Eli otsikon mukasesta autosta (manuaali 2007vm) tuntus olevan tehot vähän hukassa. Autossa on BSR-ohjelmointi (saa itse laitettua ohjelmoinnin päälle ja pois) ja pitäis olla ~285hp/600Nm. Auton kun ostin niin lähti tosi pirteästi, ja nyt kun auto on minulla ollut muutaman viikon niin hoksasin että tehot eivät ole entisellään.. aluksi luulin että oon vaan tottunut tehoihin, mutta yhtenä iltana tehot tuli yhen ajon ajaks takaisin ja ero oli entiseen kyllä huomattava.
Auto on kyllä pirteämpi kuin vakiona, muttei siltikään liikaha niinku pitäisi :think
1. vaihteella auto herää vasta 2000 kierroksen kohalla, jolloin lähtee yllättäin ja nykästen. Muilla vaihteilla tuntuu että vääntö loppuu kesken.
Mistähän vois johtua tai miten lähteä vikaa etsimään? Onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia? Mitään oireita ei ole, ei savuta eikä kuulu ylimääräsiä ääniä
Auto on kyllä pirteämpi kuin vakiona, muttei siltikään liikaha niinku pitäisi :think
1. vaihteella auto herää vasta 2000 kierroksen kohalla, jolloin lähtee yllättäin ja nykästen. Muilla vaihteilla tuntuu että vääntö loppuu kesken.
Mistähän vois johtua tai miten lähteä vikaa etsimään? Onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia? Mitään oireita ei ole, ei savuta eikä kuulu ylimääräsiä ääniä