Originally posted by Styroxi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 325i 2002 käyntiääni
Collapse
X
-
Eli sinne siis käy tuo M52 pakosarja.. entäs M50.
Ajattelin vain kun tuolla on myynnissä eräs pakosarja jossa väitetään olevan soveltuva M50 ja M52 koneisiin?
Leave a comment:
-
-
^
Jos pilkkua nussisi, niin m54 moottori ei ole "tu".
M52 on yhdellä vanoksella ja m52tu kahdella. Vaikkakin m54 on hyvin pitkälle samanlainen moottori kuin m52tu, niin se on silti eri mallisarjaa ollen m54. Jos m54:stä olisi tehty päivitys, niin se olisi luonnollisesti ollut tu-versio. Mutta tuli suoraan sitten n-sarjan moottorit.
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by Convertible View PostTuossa kuvat omastani, kyllä putkistosta ja nokista saa +30 hv luultavasti (M54B30). Jos täällä on taas keväällä penkkipäivät, niin vien tuon sinne. Tuo minun vompatti on nyt aika iloinen kulkija
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=363215
Leave a comment:
-
-
Tuossa kuvat omastani, kyllä putkistosta ja nokista saa +30 hv luultavasti (M54B30). Jos täällä on taas keväällä penkkipäivät, niin vien tuon sinne. Tuo minun vompatti on nyt aika iloinen kulkija
Last edited by Convertible; 16-01-2018, 20:33.
Leave a comment:
-
-
Jos haluaa halvat ja sopivat voi sinne laittaa OEM BMW M52 peltipakosarjat , täydellinen fit ja UK mallin keskikatti.
Leave a comment:
-
-
Onko väliä siis...
Oliko moottorisi M54B25 vai M54B25tu moottori, onko noilla väliä jos vaihtaa sarjan ja löytykö se RST mallisena.
Originally posted by Juppe View PostEn mä enää muista, miten ne käppyrät meni, mut ton verran nousi hupputeho. Alko vetämään ylhäällä paljon reippaammin. Mitään muita muutoksia ei ollut.
Leave a comment:
-
-
En mä enää muista, miten ne käppyrät meni, mut ton verran nousi hupputeho. Alko vetämään ylhäällä paljon reippaammin. Mitään muita muutoksia ei ollut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juppe View PostIhan vaikka ne perus ebay sarjat. Samat lisät niillä tulee kuin schmiedmannin alpina-kopioilla. Oman 325:n penkitin alkuperäisillä ja ebay pakosarjoilla ja tulos oli +15hv/20nm
Vaikka nää:
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?m...2F372125504756
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
Ihan vaikka ne perus ebay sarjat. Samat lisät niillä tulee kuin schmiedmannin alpina-kopioilla. Oman 325:n penkitin alkuperäisillä ja ebay pakosarjoilla ja tulos oli +15hv/20nm
Vaikka nää:
Last edited by Juppe; 16-01-2018, 07:57.
Leave a comment:
-
Leave a comment: