Originally posted by Antti O
View Post
E46 sulat
Collapse
X
-
-
Kävin hakemassa marmoritiskiltä rungottomat, muita ei kuulemma enään saakkaan. Hyvin pyyhkii, ainakin vielä.
Veikkaisin Boshin valmisteiksi, pakkaustapa on lähes identtinen Boshin tarvikkeiden kanssa. Pituudet on 575mm ja 500mm.
Leave a comment:
-
Originally posted by Kylmäkalle View PostMitäs sulkia ootte käyttänyt eeneljäkutosissa?
Huonosti löytyy Motonettien yms vastaavuustaulukoista sulkia ko autoon, etenkään "rungottomia". Eli minkäläisia kokemuksia, alkuperäiset, BMW rungottomat, boshin tarvikkeet, jotkut muut?Originally posted by Esal View PostSaako tuohon e46 edes bmw rungottomia?
Jotain rungottomia halpisversioita olen kokeillut, se muovinappula varresta ainakin täytyy poistaa. 100kmh vauhdissa ei toimi kunnolla vaikka on vähän spoileria sulissa. Pärisee.Originally posted by Ruffryder View PostOstin Konalan Autokeskuksesta BMW:n alkuperäiset rungottomat sulat, makso n. 40e. Tyytyväinen olen ollut.
EDIT: mutta asia siis selvä, möykkyjä en haluu ja vastauksia on tullut
..tämä siis ei ollut trollausta, vaan pelkkä kysymys joka osottautui aika typeräksi.
Leave a comment:
-
Originally posted by Dani View PostTrollipostauksesta en tiedä, mutta mun kysymys liittyy siihen että onko näissä muissa rungottomissa sulissa tota typerää kiinnitysmöykkyä?
Jos on niin en osta toisia samanlaisia, ja tuolta yläpuolelta en löydä vastausta mun kysymykseen?
Leave a comment:
-
Originally posted by Spetke View Postvastaus löytyy yläpuoleltasi, vai onko tämä huono trolli?
Jos on niin en osta toisia samanlaisia, ja tuolta yläpuolelta en löydä vastausta mun kysymykseen?
Leave a comment:
-
Originally posted by Petri View PostMulla on noi Boschit, kyllä ne emännän mukaan hyvin on toiminut
Sen huomasin että repsikan puolen pyyhkijän kärki on hieman ilmassa kun pyyhkijä on lasin alareunassa, mutta se nyt ei kovin pahasti häiritse näkyvyyttä...Originally posted by Antti O View PostOlenko ainut kenellä boschin sulkapaketti toimii E46 hyvin? Ostin sellaisen tuplapaketin missä oli molemmat sulat. Spoileri taitaa olla kuskinsulassa.
Ei sitten niinku mitää valittamista. Tosin en hankaa niillä jäätä enkä muutenkaa pahoinpitele, silläköhän ne kestää minulla aina useita vuosia..
Leave a comment:
-
Olenko ainut kenellä boschin sulkapaketti toimii E46 hyvin? Ostin sellaisen tuplapaketin missä oli molemmat sulat. Spoileri taitaa olla kuskinsulassa.
Ei sitten niinku mitää valittamista. Tosin en hankaa niillä jäätä enkä muutenkaa pahoinpitele, silläköhän ne kestää minulla aina useita vuosia..
Leave a comment:
-
Originally posted by Pekuz View Post
Onko näistä nyt millaisia kokemuksia?
Sen huomasin että repsikan puolen pyyhkijän kärki on hieman ilmassa kun pyyhkijä on lasin alareunassa, mutta se nyt ei kovin pahasti häiritse näkyvyyttä...
Leave a comment:
-
Realoem tarjoaa tällaista rungotonta:
http://www.realoem.com/bmw/showparts...94&hg=61&fg=45
61610037009
Ja pikanen googlaus..
Näyttäis myös olevan bossin sulkia:
OT:
Schmiedmannin mukaan olisivat vielä E9x sulat vaikka realoemin mukaan sopii vaan E46seen..
Alkuperänen tossa vielä halvempikin ku bossi
http://www.realoem.com/bmw/partxref....eur=&details=1
Onko näistä nyt millaisia kokemuksia?
Leave a comment:
-
Ilmeisesti laatuvaihtelut on kovia. Itsellä oli marmorilta ostetut rungottomat pyyhkiät ja pyyhki niin pirun äänettömästi ja hyvin. Sitten auton vaihdon myötä ostin boschin sulat ja ihan alusta asti jätti rantua, vikisi ja tärisi pyyhkiessä.
Leave a comment:
-
Omaan e46 kerkesin vaihtaa pari kertaa sulat, ensimmäisenä motonetistä paketti Bosch spoiler tms. Tykkäsin, että toimi hyvin. Seuraava kokeilin motonetin Champion pakettia, en tykännyt jonka jälkeen meni vielä yksi paketti Boschia
Leave a comment:
-
Oon jossain aiemmassakin topicissa avautunut noista valeoista ja kerrotaan nyt tääläkin sama asia..
Eli valeon mallikohtaiset E46sen pyyhkijät pyyhkii E46sessa ihan kohtalaisesti, mutta ne ei pysy lasissa kiinni kun ajaa yli 100 km/h ja ovat vielä muutenkin muotoiluunsa ja laatuunsa nähden aivan ylihintaiset.
Olivat itsellä viikon kiinni ja menivät roskikseen..
Alkuperäiset BMWn E46sen sulat ovat Boschin valmistamat.
Ja Boscheja olenkin ostanut koska ne ovat Kl-varaosissa vielä ihan kohtuuhintaiset, toistaiseksi en ole parempia löytänyt..
Tuo Boschin laatu tuntuu olevan hiukan mallikohtaista, koska aiemmassa autossa (passatti) ei Boschin sulilla tehnyt yhtikäs mitään.. Ja tälläkin foorumilla on haukuttu että E39sissä ei tee Boscheilla mitään..
Jokainen ostaa sellaiset sulat kuin haluaa mutta Valeota en E46seen suosittele.. Ja ehdotuksia hyvistä sulista otan itsekin vastaan, muistaakseni joskus katselin että realoemissa olisi ollut jokin rungoton sulka 46seen..
Leave a comment:
Leave a comment: