Originally posted by Trout Mask Replica
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 320d -03 öljyt pihalle
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Clavurion View PostSen uuden vortex-version voi vaihtaa suoraan vanhaan koteloon huoparullan tilalle.
Turbon vaihdon yhteydessä turbon toimittajalta tuli turbon mukana kuva jossa kehoitetaan vaihtamaan samalla myös osa 15, 11127799367. Miksi?
No osa 11127799367 ei varmaankaan korvaa tuota huoparullaa..
Saako tuon Vortex-version numerolla 07119910390?Last edited by Trout Mask Replica; 20-03-2009, 09:15.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sampza View PostEn ole koskaan pystynyt mittaamaan mutta arvelisin että ainakin 9L luokkaa se on. "jännä" homma että OBC näyttää AINA 2.0-2.1L liianvähän sadalle kilometrille (koskien nyt yhdistettyä ajoa).
Mutta voimahellin kommenttia odotellessa...
Totta ne on tehtaalla arponeet ne lukemat sinne :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pekka84 View Postpaljon Sampzalla imee diisseliä kaupunkiajossa?
En ole koskaan pystynyt mittaamaan mutta arvelisin että ainakin 9L luokkaa se on. "jännä" homma että OBC näyttää AINA 2.0-2.1L liianvähän sadalle kilometrille (koskien nyt yhdistettyä ajoa).
Mutta voimahellin kommenttia odotellessa...Last edited by Sampza; 06-12-2008, 00:07.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sampza View PostNiin tosiaan en tarkoittanut öljynmenekkiä, ei itselläkään kuluta öljyä mutta polttoainetta menee ainakin 1.5L/100 liikaa. Nytkin nätillä ajolla kulutukset huitelee 7L pinnassa..
Kuluttiko sulla sillon enemmän??Last edited by 535SD; 05-12-2008, 17:42.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by voima@hell View Postolen ollut reissussa pitkään ja ei ole tullut luettua palstaa laisinkaan vähään aikaan. öljyn kulutus oli nollatasoa eli vaihtojen välillä ei tarvinnut lisäillä öljyä laisinkaan. vika itselleni ilmeni kuin salama kirkkaalta taivaalta. eikä ollut oireillut oiken millään tavalla aikaisemmin!!!
Kuluttiko sulla sillon enemmän??
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pete83 View PostIlmeisesti puhe on juurikin siitä takimmaisesta ruuvista. Muut taisinki jo löytää/saada irti. Ainakin kotelon kansi heilu siihen malliin. Sen takimmaisen ruuvin "syvennyksen" juuri näkee, mutta ei itse ruuvia. "Näppituntumalla" tietää siellä sellaisen olevan
Jos en nyt sekoile, niin sen ruuvin, jonka syvennys näkyy, niin takanakin oli vielä yksi ruuvi. Ruuvi ei ole suojamuovin yläpinnan tasolla, vaan koneen ja tulipellin välissä, alempana. Ainakin 330d:ssä, mutta muistelen vahvasti, että edellisessä 320d:ssä oli samanlain...Että jos ei meinaa irrota muuten, niin ota suosiolla raitisilmaputsarin kotelo irti ja kato sen alle koneen taakse.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sampza View PostSaanko tähän vastausta Voima@hell:ltä??
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pete83 View PostIlmeisesti puhe on juurikin siitä takimmaisesta ruuvista. Muut taisinki jo löytää/saada irti. Ainakin kotelon kansi heilu siihen malliin. Sen takimmaisen ruuvin "syvennyksen" juuri näkee, mutta ei itse ruuvia. "Näppituntumalla" tietää siellä sellaisen olevan
Leave a comment:
-
-
eli oikeaa paikkaa olin ronkkimassa.
Leave a comment:
-
-
Ilmeisesti puhe on juurikin siitä takimmaisesta ruuvista. Muut taisinki jo löytää/saada irti. Ainakin kotelon kansi heilu siihen malliin. Sen takimmaisen ruuvin "syvennyksen" juuri näkee, mutta ei itse ruuvia. "Näppituntumalla" tietää siellä sellaisen olevan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pete83 View PostIlmansuodattimen vaihdosta puheenollen. Aloin tuossa tänään itseltä tarkistamaan tuota öljynerotin hommaa. Ja kokemusta tuolta BMW:n konehuoneesta ei ole kuin yksi öljytikun nosto tähän mennessä. Muista autoista niinkin. Niin millä ihmeen konstilla sen takimmaisen ruuvin saa irti siitä ilmanputsarikotelon päältä? Onko siihen joku oma konstinsa?
Raitisilmasuodattimen kotelo pakko irrottaa, eka suodatin pois, sen takana olikohan kuusi torx kantaista ruuvia.
Se suojamuovin päällä, takana oleva ei ole ainut ruuvi, siellä on toinenkin vielä taaempana, tulipellin ja koneen välissä. Kandee hommata magneetti kuusiokolo siihen hommaan, on meinaan todella ahtaassa paikassa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pekka84 View PostTuli tuossa asennettua lämmitin huohottimeen ja tutkisekelin tuota öljynerotin juttua. eli millainen sysyteemi se vortex on?? kun tuossa kuvassa nuolella osoitetun kotelon sisältä löytyi sellainen kuminen liikkuva kalvo+jousi. vai olenko rassannut edes oikeaa paikkaa. eli voisiko joku "tietäjä" vääntää rautalangasta että missä/millainen se on`?
tuota samassa osassa olevaa kulmikkaampaa kantta yritin myös aukaista mutta ei tuntunut olevan aukeavaa mallia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pete83 View PostIlmansuodattimen vaihdosta puheenollen. Aloin tuossa tänään itseltä tarkistamaan tuota öljynerotin hommaa. Ja kokemusta tuolta BMW:n konehuoneesta ei ole kuin yksi öljytikun nosto tähän mennessä. Muista autoista niinkin. Niin millä ihmeen konstilla sen takimmaisen ruuvin saa irti siitä ilmanputsarikotelon päältä? Onko siihen joku oma konstinsa?
Leave a comment:
-
-
Tuli tuossa asennettua lämmitin huohottimeen ja tutkisekelin tuota öljynerotin juttua. eli millainen sysyteemi se vortex on?? kun tuossa kuvassa nuolella osoitetun kotelon sisältä löytyi sellainen kuminen liikkuva kalvo+jousi. vai olenko rassannut edes oikeaa paikkaa. eli voisiko joku "tietäjä" vääntää rautalangasta että missä/millainen se on`?
tuota samassa osassa olevaa kulmikkaampaa kantta yritin myös aukaista mutta ei tuntunut olevan aukeavaa mallia.Last edited by 535SD; 18-11-2012, 17:53.
Leave a comment:
-
Leave a comment: