Announcement

Collapse
No announcement yet.

GM laatikon vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JorKsX
    Bimmer Rookie
    • Feb 2020
    • 56
    • Kokemäki

    GM laatikon vaihto

    m47 koneena vm 04 e46
    Tarkotus olis vaihtaa automaattiloota ku vanha ei suostu enää liikkumaan eteen tai taaksepäin.
    Mutta pari kysymystä. Käykö kaikki GM laatikot päikseen?
    Oman laatikon koodi on GM 4gYU ja tulossa on GM 2gWX.
    Jotain tietoa on et laatikot soppii päiksee jos vaihtaa laatikon ohjainboxin samalla. Mutta sieltä mistä laatikko tulossa (carway, virossa) sieltä sanottiin et laatikon ohjainboxxia ei tarvii vaihtaa vaan riittää adaption resetti inpalla.
    Pitääkö paikkaansa kumpi tieto?

    Toinen asia et kuinka paljon ööliä laatikkoon laitetaan jos kuiviltaan lähetään täyttämään. Eli paljon ostan öljyä. ja mitä öljyä?
    Vaihtoprosessi on varmaa aika simppeli?
    Vanha laatikko pois, uudesta laatikosta turbiini öljyä täyteen, sit uus laatikko paikoilleen. öljyä täytee kunnes valuttaa yli, sit kone käymään, takarenkaat ilmassa vaihde päällä lähtee täyttämään ja käyttää jokaista vaihdetta hetken aikaa ja lisäilee öljyä kunnes tulee yli. Sit vaa proppu kiinni ja kovaan ajoon?

    Onko tässä jotain tarkempaa juttua mitä pitää muistaa kun laatikkoa laittaa paikoilleen?
    Turbiinia ku asentaa ni kattoo vaa et turbiini on pohjassa saakka ja sit laittaa laatikon päälle vai turbiini laatikossa kiinni ja nostaa koko systeemin paikoilleen?
    ex 2.5tdi v6 audissa kun laatikkoa vaihdoin ni piti kohdistaa turbiini, muuten joku silmälaakeri olis antautunu?
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎