Originally posted by hj325hml
View Post
E90/E91 Vanne- ja rengasfit -topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Itsellä raapii edessä repsikanpuolen eturenkgas sisälokariin kiinni kun kääntää ääri asentoon.Kuskinpuolella ei tapahdu.Tarvii varmaan vetästä jollai peltiruuvilla sisälokaria paremmin kiinni
-
Juu oikeassa olit, nyt kun pääsin omalle tallille käpistelemään niin 15mm spacereillahan nuo juuri saattaisi mennä alle. Ei olisi pitänyt uskoa rengasliikettä... Ei jaksa alkaa värkkäämään joten myyntiin, sopiihan nuo kuitenkin e36/e46 alleOriginally posted by bemu2000 View PostJo tuo orkkis ET34 jää melko sisään... Monesti vanteen sisäkehä on pienempi mitä lähemmäs puolia mennään, niin kyllä ne voi spacereilla mahtua, jos se on pienestä kiinni. Aja rälläkällä siivut pois jarrukilvistä
17" alle seuraavaksi.
Leave a comment:
-
Originally posted by Driver22 View PostSiis ongelma on ettei jarrulevyn suoja mahdu vanteen sisään, että spaceri ei auta tässä tapauksessa. E91 et:ksi ilmoitetaan 35 joten ei tuo 38 niin sisään pitäisi jäädä. Tieten sitten voisi heittää 10mm lätkät jos näyttää aivan naurettavalta...
Ja auto on 320dA M-Sport -06. Paljonhan näitä on liikkeellä 16" rengastuksella, joten kuvittelin että nuo bbs:tkin menisi alle kun monet tarvikevanteetkin menee.
Jo tuo orkkis ET34 jää melko sisään... Monesti vanteen sisäkehä on pienempi mitä lähemmäs puolia mennään, niin kyllä ne voi spacereilla mahtua, jos se on pienestä kiinni. Aja rälläkällä siivut pois jarrukilvistä
Leave a comment:
-
Siis ongelma on ettei jarrulevyn suoja mahdu vanteen sisään, että spaceri ei auta tässä tapauksessa. E91 et:ksi ilmoitetaan 35 joten ei tuo 38 niin sisään pitäisi jäädä. Tieten sitten voisi heittää 10mm lätkät jos näyttää aivan naurettavalta...
Ja auto on 320dA M-Sport -06. Paljonhan näitä on liikkeellä 16" rengastuksella, joten kuvittelin että nuo bbs:tkin menisi alle kun monet tarvikevanteetkin menee.Last edited by Driver22; 19-10-2012, 12:08.
Leave a comment:
-
Luulis et mahtuis spacerin kera.Se on melko varmaan vanteen mallista kiinni tässä tapauksessa.Edellinen e91n tuli kaksilla 16" vanteilla kun sen hankin ja nykysessäkin oli talvirenkaat 16" peltivanteilla (hienotOriginally posted by bemu2000 View PostAuttaisko spacerit? ET38 jää naurettavan sisään, niin ei ihme ettei mahdu. Vähintään 10mm spaceria huutaa...
)ostohetkellä.
Millä koneella se autosi on?Kai se vähä jarrujen koostakin riippuu?
Leave a comment:
-
Originally posted by Driver22 View PostOstin sitten e91:seen talvivanteiksi 16" bbs:t (et38) ja eihän ne menekkään alle kun ottaa ainakin jarrukilpeen kiinni. Onko porukka poistanut noita kilpiä jotta on saanut 16" vannetta alle?
Auttaisko spacerit? ET38 jää naurettavan sisään, niin ei ihme ettei mahdu. Vähintään 10mm spaceria huutaa...
Leave a comment:
-
Ostin sitten e91:seen talvivanteiksi 16" bbs:t (et38) ja eihän ne menekkään alle kun ottaa ainakin jarrukilpeen kiinni. Onko porukka poistanut noita kilpiä jotta on saanut 16" vannetta alle?
Leave a comment:
-
Joo, ne oli käyttämättömät takaläpät. Menivät tosiaan kaupaksi.Originally posted by kemo81 View PostKoitinkin etsiä linkittääkseni tänne,tuota "Jackie"n läppien myynti ilmoitusta kun joskus sellaisen tuolta bongasin.Taisi olla valmiiksi hopeet mut on tainnut mennä kaupan
Minun perus mustista läpistä löytyy showroomista
Leave a comment:
-
Koitinkin etsiä linkittääkseni tänne,tuota "Jackie"n läppien myynti ilmoitusta kun joskus sellaisen tuolta bongasin.Taisi olla valmiiksi hopeet mut on tainnut mennä kaupanOriginally posted by Jackie View PostVärikoodilla maalattiin.
Minun perus mustista läpistä löytyy showroomista
Leave a comment:
-
^ Paljon tuota hiilikuituteippiä meni noihin sisälistoihin jos muistat?
Leave a comment:
-
Originally posted by Jackie View PostMinä olen kyllä maalaamisen kannalla, varsinkin hopeiseen autoon. Tuolla kuvia exästä maalatuilla etuläpillä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=194441
Hyvältä näyttää, maalautitko auton tarkkaan väriin vai millä laitoit?
Leave a comment:
-
Originally posted by Jackie View PostMinä olen kyllä maalaamisen kannalla, varsinkin hopeiseen autoon. Tuolla kuvia exästä maalatuilla etuläpillä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=194441
No juu, ei ne kyllä pahalta näytä maalattuna. Eri asia sitten miten ne maalit pysyy kiinni, jos osuu talvella johonkin.
Leave a comment:
-
Minä olen kyllä maalaamisen kannalla, varsinkin hopeiseen autoon. Tuolla kuvia exästä maalatuilla etuläpillä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=194441Originally posted by hj325hml View PostJätetään maalamatta sitten, jos kerran on nätti ilman.
Leave a comment:
Leave a comment: