E93 pre-lci vs lci

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Silmaauki
    replied
    Originally posted by Dualfun View Post
    Ei se sekaisin ole, siinä on mukana kaikki diileri-, lehdistö- ja ym esisarjan autot joiden valmistuspäivä saattaa poiketa hyvinkin paljon kuluttajille valmistetuista tilausautoista.
    No tämä vois selittää tuon asian.

Leave a comment:

• Dualfun
    replied
    Originally posted by Silmaauki View Post
    Mä ajattelin realoem:ää tutkiessani, että markkina-alue (USA/Eurooppa) olisi ollut ratkaiseva, mutta päällekkäisyyttä oli ihan USA-malleissakin. Taitaa vaan toi realoem olla tolta osin sekaisin.
    Ei se sekaisin ole, siinä on mukana kaikki diileri-, lehdistö- ja ym esisarjan autot joiden valmistuspäivä saattaa poiketa hyvinkin paljon kuluttajille valmistetuista tilausautoista.

Leave a comment:

• Silmaauki
    replied
    Originally posted by Dualfun View Post
    09/2009 eli vm 2010.

Kuvistasi päätellen oma autosi on ihan rehti pre-lci.

Edit: osa tuotannosta on mennyt toki päällekäin, joten joidenkin mallien ja tietyille markkinoille valmistettujen kohdalla voi olla että 02/2010 on oikeampi vastaus. No, viimeistään auton variantti kertoo totuuden.
    Mä ajattelin realoem:ää tutkiessani, että markkina-alue (USA/Eurooppa) olisi ollut ratkaiseva, mutta päällekkäisyyttä oli ihan USA-malleissakin. Taitaa vaan toi realoem olla tolta osin sekaisin.

Leave a comment:

• Petri.Kekkonen
    replied
    Kesällä kun tuon E92 LCI ostin niin luin tämän vanhan e90post.com-keskustelun jossa näitä LCI:n muutoksia käsiteltiin M Sportin osalta: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=341971

Hämmentävintä tässä ketjussa on tämä käsittääkseni BMW:n omaa tuotantoa oleva E93 M Sport LCI promokuva, jossa on kuitenkin puskurissa noi ajovalonpesurien luukut väärin: https://www.e90post.com/goodiesforyo...ies_cabrio.jpg

Luukkuhan pitäis mennä yli tuosta puskurin taitteesta, kuten tuossa ketjun ekan kuvan valkoisessa E92 LCI:ssä menee.
    Last edited by Petri.Kekkonen; 19-11-2020, 14:22.

Leave a comment:

• Dualfun
    replied
    Originally posted by Silmaauki View Post

Mutta milloin toi vaihto tapahtui?
    09/2009 eli vm 2010.

Kuvistasi päätellen oma autosi on ihan rehti pre-lci.

Edit: osa tuotannosta on mennyt toki päällekäin, joten joidenkin mallien ja tietyille markkinoille valmistettujen kohdalla voi olla että 02/2010 on oikeampi vastaus. No, viimeistään auton variantti kertoo totuuden.
    Last edited by Dualfun; 19-11-2020, 10:35.

Leave a comment:

• Silmaauki
    replied
    Jaa, onhan noita ulkoisiakin eroja. En vaan mieleeni tulleilla hakusanoilla kuukkelista moisia vertailukuvia löytänyt.

Mutta milloin toi vaihto tapahtui?

Leave a comment:

• peltone
    replied
    Silmä auki.

Leave a comment:

• Silmaauki
    started a topic E93 pre-lci vs lci

E93 pre-lci vs lci

Mä olen aiemmin luullut että kaikkien E9X:ien osalta ajankohta vaihdolle (pre -> lci) oli 2008/2009. Ja siten ole myös luullut että toi oma amme on lci. Mutta nyt vaikuttaa siltä, että ei ole, vaan on pre-lci. E92:n ja E93:n osalta ilmeisimmin ajankohta oli myöhemmin. Mutta milloin?

Hämmentävää tässä on tutkia realoem:ästä tätä asiaa. Sen mukaan E93 335i:tä (pre-lci) valmistettiin vuosina 2005-2010 ja E93 LCI 335i:tä vuosina 2008-2013. Häh! Siis ajanjaksolla 11/2008 - 2/2010 valmistettiin molempia? Selkeimpänä erona noissa olisi realoem:n mukaan se että pre oli N54 ja lci N55 koneella.

Onkos toi realoem ihan sekaisin tämän osalta?

E93:n ja E92:n osalta näyttää myös siltä että ulkonäön osalta ei ehkä sittenkään ole tehty mitään facelifitä. Tai ainakaan minä en ole nyt löytänyt niitä. Tekniikan osalta sitten eroja kyllä näyttää löytyvän.
Working...
X