E36 328 huippunopeus

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• GARFFi
    replied
    Originally posted by TFV View Post
    Nastat taitaa tuollakin huippunopeudella kilistä sisälokasuojiin. Että kitkoilla. Amen.

Ei vaiskaan, renkaat ja vanteiden paino vaikuttaa ihan hitosti tuolla loppurutistuksissa. Esimerkiksi mun ex. 725 tdsa kulki 215/65/16 talviNASTOILLA mittariin sen vajaat 210. Kesäpalloilla 255/45/18 vaivoin 190.

Rikos on jo vanhentunut.
    Nojoo, tämä ei ollu silti mun pointtini asiassa, vaan se että tämäkin kohta suuntautuu samalle akselille talvirengaskeskustelun kanssa.

Leave a comment:

• TFV
    replied
    Originally posted by GARFFi View Post
    Kitkoilla vai nastoilla?
    Nastat taitaa tuollakin huippunopeudella kilistä sisälokasuojiin. Että kitkoilla. Amen.

Ei vaiskaan, renkaat ja vanteiden paino vaikuttaa ihan hitosti tuolla loppurutistuksissa. Esimerkiksi mun ex. 725 tdsa kulki 215/65/16 talviNASTOILLA mittariin sen vajaat 210. Kesäpalloilla 255/45/18 vaivoin 190.

Rikos on jo vanhentunut.

Leave a comment:

• GARFFi
    replied
    Kitkoilla vai nastoilla?

Leave a comment:

• veteraaniseppo
    replied
    Originally posted by mika68 View Post
    Ihme vittuilua taas asialliseen kysymykseen
    Jälleen saadaan karkoitettua yksi uusi mahdollinen kerholainen, jatkakaa vaan spedet samaan malliin
    Itse ihmettelen samaa. Toinen kysyy asiallisesti kysymyksensä niin vastaukseksi tulee pelkkää pään aukomista ja turhaa paskan jauhamista.
    Miksi ihmeessä?

Leave a comment:

• JJT
    replied
    Originally posted by ilke View Post
    Ootko varma? Ite oon eri mieltä..
    Osaatko selittää miksi?

Leave a comment:

• ilke
    replied
    Originally posted by JJT View Post
    Ei se m52:n 98:lla mee yhtään sen kovempaa kuin 95:lla. Ei edes v-powerilla.
    Ootko varma? Ite oon eri mieltä..

Leave a comment:

• mika68
    replied
    .....
    Last edited by mika68; 27-09-2012, 21:24.

Leave a comment:

• Calypsocoupe
    replied
    Originally posted by kolariauto View Post
    15v vanha auto ja puuttuu ~12km/h huippunopeudesta, onko tuossa sitten mitään vikaa, jos ei ilmene vikakoodeissa mitään?
    Esim. öljyä tulpankoloissa...

Leave a comment:

• JJT
    replied
    Originally posted by Aksuli89 View Post
    eihän noin pieneen nopeus eroon tarvita kuin tukkonen ilmansuodatin ja 95-bensa

uus ilmansuodatin ja 98 oktaanista tankkiin niin menee sen minkä tehdas lupaakin

(eikä sit mitää tuning kartiopaskaa... niillä on mitattu jopa 10hv tehonpudotuksia : D)
    Ei se m52:n 98:lla mee yhtään sen kovempaa kuin 95:lla. Ei edes v-powerilla.

Leave a comment:

• Takalo_kari
    replied
    eihän noin pieneen nopeus eroon tarvita kuin tukkonen ilmansuodatin ja 95-bensa

uus ilmansuodatin ja 98 oktaanista tankkiin niin menee sen minkä tehdas lupaakin

(eikä sit mitää tuning kartiopaskaa... niillä on mitattu jopa 10hv tehonpudotuksia : D)

Leave a comment:

• Visa Halme
    replied
    Originally posted by kalesko View Post
    Elikkä mikä on vikana kun vakio 328 vm.1996 sedan ottaa huippuja vain 220km/h ja kierrokset jää noin 5500. Renkaat 225/45/17.
    Teho 142 kW
    Max vääntö -
    Huippunopeus 236 km/h
    Kiihtyvyys 7.3 sek/0-100
    Kulutus 6,2 7,8 11,6

tukossa putki?

Leave a comment:

• kolariauto
    replied
    15v vanha auto ja puuttuu ~12km/h huippunopeudesta, onko tuossa sitten mitään vikaa, jos ei ilmene vikakoodeissa mitään? Toki kokeile pistää renkaisiin enempi illmaa, vierintävastus pienenee ja tankkiin max 10litraa ja uudestaan kokeilemaan

Leave a comment:

• Ämmyskä
    replied
    Originally posted by Nuke View Post

On taas ongelma, jos huippunopeudesta puuttuu se 10-20km/h... jotka silti on yli 200. Mitähän merkitystä sillä on oikeasti suomen teillä, kenties menee yöunet?

ratapelit on asia erikseen.
    No kyllä minua ainaki kiinnostas omassa autossa mikä koneessa on vikana jos kaikki hevosvoimat ei oo tallella eikä jaksa kulkea . yöunetki siinä saattas mennä..

Leave a comment:

• Supra^
    replied
    Jos todellista oot mitannu tuon verran niin varmaan pitääkin paikkansa. Katsoppa omistajan käsikirjasta luvatut huiput. Jos oikeasti suomen teillä tarvitset enemmän kuin tuo nykyinen huip.nop. niin vaihda M50-imusarja niin jaksaa kiertää loppuun asti.

Leave a comment:

• JutiM5
    replied
    Originally posted by teho_ View Post
    Amis5000 paketti! Totaali hajoaminen
    Siinhän on se huippunopeuden nostaja?:think Kilk http://www.riemurasia.net/jylppy/med...?id=63760&c=11
    Last edited by JutiM5; 14-10-2010, 19:51. Reason: up

Leave a comment:

Working...