Originally posted by kalkkuna
View Post
e46 320d -03 öljyt pihalle
Collapse
X
-
En alkanut muokkaa sitä, vaan palautin sen eilen ja tilasin huoparullan tilalle, maksoi vaan tuplaten enemmän, 53 €. Se oli vaan parista millistä kiinni, että se vortex olisi mahtunut. Yläosaan se sopi täydellisesti, mutta siihen alaosaan, joka on venttiilikopan päällä, niin ei sopinut. Jopa toinen tiiviste oli samanlainen, just se vortexin puoli.
-
Saiko sen sinne kuitenkin mahtumaan muokkaamalla? Vai onko parempi ostaa tuo huoparulla?Originally posted by Heke68 View PostOstin vaan sellasen Vortexin eilen ja yritin asentaa sitä samalla, kun ilmanputsarin vaihdoin. Ei se separaattori ihan sopinut huoparullan tilalle vaikka 110 kW:n koneissa sopii!
Leave a comment:
-
Ostin vaan sellasen Vortexin eilen ja yritin asentaa sitä samalla, kun ilmanputsarin vaihdoin. Ei se separaattori ihan sopinut huoparullan tilalle vaikka 110 kW:n koneissa sopii!
Leave a comment:
-
Alkoi kiinnostamaan myös minua. Oireita ei ole mutta jos sitä ennakoisi.
Leave a comment:
-
Taas kerran kiitos tiedosta. Saapahan nyt välitettyä tietoa eteenpäin, koska juurikin lainatussa tekstissä mainitusta mallista tuli öljyt pihalle tukkeutuneen suodattimen vuoksi.Originally posted by Trout Mask Replica View PostPassaa ainakin vm.2002 320d 110kW.
ÖLJYN EROTIN 11127799367 á 28,08€.
Tiivisteet tulee mukana...
Leave a comment:
-
Passaa ainakin vm.2002 320d 110kW.Originally posted by miccou View PostLöytyisikös keneltäkään osanumeroa tuolle Vortex öljynerottimelle? Ja toisena kysymyksenä, onko huohottimen suodatinta (tai koko huohotin järjestelmää...) bensakoneissa (M54) ?
ÖLJYN EROTIN 11127799367 á 28,08€.
Tiivisteet tulee mukana...
Leave a comment:
-
Jees, kiitos tiedoista. Vertailinkin tuossa realoem.com:sta diesel ja bensakoneen kuvia. Ihmettelin juurikin tuota osiota, jonka linkin laitoit.Originally posted by fraatti View PostM54 koneisissa on myös huohotin järjestelmä, mutta ei suodatinta -> http://bmwfans.info/original/E46/Cou...1/ill-11_2194/
Leave a comment:
-
M54 koneisissa on myös huohotin järjestelmä, mutta ei suodatinta -> http://bmwfans.info/original/E46/Cou...1/ill-11_2194/Originally posted by miccou View PostLöytyisikös keneltäkään osanumeroa tuolle Vortex öljynerottimelle? Ja toisena kysymyksenä, onko huohottimen suodatinta (tai koko huohotin järjestelmää...) bensakoneissa (M54) ?
Leave a comment:
-
Löytyisikös keneltäkään osanumeroa tuolle Vortex öljynerottimelle? Ja toisena kysymyksenä, onko huohottimen suodatinta (tai koko huohotin järjestelmää...) bensakoneissa (M54) ?
Leave a comment:
-
Moro!
Löytyykö M47 koneesta myös kyseinen suodatin/öljynerotin huohotinjärjestelmästä?
Leave a comment:
-
onnea vaan ehkä tulevalle hankinnalle. varaudu rahan kulumiseen. itselläni ollut tuo 320d -03. ostaessani auto oli mittarissa 80tkm. 10tkm auto toimi ilman mitään ongelmia. sitten tuli käynnistys ongelmat jotka johtuivat suuttimista 1300€, polttoaine pumppu 400€, täydellinen jarruremontti ???€, uudelleen rikkoituneet suuttimet, tälläkertaa vain 2 kpl 700€, akkuja a´180€ mennyt 2 kpl, alatukivarret 600€, takajouset poikki 200€ + vielä normaalit huollot, turbo-ongelmat 1100€. laskin tossa kuitteja ja viime vuonna paloi rahaa kyseiseen autoon pikkasen alle 5000€ ja mukana on kyll uudet talvirenkaat 2 kpl 400€. ja laskuissa on pelkästään korjaukset+osat.Originally posted by jaki View PostMielenkiintoista tietoa. Kohta pitäisi hommata tuollainen 110 kW vehje, ja olisi kiva, jos ihmiset vaivautusivat kertomaan aina kilsat missä on mitäkin häikkää tullut (tässä en huomannut yhdessäkään). Voisi hieman ennakoida, mitä voisi olla tulossa. itsellä kiikarissa n 100 tkm ajettu, liekö niissä vielä tuollaisia ongelmia tiedossa?
nyt autolla ajettu 180000 ja ei sitä enää raaski edes myydä kun korjauksiin palanut yhden samanlaisen auton verran rahaa. en tiedä että olenko saanut jonkinlaisen maanantai version. samanlaista en kyllä tule enää ikinä ostamaan vaikka voittaisin lotossa!!!!!!!!!!
Leave a comment:
-
Ok, käväsin tekeen homman TI-hallilla, 1h20min, ja uusi öljynerotin huoparullan tilalla, ja ongelmat poistui... kiitokset palstalaisille tiedon jakamisesta.Originally posted by Trout Mask Replica View PostJeps, turbotoimittaja STK Turbolader Technik ainakin on, muutenkin ihan ok palvelu, tavarat tuli ajallaan yms.
Mutta tosiaan itse vaihdoin turbon turhaan, niin kuin joku muukin tuossa threadin alussa kommentoi. On muuten tuolla myyntipalstalla myynnissä...
Oireet oli älytön savutus ja nyt oli pakarista tippunut öljyä jo...
Jotenkin kattelin vain tuosta sun ottamasta kuvasta
äkkiä että tuo huoparulla on otettu tuosta sylinterinmuotoisesta kotelosta pois mikä on auki...
Mutta joo eihän se edes mahtuisi sinne....täytyy hakea toinen kuppi kahvia tälle aamulle että herää...
No toivottavasti oireet poistuvat tuon vaihtamalla..
Onko jollakin hihasta ravistaa asennusaika tolle osalle. Tarviiko tuossa purkaa paljon enemmän kuin ilmanputsaria vaihdettaessa?
Johdot ensin tieltä pois, saako tuon kannen jo pois sen jälkeen?
http://picasaweb.google.fi/Clavurion...49725323851714
Ei tainnut rullan läpi paljon tavaraa virrata.....ei palautunut ennalleen vaan painui kasaan kun pintaa paineli..
Last edited by Trout Mask Replica; 11-03-2009, 22:16.
Leave a comment:
-
Mielenkiintoista tietoa. Kohta pitäisi hommata tuollainen 110 kW vehje, ja olisi kiva, jos ihmiset vaivautusivat kertomaan aina kilsat missä on mitäkin häikkää tullut (tässä en huomannut yhdessäkään). Voisi hieman ennakoida, mitä voisi olla tulossa. itsellä kiikarissa n 100 tkm ajettu, liekö niissä vielä tuollaisia ongelmia tiedossa?
Leave a comment:
-
Jeps, turbotoimittaja STK Turbolader Technik ainakin on, muutenkin ihan ok palvelu, tavarat tuli ajallaan yms.Originally posted by Clavurion View PostKappas turbotoimittajakin on asiasta tietoinen. Tuo kuvissa näkyvä on juuri se vortex-hässäkkä, joka tulee huoparullan tilalle. Jos rulla on tukkeessa, kampikammion paine nousee ja voi siten ahdistaa turbon öljynpaluuta.
Mutta tosiaan itse vihdoin turbon turhaan, niinkuin joku muukin tuossa threadin alussa kommentoi. On muuten tuolla myyntipalstalla myynnissä...
Oireet oli älytön savutus ja nyt oli pakarista tippunut öljyä jo...
Jotenkin kattelin vain tuosta sun ottamasta kuvasta
äkkiä että tuo huoparulla on otettu tuosta sylinterinmuotoisesta kotelosta pois mikä on auki...
Mutta joo eihän se edes mahtuisi sinne....täytyy hakea toinen kuppi kahvia tälle aamulle että herää...
No toivottavasti oireet poistuvat tuon vaihtamalla..
Onko jollakin hihasta ravistaa asennusaika tolle osalle. Tarviiko tuossa purkaa paljon enemmän kuin ilmanputsaria vaihdettaessa?
Johdot ensin tieltä pois, saako tuon kannen jo pois sen jälkeen?
Leave a comment:
Leave a comment: