Originally posted by Ville86
View Post
Sopiiko e36 325 cabriolettiin?
Collapse
X
-
Aivan taas herää kysymys että teetkö autoa itsellesi vai muille? Mutta joo kannattaa tuo ET homma hoitaa hyvin koska voin kokemuksesta sanoo että vituttaa kun takarenkaat raapii ja kyytin ei voi ottaa ees lintua. Nim 7 vannesarjaa ollu alla tänä kesänä.
-
Sama OT. Laatuvanteitakin saa edullisesti, jos käytettynä uskaltaa ostaa. Nuo on paitsi tonninpainoisia ja huonolaatuisia, myös rumannäköisiä.Originally posted by samuzz View PostSori OT: mutta pakko avautua kun pisti silmään..miksi helvetissä sä menet pilaamaan cäbisi tuollaisilla zippinetto kamalla jota löytyy joka toisesta vastaan tulevasta teinibemarista?
Leave a comment:
-
Originally posted by scheisse View PostEhdit ensin
..
itse yritän saada tällä hetkellä pyörimään 9,5 x 17 et 13(kiitos bemu2000
) ja voin sanoa ettei ihan vakiokaarella mahtunut (mankelia hitsiä vasaraa ja rälläkkää)... edessä ei mitään ongelmaa mutta takana onkin tai olikin sitten enemmän, no maalausta enää odottaa
.
Mutta hei, älä ihan oikeesti pilaa autoasi noilla vanteilla!!!
Kun nyt sitten ostat sinne jotkut vanteet pienellä et:llä niin älä missään nimessä rälläköi sitä pokkausta pois sieltä niin kuin mulla oli edellinen omistaja tehnyt, jos se olisi ollut paikallaan ja taitettuna niin ei olisi tarvinnut alkaa hitsailemaan mitään ja olisi ollut huomattavasti helpompi homma.
kyllä mulla ainakin nuo vanteet iha pelkällä mankeloinnilla ja 245-35 kumilla menee ihan nätisti raapimatta taaksekkin
Leave a comment:
-
Originally posted by scheisse View PostEhdit ensin
..
) ja voin sanoa ettei ihan vakiokaarella mahtunut (mankelia hitsiä vasaraa ja rälläkkää)... edessä ei mitään ongelmaa mutta takana onkin tai olikin sitten enemmän, no maalausta enää odottaa
.
Kun nyt sitten ostat sinne jotkut vanteet pienellä et:llä niin älä missään nimessä rälläköi sitä pokkausta pois sieltä niin kuin mulla oli edellinen omistaja tehnyt, jos se olisi ollut paikallaan ja taitettuna niin ei olisi tarvinnut alkaa hitsailemaan mitään ja olisi ollut huomattavasti helpompi homma.
scheisse olitko bimmerpartyillä viime vuonna?
Leave a comment:
-
Ehdit ensinOriginally posted by samuzz View PostSori OT: mutta pakko avautua kun pisti silmään..miksi helvetissä sä menet pilaamaan cäbisi tuollaisilla zippinetto kamalla jota löytyy joka toisesta vastaan tulevasta teinibemarista?
..
.
Leave a comment:
-
Sori OT: mutta pakko avautua kun pisti silmään..miksi helvetissä sä menet pilaamaan cäbisi tuollaisilla zippinetto kamalla jota löytyy joka toisesta vastaan tulevasta teinibemarista?
Leave a comment:
-
kyllä sinne et20 vanteet menee järkevillä kumeilla. et30 menee jo helposti ilman että maalit edes lohkeaa kaarista, kun levittää. onhan noita laitettu et13 vanteitakin paljon E36:een...
edit: eli siis kertausta taas... e36:een menee suoraan et40-45 vanteet. et35-40 menee jossain tapauksissa suoraan. et30-35 vaatii kevyttä mankelointia. et20-30 jo suht reilua mankelointia. et10-20 jo aika tappiin saa mankeloida ja leikata siivua puskurin kulmasta ja lekalla koputtaa kaaren takakulmaa ulospäin.Last edited by bemu2000; 09-09-2008, 23:07.
Leave a comment:
-
Originally posted by visa e36 View PostIttellä ei kokemusta mitenkä paljon mankelilla pystyy levittämään. Kannattaa kysyä joltain fiksummalta. Et35 voi olla siinä ja siinä. Tarkottaisi n.35mm per puoli.. tuntuu kyllä aika äärirajalta?!
ok..kiitoksia tiedoista..itellä ei ole pahemmin kokemusta tuosta kaarien levityksestä
Leave a comment:
-
Ittellä ei kokemusta mitenkä paljon mankelilla pystyy levittämään. Kannattaa kysyä joltain fiksummalta. Et35 voi olla siinä ja siinä. Tarkottaisi n.35mm per puoli.. tuntuu kyllä aika äärirajalta?!
Leave a comment:
-
Originally posted by visa e36 View Posthttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=92343&page=1 Tuossa tuota mun ikuisuusprojektia. Kumit on 235/40 R18 ja 275/35R18. Lokarit on levitetty kuidulla. Vanteesta taitaa olla kuvaa jossain 6-sivulla.
juu...meniskähän noi samat vanteet 35 et:llä sit vaan mankeloimalla?
Leave a comment:
-
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=92343&page=1 Tuossa tuota mun ikuisuusprojektia. Kumit on 235/40 R18 ja 275/35R18. Lokarit on levitetty kuidulla. Vanteesta taitaa olla kuvaa jossain 6-sivulla.
Leave a comment:
-
Eli ei mene mankeloimalla, ja laita vaan jotkut toiset vanteet kun noita alkaa olemaan jo niin monessa bmw:ssä etenkin
Leave a comment:
Leave a comment: