Originally posted by visa e36
View Post
Sopiiko e36 325 cabriolettiin?
Collapse
X
-
aika palio saa mankelooda
mutta on varmasti mahtavan näkööset..millä kummiilla ne on?
-
Mulla on nuo vanteet E36:ssa samalla et:llä. Hyvin mahtuu kun levittää koria 5cm per puoli takana. edessä riittää n.4cm per puoli.
Leave a comment:
-
Originally posted by Jürgen_ View PostMulla on (muitaakseni) saman mittanen vanne ja renkaana 245/45 eikä ota kiinni (ei rengas eikä vanne) minnekään ja vakio cäbbänän alusta joka on selvästi matalanpi ku normaali sedan. Varmaan sen -30mm sedaniin verrattuna.
ps: jotkut on tehneet tosi nättejä mankelointeja ilman maalaus tarvetta...
pss: onkohan se renkaan koko ihan noin iso, paras varmistaa ku autolle pääsee

tollanen ja vielä siihen BMW:n omat keskiökupit
onkos sulla tiedos missä/kuka noita kaaria mankelois?
Leave a comment:
-
Originally posted by Jürgen_ View PostOletkos kuullut että niitä lokasuojia voi levittää ja avartaa sekä käyttää levityspaloja siellä vanteen ja pyörännavan välissä jos ottaa pyöräntuentaan kiinni
no joo kylläpäs mä olen
ku sitä vaan mietin ku muka noita ei saa sinne :/
Leave a comment:
-
Mulla on (muitaakseni) saman mittanen vanne ja renkaana 245/45 eikä ota kiinni (ei rengas eikä vanne) minnekään ja vakio cäbbänän alusta joka on selvästi matalanpi ku normaali sedan. Varmaan sen -30mm sedaniin verrattuna.Originally posted by MarQ83 View PostPaitsi että nuo tuskin ottaa kiinni tuentaan(ehkä edestä mutta tuskin). Ainut että joudut pokkaamaan kaaria aika paljon jonka seurauksena menee tod näk maalaukseen kaaret jos ei onnistu lämmittämällä levittämään.
Mulla oli takana 8*17 et20 ja otti takaa vanne kaaren reunaan joten siitä voi laskee että tuota pitää levitta aika paljo, autona oli tuo e36 328 -30mm takajousilla
mutta jos olet valmis maalauttamaan takakaaret niin nuo kyllä saa sinne mahtumaan aivan varmasti.
ps: jotkut on tehneet tosi nättejä mankelointeja ilman maalaus tarvetta...
pss: onkohan se renkaan koko ihan noin iso, paras varmistaa ku autolle pääsee

tollanen ja vielä siihen BMW:n omat keskiökupitLast edited by Jürgen_; 09-09-2008, 15:53.
Leave a comment:
-
Paitsi että nuo tuskin ottaa kiinni tuentaan(ehkä edestä mutta tuskin). Ainut että joudut pokkaamaan kaaria aika paljon jonka seurauksena menee tod näk maalaukseen kaaret jos ei onnistu lämmittämällä levittämään.
Mulla oli takana 8*17 et20 ja otti takaa vanne kaaren reunaan joten siitä voi laskee että tuota pitää levitta aika paljo, autona oli tuo e36 328 -30mm takajousilla
mutta jos olet valmis maalauttamaan takakaaret niin nuo kyllä saa sinne mahtumaan aivan varmasti.Last edited by MarQu; 09-09-2008, 15:33.
Leave a comment:
-
Oletkos kuullut että niitä lokasuojia voi levittää ja avartaa sekä käyttää levityspaloja siellä vanteen ja pyörännavan välissä jos ottaa pyöräntuentaan kiinni
Leave a comment:
-
Sopiiko e36 325 cabriolettiin?
täs oon vanteita kattellu e36 325 cabriolettiin ja pitäs tietää että saako mahtumaan tälläset vanteet taakse:Replica BMW M10 9.5x18 jako: 5x120 ET: 20
ja eteen :
Replica BMW M10 8.5x18 jako: 5x120 ET: 20
www.vannetukku.fi tuolta sivuilta oon kattellu...Tags: None
Leave a comment: