vilkaisulla..
    Tuotakin tekee myös oma mittaristo. Parhaillaan varmaan pari päivää ollut tuossa tilassa mittaristo. Matkamittarikin tosin toimii nopeusmittarin lisäksi, mutta siinä palaa kyllä valot niin himmeästi, että ei meinaa nähdä kilometrejä ollenkaan. Ens alkuun itse kans säikähtelin tuota mittariston toimintaa pariinkin otteeseen, mutta en ole enää jaksanut siitä mitään stressiä ottaa.

Pitääköhän tässä nyt prkl vielä uutta mittaristoa alkaa metsästämään...

Leave a comment:

• Exami
    replied
    Mitä muistan lukeneeni ja keskutelleeni kaverin kanssa kenellä on E36 320i.. on sillä ongelma että mittariston joku maapiuha hapertuu ja kosketusvikaa niin menee kaikki mittarit 0:n ja ölppävalot yms. päälle ja sit menee sen pari-5sec ja taas lähtee rullaa teki tätä aikapaljon sadekeleillä... ja muutenkin oon käsittäny että E36 mittaristossa jonnin verroin maadotus vikaa?

siitä sitte kauniina kesäpäivänä vähän projektia tai uusmittaristo...

Leave a comment:

• Aspiriini
    replied
    Ongelmat jatkuu...

Nopeusmittari toimii ja tämän lisäksi palaa jatkuvasti punainen !-merkki siinä kolmion sisällä sekä punainen P-merkki! Kaikki muut viisarit ja valot aivan mykkänä.

Pitäiskö huolestua ja jopa pysähtyä kuten mittaristo käskee?!

Auto käy ja kukkuu kuitenkin aivan normaalisti ja pellin altakaan mitään erikoista löytynyt nopealla vilkaisulla..

Leave a comment:

• Mattir
    replied
    Mulla taas tekee juuri toisinpäin, eli yhtäkkiä sammuu koko mittaristo. Se saattaa olla pimeänä sekunnista useaankin minuuttiin ja sitten lähtee taas käyntiin, kuten virtoja päälle laitettaessa. Eli kaikki varoitusvalot syttyy ja sit pelaa taas normaalisti... Hienoja vikoja.

Leave a comment:

• tomiy
    replied
    sama ongelma alkoi viime syksynä ja yritin talvella viedä kuivaan tilaan välillä ja kaikkia `spreitä`tuli kokeiltua mutta ei ni ei... hommasin sit uuden ku tilttas lopullisesti =) eli ei muutaku foorumille ostoilmoitusta

Leave a comment:

• maaku
    replied
    Samaa on tehny täälläkin yleensä syksyisin, kun on hieman kosteampaa. Mulla on toiminu mittariston irti ottaminen ja hieman jotain kosteudenpoistajaa sinne sisälle + liittimiin. Jotain Bilteman tököttiä taisin itse ruikkia.

Tällä hetkellä tosin ei eletä ehkä mitään kosteinta aikaa... ainakaan säiden puolesta.

Leave a comment:

• Jupi85
    replied
    Mä oon käsittäny, että tämä mittaristo ongelma on tyyppivikaa.

Itselläni oireili vastaavalla tavalla omassa e36 ja ei auttanu juottaa tai mitään, hommasin uuden mittariston ja taas toimi.

Leave a comment:

Working...
X