Iltaa kaikki.
Tässä kävi oikein kivasti eilen kun omaan nelikutoseen (m47) vm -04,vaihdoin kardaanin tukilaakerin ja sen kuminivelen, niin sen jälkeen testilenkillä katos tehot ja auto alkoi käymään todella epätasaisesti ja täryttämään, nafta haisee ja heikosti sinertävää savua puskee putken päästä. Autoon vaihdettiin eilen myös öljyt + suodatin.
ennen tätä auton kardaanin tukilaakeri kolissu useamman viikon joten ajot ovat olleet erittäin rauhallisia, ja eilisellä testilenkillä aikasempaa riuskemmin tuli kyllä kaasua annettua.
Autossa saattaa olla tai ei joku softa aikasemman omistajan toimesta ja tällä hetkellä suora downpipe kiinni.
Tässä seuraavaksi kaikki vikakoodit mitä kaverin autocom:illa sain ulos:
4AB2 sähkötoiminen lisälämmitin - katkonainen
3FF0 ilmamäärän virtausanturi, signaali: liian korkea - jatkuva
4232 sylinteri 3 hehkutulppapiiri - katkonainen
4222 sylinteri 2 hehkutulppapiiri - katkonainen
4191 ahtopaineen käyttölaite tai turbiinin ohjaus, aktivointi - katkonainen
4B11 moottorin tasaisuusarvo - katkonainen
4B10 moottorin tasaisuusarvo - jatkuva
Saiskos täältä neuvoja miten alkaa hommaa purkamaan? auto on itselleni ensimmäinen aktiivi käytössä oleva bmw, ja myös ensimmäinen diisseli ikinä kuin myös eka turbollinen.
Kiitos ja Kumarrus jo etukäteen!
Tässä kävi oikein kivasti eilen kun omaan nelikutoseen (m47) vm -04,vaihdoin kardaanin tukilaakerin ja sen kuminivelen, niin sen jälkeen testilenkillä katos tehot ja auto alkoi käymään todella epätasaisesti ja täryttämään, nafta haisee ja heikosti sinertävää savua puskee putken päästä. Autoon vaihdettiin eilen myös öljyt + suodatin.
ennen tätä auton kardaanin tukilaakeri kolissu useamman viikon joten ajot ovat olleet erittäin rauhallisia, ja eilisellä testilenkillä aikasempaa riuskemmin tuli kyllä kaasua annettua.
Autossa saattaa olla tai ei joku softa aikasemman omistajan toimesta ja tällä hetkellä suora downpipe kiinni.
Tässä seuraavaksi kaikki vikakoodit mitä kaverin autocom:illa sain ulos:
4AB2 sähkötoiminen lisälämmitin - katkonainen
3FF0 ilmamäärän virtausanturi, signaali: liian korkea - jatkuva
4232 sylinteri 3 hehkutulppapiiri - katkonainen
4222 sylinteri 2 hehkutulppapiiri - katkonainen
4191 ahtopaineen käyttölaite tai turbiinin ohjaus, aktivointi - katkonainen
4B11 moottorin tasaisuusarvo - katkonainen
4B10 moottorin tasaisuusarvo - jatkuva
Saiskos täältä neuvoja miten alkaa hommaa purkamaan? auto on itselleni ensimmäinen aktiivi käytössä oleva bmw, ja myös ensimmäinen diisseli ikinä kuin myös eka turbollinen.
Kiitos ja Kumarrus jo etukäteen!