Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-Sport peilien sopivuus ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nakkisoturi
    Aluevastaava
    • Apr 2011
    • 1251
    • Helsinki

    #46
    Asd.

    Ihan vaan tiedoksi (myös jannmanille). Soittelin tässä tänään tylsyyksissäni tuonne laakkoselle ja vastaus oli yksinkertaisesti se että peilinrungosta ei välttämättä logoa löydy eikä välttämättä osanumeroakaan. Sen sijaan peileistä kuulemma löytyy jotain numeroita joilla bmw voi itse kontrolloida alihankkijoitaan, esim takuu tapauksissa, eli tavallinen ihminen ei sillä numerolla tekisi mitään.

    Ja peilien kolmioista he eivät sanoneet juuta eikä jaata, on mahdollista että on valmistettu irtoavalla kolmiolla varustettuja ja ns yhtä rautaa olevia.


    Ja jos joku nyt ottaa tänkin vittuiluna ja vetää herneen nenään ni voivoi.
    Myllytykset, vahaukset ja pinnoitteet, kysy lisää privalla!

    G08 LCI iX3 M-sport -22

    ex e90 LCI M3 Competition Individual -11
    ex f30 LCI 330e iPerformance M-Sport -16
    ex e91 LCI ALPINA D3 BITURBO TOURING #115 -09
    ex e90 LCI 320d M-Sport -09
    ex e36 328is M-Sport -95

    Comment

    • 11henkka
      Bimmer Rookie
      • Nov 2011
      • 58
      • finland

      #47
      Originally posted by GARFFi View Post
      Hetken luin tätä keskustelua sivusta ja nyt tuli mitta täyteen.


      Ei ehkä kannata ensimmäisenä ruveta foorumilla vittuilemaan, jos ei apua heti saa. Jos joskus tarvitsee johonkin tietoa, mitä ei muilla ole kuin tässä tapauksessa esim. jannmannilla, niin hän ei sitä tietoa ihan välttämättä helpolla kerro, jos käytös on aiemmin ollu tollasta.

      Ja mitä itse peileihin, niin ala kattoa niitä kolmioita netistä äläkä nyt enää sekota pakkaa enempää. Eiköhän tullu selväks että niitä saattaa saada jostain varaosana.
      jos lukisit yhtään tarkemmin ja miettisit mitä kirjotat ni saattasit jotain tajutakki! netistä oon kuule selannu paljon ja täältä ajattelin kysyä josko jollain kokemusta , eli en kyllä kaipaa ensinmäistäkään komenttia sultakaan jatkossa .

      Comment

      • 11henkka
        Bimmer Rookie
        • Nov 2011
        • 58
        • finland

        #48
        Originally posted by Nakkisoturi View Post
        Asd.

        Ihan vaan tiedoksi (myös jannmanille). Soittelin tässä tänään tylsyyksissäni tuonne laakkoselle ja vastaus oli yksinkertaisesti se että peilinrungosta ei välttämättä logoa löydy eikä välttämättä osanumeroakaan. Sen sijaan peileistä kuulemma löytyy jotain numeroita joilla bmw voi itse kontrolloida alihankkijoitaan, esim takuu tapauksissa, eli tavallinen ihminen ei sillä numerolla tekisi mitään.

        Ja peilien kolmioista he eivät sanoneet juuta eikä jaata, on mahdollista että on valmistettu irtoavalla kolmiolla varustettuja ja ns yhtä rautaa olevia.


        Ja jos joku nyt ottaa tänkin vittuiluna ja vetää herneen nenään ni voivoi.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎