E90/E91 Vanne- ja rengasfit -topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• kemo81
    replied
    Originally posted by hj325hml View Post
    Itsellä juurikin tuon kokoinen setti alla 330:ssä, kumeina 235/40/18 joka nurkassa, aluksi oli 265/30 takana ja hyvin mahtuu, ainoastaan tosiaan edestä aavistuksen heittää rapaa kylkeen märällä hiekalla.

Alusta m-sport
    Itsellä raapii edessä repsikanpuolen eturenkgas sisälokariin kiinni kun kääntää ääri asentoon.Kuskinpuolella ei tapahdu.Tarvii varmaan vetästä jollai peltiruuvilla sisälokaria paremmin kiinni

Leave a comment:

• Driver22
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Jo tuo orkkis ET34 jää melko sisään... Monesti vanteen sisäkehä on pienempi mitä lähemmäs puolia mennään, niin kyllä ne voi spacereilla mahtua, jos se on pienestä kiinni. Aja rälläkällä siivut pois jarrukilvistä
    Juu oikeassa olit, nyt kun pääsin omalle tallille käpistelemään niin 15mm spacereillahan nuo juuri saattaisi mennä alle. Ei olisi pitänyt uskoa rengasliikettä... Ei jaksa alkaa värkkäämään joten myyntiin, sopiihan nuo kuitenkin e36/e46 alle 17" alle seuraavaksi.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by Driver22 View Post
    Siis ongelma on ettei jarrulevyn suoja mahdu vanteen sisään, että spaceri ei auta tässä tapauksessa. E91 et:ksi ilmoitetaan 35 joten ei tuo 38 niin sisään pitäisi jäädä. Tieten sitten voisi heittää 10mm lätkät jos näyttää aivan naurettavalta...

Ja auto on 320dA M-Sport -06. Paljonhan näitä on liikkeellä 16" rengastuksella, joten kuvittelin että nuo bbs:tkin menisi alle kun monet tarvikevanteetkin menee.

Jo tuo orkkis ET34 jää melko sisään... Monesti vanteen sisäkehä on pienempi mitä lähemmäs puolia mennään, niin kyllä ne voi spacereilla mahtua, jos se on pienestä kiinni. Aja rälläkällä siivut pois jarrukilvistä

Leave a comment:

• Driver22
    replied
    Siis ongelma on ettei jarrulevyn suoja mahdu vanteen sisään, että spaceri ei auta tässä tapauksessa. E91 et:ksi ilmoitetaan 35 joten ei tuo 38 niin sisään pitäisi jäädä. Tieten sitten voisi heittää 10mm lätkät jos näyttää aivan naurettavalta...

Ja auto on 320dA M-Sport -06. Paljonhan näitä on liikkeellä 16" rengastuksella, joten kuvittelin että nuo bbs:tkin menisi alle kun monet tarvikevanteetkin menee.
    Last edited by Driver22; 19-10-2012, 12:08.

Leave a comment:

• kemo81
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Auttaisko spacerit? ET38 jää naurettavan sisään, niin ei ihme ettei mahdu. Vähintään 10mm spaceria huutaa...
    Luulis et mahtuis spacerin kera.Se on melko varmaan vanteen mallista kiinni tässä tapauksessa.Edellinen e91n tuli kaksilla 16" vanteilla kun sen hankin ja nykysessäkin oli talvirenkaat 16" peltivanteilla (hienot)ostohetkellä.
    Millä koneella se autosi on?Kai se vähä jarrujen koostakin riippuu?

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by Driver22 View Post
    Ostin sitten e91:seen talvivanteiksi 16" bbs:t (et38) ja eihän ne menekkään alle kun ottaa ainakin jarrukilpeen kiinni. Onko porukka poistanut noita kilpiä jotta on saanut 16" vannetta alle?

Auttaisko spacerit? ET38 jää naurettavan sisään, niin ei ihme ettei mahdu. Vähintään 10mm spaceria huutaa...

Leave a comment:

• Driver22
    replied
    Ostin sitten e91:seen talvivanteiksi 16" bbs:t (et38) ja eihän ne menekkään alle kun ottaa ainakin jarrukilpeen kiinni. Onko porukka poistanut noita kilpiä jotta on saanut 16" vannetta alle?

Leave a comment:

• Jackie
    replied
    Originally posted by Dododo View Post
    ^ Paljon tuota hiilikuituteippiä meni noihin sisälistoihin jos muistat?
    En kyllä äkkiseltään muista... pari vuotta on jo vierähtänyt

Leave a comment:

• Jackie
    replied
    Originally posted by kemo81 View Post
    Koitinkin etsiä linkittääkseni tänne,tuota "Jackie"n läppien myynti ilmoitusta kun joskus sellaisen tuolta bongasin.Taisi olla valmiiksi hopeet mut on tainnut mennä kaupan
    Minun perus mustista läpistä löytyy showroomista
    Joo, ne oli käyttämättömät takaläpät. Menivät tosiaan kaupaksi.

Leave a comment:

• kemo81
    replied
    Originally posted by Jackie View Post
    Värikoodilla maalattiin.
    Koitinkin etsiä linkittääkseni tänne,tuota "Jackie"n läppien myynti ilmoitusta kun joskus sellaisen tuolta bongasin.Taisi olla valmiiksi hopeet mut on tainnut mennä kaupan
    Minun perus mustista läpistä löytyy showroomista

Leave a comment:

• Dododo
    replied
    ^ Paljon tuota hiilikuituteippiä meni noihin sisälistoihin jos muistat?

Leave a comment:

• Jackie
    replied
    Hyvältä näyttää, maalautitko auton tarkkaan väriin vai millä laitoit?
    Värikoodilla maalattiin.

Leave a comment:

• hj325hml
    replied
    Minä olen kyllä maalaamisen kannalla, varsinkin hopeiseen autoon. Tuolla kuvia exästä maalatuilla etuläpillä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=194441

Hyvältä näyttää, maalautitko auton tarkkaan väriin vai millä laitoit?

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Minä olen kyllä maalaamisen kannalla, varsinkin hopeiseen autoon. Tuolla kuvia exästä maalatuilla etuläpillä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=194441

No juu, ei ne kyllä pahalta näytä maalattuna. Eri asia sitten miten ne maalit pysyy kiinni, jos osuu talvella johonkin.

Leave a comment:

• Jackie
    replied
    Jätetään maalamatta sitten, jos kerran on nätti ilman.

Leave a comment:

Working...
X