E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuulilasin pesuri saman sulakkeen takana, niin eipä sitten ruikita pesuainetta tuulilasillekkaan.
-
Originally posted by lassiv View PostOsaako joku auttaa saako tätä erillisenä osana mistään? RealOEM yritin käydä läpi, mutta en löytänyt kun kokonaisen letkusarjan.
Tiputtelee siis allensa kusipojan nestettä tuosta vasemman puolen ajovalopesurin kohdilta. En oikein saanu pikaselta tarkastelulla selville vuotaako itse pesuri vai tuo nippa. Kerran tuo otettiin jo irti ja putsattiin ja tarkistettiin että orengas oli kunnossa. Vuoto kuitenkin jatkunut eli varmaan tulee uusittua tuo pesuri varmuudeksi kun ei kallis ole, mutta mietin jos tuo nippa onkin halki minkä ympyröin kuvaan niin ilkeä taas kerran pistää kasaan ja alkaa etsimään sitä
Täältä ajattelin pesurin ottaa, kun sen verran vähän tilattavaa ettei viitsi ulkomailta lähteä pelkästään tuota tilaamaan. Samoiten tarvitsee muutamia yksittäisiä BMW ruuveja ja niitä voisi tuolta schiedmannilta löytyä, kunhan tässä kerkeää hieman etsimään.
https://www.schmiedmann.fi/fi/tuote/...=61677179311TROriginally posted by Cunttory View PostSe pesuri vuotaa, tilaa vaan uusi ja homma ok.
Leave a comment:
-
Originally posted by lassiv View PostOsaako joku auttaa saako tätä erillisenä osana mistään? RealOEM yritin käydä läpi, mutta en löytänyt kun kokonaisen letkusarjan.
Tiputtelee siis allensa kusipojan nestettä tuosta vasemman puolen ajovalopesurin kohdilta. En oikein saanu pikaselta tarkastelulla selville vuotaako itse pesuri vai tuo nippa. Kerran tuo otettiin jo irti ja putsattiin ja tarkistettiin että orengas oli kunnossa. Vuoto kuitenkin jatkunut eli varmaan tulee uusittua tuo pesuri varmuudeksi kun ei kallis ole, mutta mietin jos tuo nippa onkin halki minkä ympyröin kuvaan niin ilkeä taas kerran pistää kasaan ja alkaa etsimään sitä
Leave a comment:
-
Osaako joku auttaa saako tätä erillisenä osana mistään? RealOEM yritin käydä läpi, mutta en löytänyt kun kokonaisen letkusarjan.
Tiputtelee siis allensa kusipojan nestettä tuosta vasemman puolen ajovalopesurin kohdilta. En oikein saanu pikaselta tarkastelulla selville vuotaako itse pesuri vai tuo nippa. Kerran tuo otettiin jo irti ja putsattiin ja tarkistettiin että orengas oli kunnossa. Vuoto kuitenkin jatkunut eli varmaan tulee uusittua tuo pesuri varmuudeksi kun ei kallis ole, mutta mietin jos tuo nippa onkin halki minkä ympyröin kuvaan niin ilkeä taas kerran pistää kasaan ja alkaa etsimään sitä
Täältä ajattelin pesurin ottaa, kun sen verran vähän tilattavaa ettei viitsi ulkomailta lähteä pelkästään tuota tilaamaan. Samoiten tarvitsee muutamia yksittäisiä BMW ruuveja ja niitä voisi tuolta schiedmannilta löytyä, kunhan tässä kerkeää hieman etsimään.
Leave a comment:
-
Originally posted by jiko View PostMäntä liikkuu hyvin ja liu-ut on hiottu ja siltä osin kaikki ok et eilen ne hioin ja on hyvät.
Voisko olla mahollista et jarrulinjoissa ois jossai ilmaa ja ku tarpeeks lämpee nii käy niin että se laajenee ja jarruttaa vähäsen sillä nurkalla?
Jarrudynamo metrillä siis testailtu ja se näytti mulle täydelliset lukemat ne toki ajettin kylmänä(mikä vähän harmittaa)
Tätä asiaa nyt vähä vanhempi mies kävi koeajamassa ja sano että pyöränsuuntaukset... aloin miettimään että ei kyllä huonostikkaaan voi olla pyöränsuuntauksen takia niin vituillaan et täristää.. nyt sytty vielä tpms valo ku reissun päällä oltii sillä autolla. Pyörän suuntaus toki joo voi olla päin prinkkalaa mutta ei kyllä vetele mihinkään niin ei voi käsittää enään..
Leave a comment:
-
lämmityslaite täysin mykkä
Hei!
Vaihdoin tuossa sisävaloja ledeihin ja seuraavan kerran kun lähdin ajamaan, huomasin ettei takakonttiin syty mitään valoja sisälle (näihin polttimoihin en siis koskenut edes) ja keskikonsolin paneeli täysin kuollut, missä lämmityslaitteen säätimet ja istuinlämmittimet. Nämä ei siis toimi.
Polttimot on vaihdettu takaisin halogeeneihin, ei mitään vaikutusta.
Vikakoodit:
4BF3 CAN-signaali ilmastointilaitteelta, virhe tiedonsiirrossa
C914 Kommunikaatio lämmitykseen/ ilmastointiin, ei tietojenvaihtoa
Leave a comment:
-
Originally posted by HTK12 View PostEi onnistu koodata miksi? Tarkistettiinko FRM koodaus (eli onko se nyt RHD)?
eli joutuu vaihtamaan pinnien paikkoja pistokkeissa että saa kaikki valot toimiin.
Leave a comment:
-
Originally posted by mie View PostNy on koitettu koodata FRM lootaa, eip onnistunu.
Autoon on vaihdettu FRM3 boxi, pitäis jostaki löytää ohjeet mitä pinnejä pitäis vaihtaa pistokkeessa että sais kaikki valot toimimaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by HTK12 View PostVilkaise sen FRM koodaus ja muuta jos se on rhd koodauksella.
Autoon on vaihdettu FRM3 boxi, pitäis jostaki löytää ohjeet mitä pinnejä pitäis vaihtaa pistokkeessa että sais kaikki valot toimimaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by schwarze View PostMinä sain aiemmin kuvailemasi ilmiön aikaan kun säädin kerran käsijarrukengät liian lähelle. Kengät lämpeni ajossa ja alkoivat ilmeisesti takertaa rumpuun. Säädä käppärikengät kauas tai ota pois ja käy kokeilemassa josko olisi sama ilmiö?
Leave a comment:
-
Originally posted by jiko View PostMäntä liikkuu hyvin ja liu-ut on hiottu ja siltä osin kaikki ok et eilen ne hioin ja on hyvät.
Voisko olla mahollista et jarrulinjoissa ois jossai ilmaa ja ku tarpeeks lämpee nii käy niin että se laajenee ja jarruttaa vähäsen sillä nurkalla?
Jarrudynamo metrillä siis testailtu ja se näytti mulle täydelliset lukemat ne toki ajettin kylmänä(mikä vähän harmittaa)
Leave a comment:
-
Samalla kun ne jarrut on auki niin kannattaa tarkastaa ne carrierien liukupinnat, etteivät ole kuluneet kuopalle, edes pienelle, joihin palat voivat jumittaa. Jos on niin puikkohitsillä täyteen ja hioo sen jälkeen tasaiseksi.
Leave a comment:
-
Tätä öljynlauhdutin hommaa mietiskelin myöskin ja nuo Castrol/Mobil sivut antoi ainakin vuosia sen verran sinnepäin arvauksia etten ole niihin ihan täysillä sen jälkeen luottanut.
Isot kiitokset kuitenkin varmistuksista kaikillenäillä pääsee nopeammin eteenpäin, kun muitakin hommia samalla tehtävä. Kyseinen öljynlauhdutin niin tukkonen kaikesta paskasta, että tuokin putsailu listalla samalla kertaa. Öljynlämpöihin ole vaikuttanut omilla ajoilla (pyörii 100-110c kesällä), mutta aivan tukossa näytti olevan kun lampun kanssa tarkastelin läpi nokkaa.
Leave a comment:
Leave a comment: