Moro
Vaihoin tossa autooni automaattilootan ja huomasin kun löin käyntiin, että tulee öljyä 4,5,6 sylintereiden pakosarjan ja pakoputken liitoskohdasta (ei siis kannen ja pakosarjan välistä) ulos vähän mutta savuttaa ku alkaa lämpee
Päästöt katottu ja huomattu hc:n olevan liian korkea tyhjäkäynnillä (260 about) 2000rpm hc laskee noin 40-50 kohdille. Puristukset kokeiltu kaikissa oli noin 8bar, ohivuoto mittaus tehty ja vuotoa noin 5.
elikkä onko venttiilivarren kumit vai mikä voisi olla vikana?
auto ajettu 240tkm, auton historiasta ei mitään tietoa, ostettu laatikkovikasena.
Vaihoin tossa autooni automaattilootan ja huomasin kun löin käyntiin, että tulee öljyä 4,5,6 sylintereiden pakosarjan ja pakoputken liitoskohdasta (ei siis kannen ja pakosarjan välistä) ulos vähän mutta savuttaa ku alkaa lämpee
Päästöt katottu ja huomattu hc:n olevan liian korkea tyhjäkäynnillä (260 about) 2000rpm hc laskee noin 40-50 kohdille. Puristukset kokeiltu kaikissa oli noin 8bar, ohivuoto mittaus tehty ja vuotoa noin 5.
elikkä onko venttiilivarren kumit vai mikä voisi olla vikana?
auto ajettu 240tkm, auton historiasta ei mitään tietoa, ostettu laatikkovikasena.