Nostellaan tätäkin naftaliinista, pitänee postata tuonne "e46 madallus" -ketjuun myös. Eli:
Saakos tähän pelkkiä iskareita, tai mitkä ovat samanlaiset korvaavat?
Olin hieman aavistellutkin, että toinen iskari takaa on löysännyt mehut kartanolle ja olihan se, tuli huomattua rengasjumpan yhteydessä.
E46 H&R cup-kit
Collapse
X
-
Meni muuten ihan hetki että tajusin mitä ruuvia tarkoitat..Originally posted by Dani View PostPekuz, mikä ruuvi sulla on tossa takapuskurin kaaressa?
Eli noilla on ollut kuraläpät kiinni, kun otin ne pois niin ajattelin että laitan talveksi takaisin mutta ei kyllä ole tullut laitettua kuitenkaan.
Leave a comment:
-
Ei se nyt pahemmin, yrittää vaan väistellä pahimpia kinoksia ja jääkokkareiat jne. niin selviää ilman puskurin halkeemiaOriginally posted by Heksula View PostDanin auto näyttää tietty vielä siistimmältä kun on enemmän tontissa, mites tossa raapii pohja tai onko muita käyttöongelmia talvella tms?
Tässä vanhasta autosta ja H&R 55/35 kuvia:

Leave a comment:
-
Kuvassa 19" pyörät rengastuksella 225/35 R19 & 263/30 R19 ja 55/35 CupKit alustalla. Ihan hyvin on pärjänny tänä talvena vaikka luntakin on vähintään ollut riittävästi.
Takana joutui pari milliä levittämään kaaria molemmin puolin, kun oli hiukan teräväolkaiset renkaat ja sisälokaria piti hiukan muovailla fiksumman muotoiseksi kuumailmapuhaltimen kanssa.Last edited by Pekuz; 10-09-2016, 16:23.
Leave a comment:
-
Ihan kasitoista tuumaiset kiekot on alla kuvassa..Originally posted by Heksula View PostIhan hyvä alusta ilmeisesti kyseessä. Taidan ton Petteri80:n kuvan perusteella tilata 35/20 setin. Noihan on ilmeisesti 17" vanteet? Danin auto näyttää tietty vielä siistimmältä kun on enemmän tontissa, mites tossa raapii pohja tai onko muita käyttöongelmia talvella tms? Jotenkin jostain takaraivosta kummittelee ajatus päästä vielä lähemmäs maata..
Leave a comment:
-
Jos omaa E46 faceliftia lähtisin pudottamaan niin kyllä se tuo lievemmällä madalluksella oleva olisi. Oikein hyviä kokemuksia tosta komfort kitistä E36 ajoilta.
Leave a comment:
-
Mulla compactissa 35/15 pudottava setti...Tuo on ainakin omaan makuun täysin sopiva pudotus.Varsinkin kun tuo schnitzerin aura on tuossa edessä
Leave a comment:
-
Ja mulla on toi enempi pudottava cup-kit ja hyvin pärjää talvellaki. Kuvia sigun linkistä vakio m-sport vs. Cup-kit.
Leave a comment:
-
Ihan hyvä alusta ilmeisesti kyseessä. Taidan ton Petteri80:n kuvan perusteella tilata 35/20 setin. Noihan on ilmeisesti 17" vanteet? Danin auto näyttää tietty vielä siistimmältä kun on enemmän tontissa, mites tossa raapii pohja tai onko muita käyttöongelmia talvella tms? Jotenkin jostain takaraivosta kummittelee ajatus päästä vielä lähemmäs maata..
Leave a comment:
-
Hmm, mulla on kans tässä touringissa H&R CupKit kiinni ja matkaa navasta kaareen niin 320mm edessä ja takaa 315mm.
Itse tykkään että aika balanssissa on. Tommonen snadi etukeno, mä tykkään..

Leave a comment:
-
Sama homma täällä, Comfort Kit ja ihan hyvä alusta on ollu. Takaa ois voinu ehkä vielä ~1cm enemmän pudottaa, mut menettelee toi noinkin.Originally posted by jake2710 View PostMuijan autossa on tuo komfort kit ja on ihan toimiva setti, suosittelen.
Kuva:
Leave a comment:
-
Muijan autossa on tuo komfort kit ja on ihan toimiva setti, suosittelen.
Leave a comment:
-
Mulla on Einbach Pro Kit (35/25 tjs.) jouset ja Bilstein B8 pumput.
On hyvä, ei voi kuin kehua. Korkeus on n. 335 eessä että takana.
Kuormattuna en ole ajellut. Niin autohan on e46 330i M-Sport vm.2000
Nurkista löytys M-Sport jouset, aj. 150tkm.
Leave a comment:
-
No mulla on taas kokemusta tuosta 55/35 alustasta ja se on nyt ollut alla käyttöautossa reilut 3 vuotta. Sen verran on muutosta tehty, että takapää putosi liikaa noilla H&R:n jousilla, joten takana on M-sportin omat jouset. Omasta mielestä ihan mukava alusta ja hyvin toimiva.
H&R:n satsin mukana tulleet öljytäyttöiset iskarit eivät kyllä vakuuttaneet, toinen etuiskari tyhjeni reilun vuoden jälkeen ja takaiskarit olivat liian löysät jotta autoon olisi voinut lastata kuormaa päälle. Se asia korjaantui Sachsin kaasuiskareilla, nyt on kohta pari vuotta ajeltu tällä setillä.
Matkaa kaareen on edessä/takana 330mm. H&R:n takajousilla etäisyys oli 310mm.
Tuossa vielä sivukuva 18" vanteilla ja edessä H&R:n 55mm / takana M-sportin 15mm:
Leave a comment:
Leave a comment: