Mulla pysynyt jo kaksi talvea äänettömänä puhallin voitelun jälkeen. Valutin lukkoöljyä akselia pitkin molempiin päihin. Annoin pystyasennossa molemmin päin rauhassa valua ja imeytyä. Aika helppo temppu.
Itse tein saman pari kk sitten ja vielä ainakin ihan hiljainen. Helppoa lisäaikaa, jos haluaa siirtää uuden ostamista tulevaisuuteen
Videolla puhutaan, että tulisi kimpassa tuo moottori + säädin, mutta en ainakaan itse löytänyt äkkiseltään niitä kimpassa mistään. Erikseen löytyy kyllä. Onko tuo kannattava osa vaihtaa samalla kun moottorin vaihtaa? Itsellä myös vinkuu välillä satunnaisesti. Jos tuon vaihtaa niin ilmeisesti vain parit ruuvit irti ja paikoilleen? Onko mitään järkeä ottaa nykyisestä puhaltimesta tuota säädintä irti ja iskeä uuteen puhtaltimeen se kiinni?:think
Mulla pysynyt jo kaksi talvea äänettömänä puhallin voitelun jälkeen. Valutin lukkoöljyä akselia pitkin molempiin päihin. Annoin pystyasennossa molemmin päin rauhassa valua ja imeytyä. Aika helppo temppu.
Videolla puhutaan, että tulisi kimpassa tuo moottori + säädin, mutta en ainakaan itse löytänyt äkkiseltään niitä kimpassa mistään. Erikseen löytyy kyllä. Onko tuo kannattava osa vaihtaa samalla kun moottorin vaihtaa? Itsellä myös vinkuu välillä satunnaisesti. Jos tuon vaihtaa niin ilmeisesti vain parit ruuvit irti ja paikoilleen? Onko mitään järkeä ottaa nykyisestä puhaltimesta tuota säädintä irti ja iskeä uuteen puhtaltimeen se kiinni?:think
Onko muilla ollut tällästä ongelmaa? Nyt kaksi kertaa kuukauden sisällä polttanut ac-control sulakkeen vai sen viereisen, manuaalin mukaan viereiseen tulee 10a, mutta ei lue tarkemmin mikä sulake on. Vaikuttaa ainakin ilmastoinnin ja penkinlämmittimien yms paneeliin. Aijemmin ja vieläkin vähänväliä simahtaa paneelista valot mykäksi, mutta toimii kumminki. Mistähän voisi vikaa lähtee etsimään? Vai onko todennäköisesti paneeli hajoamassa? Takaluukun johtosarjassa häikkää?
En ihan ummessa viittis ostaa paneelia tai avata tuota alkuperäistä johtosarjan sukkaa luukusta
Olis onglema että auto hakee uriin ajaessa ja vetelee rasittavasti. Autoon vaihdettu vasta reaktiotangot eteen sekö eteen ja taakse vaihdettu levyt ja palat.
Olis onglema että auto hakee uriin ajaessa ja vetelee rasittavasti. Autoon vaihdettu vasta reaktiotangot eteen sekö eteen ja taakse vaihdettu levyt ja palat.
On siinä vaan hommaa, kun vaihtaa lampun e92 malliin.
Joskus joku väitti, että pystyy vaihtamaan yläkautta, mutta ei kyllä millään pysty.
Nyt ei tarvinnut vaihtaa lamppua, mutta olin aikaisemmin huolimaton.
Pääsi kosteutta umpioon, kun takakannen tiiviste vähäsen huonosti paikallaan.
Nyt sitten kuivatellaan ja tuo koirafööni ihan kätevä hommaan.
No oikeastaan tässä tapauksessa sulake ei ole edes vaihtoehto kun saman sulakkeen takana on sekä ajovalopesurit että tuulilasipesurit, 2005-2007 mallisissa ne olivat vielä erikseen...
Leave a comment: