Originally posted by Hemi
View Post
E46 330d vm-01 Perä sökö
Collapse
X
-
Myös Neuvostoliiton autoteollisuus aikoinaan osasi tehdä "jykevän näköisiä" komponentteja, mutta ikävä kyllä se ei kertonut niiden kestosta yhtään mitään.Originally posted by Tur_re View PostTuo laatu kävikin jo mielessä, murikka sekä sisällä olevat osat ovat vaan niin jykevän näköistä tavaraa et ei luulis menevän, mutta.
Leave a comment:
-
Purkuperän Porista samanlaisesta autosta.. Pakko saada liikenteeseen ku kulkupeli on aivan välttämätön.Originally posted by henri View PostMinkäs perän hommasit siihen?...aika nopeaa toimintaa
Lukko olis kyllä hyvä olla, tullu itekki siitä haaveiltua, mutta taitaa jäädä teetättämättä, kun tuo DSC menis varmaan sekasi jne.
Nyt jäi itelle tuo toinen perä et siitä olis hyvä rueta jotain vääntämään.
Tuo laatu kävikin jo mielessä, murikka sekä sisällä olevat osat ovat vaan niin jykevän näköistä tavaraa et ei luulis menevän, mutta.Originally posted by Hemi View PostItse asiassa ei ole ollenkaan harvinaista että varsinkin kummastakin uudemmasta dieselmallista perät poikii kertarysäyksellä. Ihan täysin tavatonta se ei ole bensakoneisistakaan, vaan kyllä noista purku e46:sta yleensä murikat saa myytyä kohtuullisen nopeasti. Mistään repimisistä näissä ei ole kyse, eikä runsaista kilometreistäkään, vaan kyse on ihan laadullisesta tekijästä.
Leave a comment:
-
Itse asiassa ei ole ollenkaan harvinaista että varsinkin kummastakin uudemmasta dieselmallista perät poikii kertarysäyksellä. Ihan täysin tavatonta se ei ole bensakoneisistakaan, vaan kyllä noista purku e46:sta yleensä murikat saa myytyä kohtuullisen nopeasti. Mistään repimisistä näissä ei ole kyse, eikä runsaista kilometreistäkään, vaan kyse on ihan laadullisesta tekijästä.Originally posted by Tur_re View Post
Eikö muka kenelläkään ole menny näistä uudemmista kotteroista perää rikki??
Leave a comment:
-
Minkäs perän hommasit siihen?...aika nopeaa toimintaa
Lukko olis kyllä hyvä olla, tullu itekki siitä haaveiltua, mutta taitaa jäädä teetättämättä, kun tuo DSC menis varmaan sekasi jne.
Leave a comment:
-
No niin auto taas liikenteessä ja ei ainakaan vielä ylimääräisiä ääniä...
Jännä vika sinänsä koska kardaanin laipasta ei saanut pyöritettyä koko kierrosta, eli veti 170 asteen jälkeen jumiin kumpaakin suuntaan.
Joka taas voi johtua särkyneistä rattaista jotka rikkoneet ison/pienen hammaskehän matkalla pohjalle..
Vähän miettimistä.
Eikö muka kenelläkään ole menny näistä uudemmista kotteroista perää rikki??
Otan perästä muutaman foton tänne jahka saan kameran tallille mukaan.
Leave a comment:
-
Ei onneksi ole, pelkkä ASC vai onko ACS...Originally posted by Hemi View Post...ja toisaalta, jos ko.autossa esc, se pitäisi myös päivittää ymmärtämään ko.lukkoperää.
Mitä eroa 6-pulttisella ja 8-pulttisella perällä?
Voimansiirtopalvelu meinasi et tuohon perään yli tonnin projekti rueta lukko väsäämään, koska on 8-pulttinen, pikkuperällisiin saa lukon noin 450eskolla.
Tarkoittaako ns. isoa vetopyörää/ hammasratasta mikä on kardaaniin nähden poikittain, siis pulttien määrä?
Heh, räjäytys kuvasta olisi helpompi selittää mut menee kait näinkin, pointin ymmärtää varmaan jokainen..
Leave a comment:
-
...ja toisaalta, jos ko.autossa esc, se pitäisi myös päivittää ymmärtämään ko.lukkoperää.
Leave a comment:
-
Eipä taida mennä m3sen perä vakiokoppaan, esim. m3ssa ei ole varapyöräkoteloa perän takia.Originally posted by Tur_re View PostNyt olisi E46 M3:sen perä oikea kultakimpale, taitaapi olla vain niin kivenkolossa että kasvaa auton päällä sammalta ennen kuin se löytyy...
Leave a comment:
-
Nyt ainakin kierroksia 100km/h kohdalla hieman alle 2000rpm, voihan se olla että pomppaisivat likemmäs kolmea tuhatta..Originally posted by NokiLeka View PostVoisi olla mielenkiintoinen ajettava tuon perän kanssa, dieselin perävälitys kun on 2,28 ja M3:n 3,62. Saattaa olla aika paljon kierroksia jo 100km/h kohdalla
Soitin tonne Autopalstalle niin perä olisi 330d -vm00 162000tkm ajetusta autosta ja vielä manuaali askisesta hintaan 700e, matkahuolto toimittaa huomiseksi Helsinkiin, siis jos otan sen mut pitää katsella viel vaihtoehtoja.
Leave a comment:
-
Voisi olla mielenkiintoinen ajettava tuon perän kanssa, dieselin perävälitys kun on 2,28 ja M3:n 3,62. Saattaa olla aika paljon kierroksia jo 100km/h kohdallaOriginally posted by Tur_re View PostNyt olisi E46 M3:sen perä oikea kultakimpale, taitaapi olla vain niin kivenkolossa että kasvaa auton päällä sammalta ennen kuin se löytyy...
Leave a comment:
-
Onhan tuolla romulla tullu pyörittyä erinäisissä paikoissaOriginally posted by Juggis View Post
Jeps, näin sut siinä. Porhalsin omalla bimmerillä ohi ja kattelin, että tutun näkönen auto... "Olen tainnut joskus tosta kuvan ottaa" :think
Sulla oli jo hinausauto siinä paikalla niin en pysäyttäny.
Juu elikkä 184hv, pitääpä käydä katsomassa tarjonta tuolla.Originally posted by NokiLeka View PostTuo sinun pirssi taitaa olla 135kW versio, eikö? Jos on, niin Noormarkun autopalstalla on myynnissä yksi 330d:n perä, muistaakseni pyynti jossain 700€ pinnassa. Kankaanpäästä löytyy -02 mallin automaatin perä, se on hieman kireämpi kuin manuaalin (2,28 - 2,81), mutta pitäisi sopia paikalleen ilman suurempaa jumppaa. Pyynti muistaakseni samoissa. Eli jos Suomesta haluaa ostaa, niin siinä muutama vaihtoehto.
Toisaalta ebay houkuttaa kun kattelin alemman linkin kautta hintoja...
AVK:lle soitin niin siellä olisi ollut E46 328:n perä sekä pari E39:n perää välityksellä 2:81, E39:n murikka ei sovi kiinnityksiltään lähimaillekkaan mitä kattelin ebayn kuvia samaisista peristä. Tuosta 328:sta jäikin sit harmaa kuva koska varaosamyyjä ei osannut kertoa siitä mitään.
Siinähän se olisi, etsin myös lukollisia periä tuolta mutta E36, E34 ja ainakin E39:iin olisi ollut.Originally posted by huru-ukko View Posthttp://cgi.ebay.de/Hinterachsgetrieb...QQcmdZViewItem
..ja ellei,niin ko paikassa on purettuna(tai purku käynnissä) myös 2001-mallinen(listan alimmaisena)
Nyt olisi E46 M3:sen perä oikea kultakimpale, taitaapi olla vain niin kivenkolossa että kasvaa auton päällä sammalta ennen kuin se löytyy...
Leave a comment:
-
Tämä lienee oikea?
..ja ellei,niin ko paikassa on purettuna(tai purku käynnissä) myös 2001-mallinen(listan alimmaisena)Last edited by huru-ukko; 19-11-2007, 09:18.
Leave a comment:
-
Tuo sinun pirssi taitaa olla 135kW versio, eikö? Jos on, niin Noormarkun autopalstalla on myynnissä yksi 330d:n perä, muistaakseni pyynti jossain 700€ pinnassa. Kankaanpäästä löytyy -02 mallin automaatin perä, se on hieman kireämpi kuin manuaalin (2,28 - 2,81), mutta pitäisi sopia paikalleen ilman suurempaa jumppaa. Pyynti muistaakseni samoissa. Eli jos Suomesta haluaa ostaa, niin siinä muutama vaihtoehto.
Leave a comment:
Leave a comment: