Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW E91 2.0D Xdrive N47 - Tehot kateissa ja moottorin vikavalo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chewbacca
    Newbiemmer
    • Jun 2019
    • 1
    • Espoo

    BMW E91 2.0D Xdrive N47 - Tehot kateissa ja moottorin vikavalo

    Moro,

    Rakkine alkoi takkuamaan (väläytti keltaista moottorivaloa) ja käytiin pajalla lukemassa ja nollaamassa koodit.

    Herjat:

    - 4755 Boost pressure actuator position control
    - 4521 Boost pressure control control deviation

    Konalan paja oli sitä mieltä, että aktuaattori olisi ollut jumissa(?) ja nollaili vikakoodit (vika oli jo poistunut).

    Noh, kävin nopeasti illalla hieman polkemassa rakkinetta ja vaikutti toimivan normaalisti.

    Olin viime Ke-To duunireissussa Turun suunnalla ja teki taas saman. Yksi paja oli sitä mieltä, että aktuaattori on paskana ja Turbo vaihtoon.

    Kysymys kuuluukin, että onko jengillä ollut samanlaisia Probleemia ja miten niistä on selvitty?

    Jostain UK foorumeilta luin porukan vaihtaneen pelkän aktuaattorin (käytetty, koska uusia ei (tietenkään) myydä muutoin kuin uuden ahtimen mukana) ja selvinneen sillä. (mikä on pahinta, mitä voi käydä jos tähän ryhtyy?)

    Nyt se taas eilen väläytti valoa, v*tuttaa ajella ajoittain puolitehoisella laitteella, mut en haluis koko turboa vaihtaa ainakaan pelkkien myyntimiesten puheiden takia... Mitä se edes muuten maksaa?

    Ajatukset on erittäin tervetulleita ja kiitos jeesistä jo etukäteen!

    -S
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎