Originally posted by alfaromeo
View Post
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Etualatukivarsien helat juuri vaihdettu uretaanisiksi ja kaikki tukivarret muutenkin uusia. Renkaat myös uudet.
-
Tästä aiheesta on varmasti jo sata keskustelua, mutta onko näihin pre-lci malleihin mitään mahdollisuuksia saada oikeasti kahta kirkkaasti loistavaa angel eyes valoa keulalle? Muutamaa eri lediversiota kokeiltu ja molemmilla lähinnä sisärengas palaa.
Muistaakseni edellisessä E92:ssakin molemmat paloi huomattavasti kirkkaammin, kun nykyisessä E93:ssa.
Nykyisin on siis kiinni tuolaiset Seidos merkkiset H8 ledit ja pitäisi olla heidän tehokkainta malliaan, joten wateista ei pitäisi jäädä kiinni, vaan valo ei tunnu johtuvan lähes lainkaan toiseen renkaaseen.
Comment
-
-
h11Originally posted by jalmarsson666 View Poste92 pre lci, msport
mitkä polttimot sumareille?
63217160784
Comment
-
Mullon lux h8 ja on aika hyvä, ei täydellinen. Umpion vaihtamalla vain saa täydellisen.
Originally posted by McBeast View PostTästä aiheesta on varmasti jo sata keskustelua, mutta onko näihin pre-lci malleihin mitään mahdollisuuksia saada oikeasti kahta kirkkaasti loistavaa angel eyes valoa keulalle? Muutamaa eri lediversiota kokeiltu ja molemmilla lähinnä sisärengas palaa.
Muistaakseni edellisessä E92:ssakin molemmat paloi huomattavasti kirkkaammin, kun nykyisessä E93:ssa.
Nykyisin on siis kiinni tuolaiset Seidos merkkiset H8 ledit ja pitäisi olla heidän tehokkainta malliaan, joten wateista ei pitäisi jäädä kiinni, vaan valo ei tunnu johtuvan lähes lainkaan toiseen renkaaseen.
Comment
-
Onkos kellään muulla heittänyt tämmöstä vikakoodia: 005E30 DSC: DSC sensor, lateral acceleration, plausibility
Googlella ei ihan hirveen montaa tapausta löytynyt ja ISTAn proseduuri ohjaa tarkistamaan onko kyseinen moduuli/sensori oikeassa asennossa ja sen jälkeen vaihtamaan koko palikan ja ilmeisen kalliita maailmalla, mutta en vielä ole tuohon perehtynyt sen kummemmin. Onkoha tollanen kuin paha homma tarkistaa tuo asento? Ei anna muita vikakoodeja, eikä mittaristoon syty mitään ABS, DSC tai jarruvaloja.
En tiedä liittyykö tähän, mutta motarilla välillä tiputtelee vakkarista pois, toki sen saa heti kytkettyä takaisin ja kerran samaan aikaan kun oli tiputellut vakkarilta pois niin 6. vaihteella kun painoin kaasua niin väläytti luistonestovaloa vaikka ei taida tommosella N52 koneella pito lähteä kesällä tossa vauhdissa
Comment
-
Zdatt merkkiset näkyy. Naputan puhelimella niin en pääse ettii nopeasti spostista linkkiä. Laita yv josset löydä niin kaivelen sulle.Originally posted by McBeast View PostTästä aiheesta on varmasti jo sata keskustelua, mutta onko näihin pre-lci malleihin mitään mahdollisuuksia saada oikeasti kahta kirkkaasti loistavaa angel eyes valoa keulalle? Muutamaa eri lediversiota kokeiltu ja molemmilla lähinnä sisärengas palaa.
Muistaakseni edellisessä E92:ssakin molemmat paloi huomattavasti kirkkaammin, kun nykyisessä E93:ssa.
Nykyisin on siis kiinni tuolaiset Seidos merkkiset H8 ledit ja pitäisi olla heidän tehokkainta malliaan, joten wateista ei pitäisi jäädä kiinni, vaan valo ei tunnu johtuvan lähes lainkaan toiseen renkaaseen.
Niin ja enkelit pitää olla koodattu very high.
Comment
-
Okei, Kiitos tiedosta. Komeastihan nuo löytyi!Originally posted by rizzo View PostZdatt merkkiset näkyy. Naputan puhelimella niin en pääse ettii nopeasti spostista linkkiä. Laita yv josset löydä niin kaivelen sulle.
Niin ja enkelit pitää olla koodattu very high.
Voisin toki koittaa nuo nykyisetkin koodata "Very Highlle" ja katsoa mitä tapahtuu.
Comment
-
Ohjauskulmat on luonnollisesti laitettu kohdilleen ?Originally posted by Bimmer145 View PostEtualatukivarsien helat juuri vaihdettu uretaanisiksi ja kaikki tukivarret muutenkin uusia. Renkaat myös uudet.
Bemarissa pitäisi kyllä ehjänä ollessaan olla tarkka ohjaus. Olen kyllä huomannut, että jos rattia liikuttaa muutaman sentin sivulta sivulle (ei väliä onko auto käynnissä vai ei) on pieni välys. Ilmeisesti on rattiakselin "toimintavälys"...
Aiemmin ajellut Alfoilla ja luulin, että bemarissa on jotain hajonnnut....
Mites takapään tuenta, onko narinanivelet tiukat ?E92 335ia
F11 535ia
Comment
-
-
Ohjauskulmat on säädetty. Tuli tänään vielä käytyä nosturilla ja väljää ei tosiaan löydy mistään, ei edestä eikä takaa. Renkaat myös kääntyy heti kun rattiin koskee joten hammastangossa tai rattiakselissa ei ole välystä. Kuitenkin ihmetyttää tuo löysä kohta ohjauksessa jota ei ole aikasemmin ollut. Voisko viallinen servotronic tehdä tälläistä? Tuntuu siltä että servotronic ei tajua jäykistää rattia heti kääntäessä vaan vasta vähän enemmän kääntäessä toimii.Originally posted by alfaromeo View PostOhjauskulmat on luonnollisesti laitettu kohdilleen ?
Bemarissa pitäisi kyllä ehjänä ollessaan olla tarkka ohjaus. Olen kyllä huomannut, että jos rattia liikuttaa muutaman sentin sivulta sivulle (ei väliä onko auto käynnissä vai ei) on pieni välys. Ilmeisesti on rattiakselin "toimintavälys"...
Aiemmin ajellut Alfoilla ja luulin, että bemarissa on jotain hajonnnut....
Mites takapään tuenta, onko narinanivelet tiukat ?
Comment
-
N54, mites pitkään vesipumput kestää?
Alle 100tkm ajettu ja 1/2008 valmistettu 335i jännityksen kohteena.
Comment
-
Omassani (07/2008) antautui vesipumppu kolme vuotta sitten ja kilometrejä tuolloin mittarissa 107000 km.Originally posted by ritariässä View PostN54, mites pitkään vesipumput kestää?
Alle 100tkm ajettu ja 1/2008 valmistettu 335i jännityksen kohteena.___________
E91 335i -08, Fin-Turbo stage2, Evolve DPs,Wagner Performance EVO1 fmic, DCI, MHD + custom softa, xHP Stage 3
Comment

Comment