Koitin haeskella tähän vastausta jo käydyistä keskusteluista mutten löytänyt.... kiitos ja anteeksi
E90/E91 Vanne- ja rengasfit -topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pakko kysäistä teiltä tietävimmiltä, Meneekö e91:een (msport) alle joka nurkaan (siis myös keulalle) 19" / 9,5" ET30 Monacot ja jos menee niin millaisella rengastuksella??
Koitin haeskella tähän vastausta jo käydyistä keskusteluista mutten löytänyt.... kiitos ja anteeksi
-
Kiva kuullaOriginally posted by hj325hml View PostItsellä juurikin tuon kokoinen setti alla 330:ssä, kumeina 235/40/18 joka nurkassa, aluksi oli 265/30 takana ja hyvin mahtuu, ainoastaan tosiaan edestä aavistuksen heittää rapaa kylkeen märällä hiekalla.
Alusta m-sport
Ei tarvii jännittää
Viellä kun ei ole alle saanut ko. settiä
Leave a comment:
-
Itsellä juurikin tuon kokoinen setti alla 330:ssä, kumeina 235/40/18 joka nurkassa, aluksi oli 265/30 takana ja hyvin mahtuu, ainoastaan tosiaan edestä aavistuksen heittää rapaa kylkeen märällä hiekalla.Originally posted by jj.berg View PostNäin vähän ajattelinkin että pitäisi mahtua kivuttomasti..
Olisiko jollain tietoa miten menisi 8x18 et20 joka nurkkaan..?
Style 270 e90 m3 "talvivanne" kyseessä..
Alusta m-sport
Leave a comment:
-
Originally posted by nappe74 View PostNoi styling 163 csl:t näyttää kyllä jäätävän komeilta jos ne on samat mitkä löysin kuvahaun kanssa, concavea näyttäis olevan... Siitä tais löytyä mulle uudet vanteet !! :think
Edit: tollaset kuvankaltaiset??
Ei niissä 18" vanteissa isommalla ET:llä ole noin paljoa concavea. Tuota tarkkaa csl replicaa saa kyllä myös vaikka heti http://mstuonti.fi/?page=tuotteet&gr...ki=37&item=541, mutta tää on se malli mitä mulle tulee myöhemmin halvemmalla.
Last edited by bemu2000; 15-10-2012, 01:02.
Leave a comment:
-
Noi styling 163 csl:t näyttää kyllä jäätävän komeilta jos ne on samat mitkä löysin kuvahaun kanssa, concavea näyttäis olevan... Siitä tais löytyä mulle uudet vanteet !! :thinkOriginally posted by bemu2000 View PostEipä ole auton alla kuvia noista. Meinasitko talvirenkaille kapeita vanteita, vai taakse leveämpää? Mulle on tulossa useampi asiallinen malli, mutta vasta joulukuussa. mm. styling 163 CSL replica, styling 172 M5 replica ja styling 216 E90 si replica. Hinnat 600-700e luokassa 18 tuumaisena.
Edit: tollaset kuvankaltaiset??
Last edited by nappe74; 15-10-2012, 00:39.
Leave a comment:
-
Vähän riippuu... Tällä hetkellä mulla vain noi yhdet vanteet(8/8,5")ja niissä vielä kesärenkaat(225/255)mutta kohta pitäis asennuttaa noi nastat(225)... Eli jommatkummat renkaat tulis sitten uusiin vanteisiin...Originally posted by bemu2000 View PostEipä ole auton alla kuvia noista. Meinasitko talvirenkaille kapeita vanteita, vai taakse leveämpää? Mulle on tulossa useampi asiallinen malli, mutta vasta joulukuussa. mm. styling 163 CSL replica, styling 172 M5 replica ja styling 216 E90 si replica. Hinnat 600-700e luokassa 18 tuumaisena.
Leave a comment:
-
Originally posted by nappe74 View PostHmmm... enpäs tuota mallia sen ihmeemmin ajatellutkaan kun noillakin sivuilla piipahdin... Ei sattus kuvaa löytyy mistään hopian E91:n alla noi vanteet??
Moni replica kiinnostais ja sellaiset concave-mallit mutkun ei osaa kunnolla etsiä netistä, eikä varsinkaan tilata mistään ulkomailta...
Eipä ole auton alla kuvia noista. Meinasitko talvirenkaille kapeita vanteita, vai taakse leveämpää? Mulle on tulossa useampi asiallinen malli, mutta vasta joulukuussa. mm. styling 163 CSL replica, styling 172 M5 replica ja styling 216 E90 si replica. Hinnat 600-700e luokassa 18 tuumaisena.
Leave a comment:
-
Hmmm... enpäs tuota mallia sen ihmeemmin ajatellutkaan kun noillakin sivuilla piipahdin... Ei sattus kuvaa löytyy mistään hopian E91:n alla noi vanteet??Originally posted by bemu2000 View Post
Moni replica kiinnostais ja sellaiset concave-mallit mutkun ei osaa kunnolla etsiä netistä, eikä varsinkaan tilata mistään ulkomailta...
Leave a comment:
-
Originally posted by nappe74 View PostHeittäkääpäs hyviä 18" vanne-ehdotuksia tohon sigun vehkeeseen... Pudjetti alle 7sadan euron... Jotain kivannäköistä...
Leave a comment:
-
On niillä iso ero, mutta ei kyllä välttämättä vielä m-alustalla ota mihinkään kiinni.Originally posted by juki85 View PostEiköhän ne siellä mahdu pyörimään. En usko että tuo 235 vs. 225 ero on niin merkittävä. Tai sitten ohjaat kaasulla mutkiin, niin ei tartte rattia kääntää tappiin
Leave a comment:
-
Eiköhän ne siellä mahdu pyörimään. En usko että tuo 235 vs. 225 ero on niin merkittävä. Tai sitten ohjaat kaasulla mutkiin, niin ei tartte rattia kääntää tappiinOriginally posted by kemo81 View PostJuu,näin tein.Ei ole ollut edellisellä omistajalla e91n alla.Olleet 1M:n alla.Noh,jännityksellä odotellaan kun saa ne alle että missä ne raapii kiinni.Kuraläpät onneksi on edessä ja takana ja ne inansa levittää tuota etulokaria alaosasta ettei rapa kaikki lennä kylkeen..
Leave a comment:
-
Juu,näin tein.Ei ole ollut edellisellä omistajalla e91n alla.Olleet 1M:n alla.Noh,jännityksellä odotellaan kun saa ne alle että missä ne raapii kiinni.Kuraläpät onneksi on edessä ja takana ja ne inansa levittää tuota etulokaria alaosasta ettei rapa kaikki lennä kylkeen..Originally posted by coupe e46 View Postm-sport alustalla pitäisi mennä. kysy myyjältä, etkös sinä ostanut ne foorumilaiselta, jolla on samanlainen E91.
Leave a comment:
Leave a comment: