E90/E91 Vanne- ja rengasfit -topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• coupe e46
    replied
    Originally posted by kemo81 View Post
    Oo-ou..Pitääkö noita alkaa jo sovittaan alle että saa varmuuden että ke sinne käy.Ettei tarvi lähtee rengas kauppaan kaventaan rengasta tai myymään viä koko pakettia pois..Itsellä tosiaan tuo m270 vanne conti kitkoilla 235/40/18,alkuperäinen m-sport alusta.Ja auto mallia lci jos sillä oli tuohon jotai väliä?

m-sport alustalla pitäisi mennä. kysy myyjältä, etkös sinä ostanut ne foorumilaiselta, jolla on samanlainen E91.

Leave a comment:

• kemo81
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Joo mun vastaus oli sille et35 setille. Et20 ja 235/40 on siltään just hyvä taakse, mutta edessä tulee aivan liian ulos. Voi jopa raapia sisälokariin, kun kääntää tappiin.
    Oo-ou..Pitääkö noita alkaa jo sovittaan alle että saa varmuuden että ke sinne käy.Ettei tarvi lähtee rengas kauppaan kaventaan rengasta tai myymään viä koko pakettia pois..Itsellä tosiaan tuo m270 vanne conti kitkoilla 235/40/18,alkuperäinen m-sport alusta.Ja auto mallia lci jos sillä oli tuohon jotai väliä?

Leave a comment:

• coupe e46
    replied
    Joo mun vastaus oli sille et35 setille. Et20 ja 235/40 on siltään just hyvä taakse, mutta edessä tulee aivan liian ulos. Voi jopa raapia sisälokariin, kun kääntää tappiin.

8"X18"ET20 225/40 kumilla ei raavi edessä E92 vaikka madallus 35 mm ja vaikka kääntäisi tappiin, rengas lokarin tasalla-just eikä melkein. Kyseessä sama vanne M270.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by coupe e46 View Post
    voi raapia 10 mm spacerillakin (ET10) riippuen sun alustasta, en laittaisi 15mm

jos tehtaan sport alustasta madallettu vielä, raapii 15mm lätyllä varmasti

Leave a comment:

• coupe e46
    replied
    Originally posted by jj.berg View Post
    Itse itselleni vastaten: Menee hyvin.. Kumeiksi tulisi 235/40, kuinkahan paksu kiekko menisi taakse että tulis mahdollisimman ulos..?

voi raapia 10 mm spacerillakin (ET10) riippuen sun alustasta, en laittaisi 15mm

jos tehtaan sport alustasta madallettu vielä, raapii 15mm lätyllä varmasti

Leave a comment:

• kemo81
    replied
    Itse itselleni vastaten: Menee hyvin.. Kumeiksi tulisi 235/40, kuinkahan paksu kiekko menisi taakse että tulis mahdollisimman ulos..?
    Itselle tulos talveks samanlainen setti myös.Samoilla rengas sspekseillä.Mitä oon jokusen kuvan nähnyt ko et:llä ne tulee ihan sopivalle tasalle.Joskaan,jos ajaa paljon hiekkateillä,en tiä missä jamassa kyljet sen jälkeen

Leave a comment:

• bemu2000
    replied

15mm..

Leave a comment:

• jj.berg
    replied
    Näin vähän ajattelinkin että pitäisi mahtua kivuttomasti..

Olisiko jollain tietoa miten menisi 8x18 et20 joka nurkkaan..?

Style 270 e90 m3 "talvivanne" kyseessä..

Leave a comment:

• jj.berg
    replied
    Originally posted by kemo81 View Post
    Hyvin ollaan oem vanteiden kaltaisilla spekseillä eli hienosti mahtuu pyöriin ja suht sisällä pyörii näöllisesti.Joskin makuja on monia ja itseäni henkilökohtaisesti tuo ei ole häirinnyt.Itsellä tällä hetkellä jopa takana 9,5x19 et42 ja rengas 255/30/19..Ei raavi eikä mielestäni siltikään ole pahasti sisässä näöllisesti.Vannekin ratkasee.
    Näin vähän ajattelinkin että pitäisi mahtua kivuttomasti..

Olisiko jollain tietoa miten menisi 8x18 et20 joka nurkkaan..?

Style 270 e90 m3 "talvivanne" kyseessä..
    Last edited by jj.berg; 03-10-2012, 14:13.

Leave a comment:

• kemo81
    replied
    Varmaan miljoonaan kertaan tämäkin kysytty, mutta kysyn nyt vielä kerran..

Miten "huulille" tulee 330xd e91 seuravanlainen setti.

225/40r18
    255/35r18

8x18 et35
    9x18 et35

Luulisi että menee aika hyvin noilla spekseillä..?
    Hyvin ollaan oem vanteiden kaltaisilla spekseillä eli hienosti mahtuu pyöriin ja suht sisällä pyörii näöllisesti.Joskin makuja on monia ja itseäni henkilökohtaisesti tuo ei ole häirinnyt.Itsellä tällä hetkellä jopa takana 9,5x19 et42 ja rengas 255/30/19..Ei raavi eikä mielestäni siltikään ole pahasti sisässä näöllisesti.Vannekin ratkasee.

Leave a comment:

• jj.berg
    replied
    Varmaan miljoonaan kertaan tämäkin kysytty, mutta kysyn nyt vielä kerran..

Miten "huulille" tulee 330xd e91 seuravanlainen setti.

225/40r18
    255/35r18

8x18 et35
    9x18 et35

Luulisi että menee aika hyvin noilla spekseillä..?

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by Kennedy View Post
    Eli ei ota kokoaikaa kiinni vaan sisäreuna ottaa sisälokariin kun renkaat täysin käännettynä?

Kyllä

Leave a comment:

• Kennedy
    replied
    Originally posted by -Dani- View Post
    Kaverin puolesta kysyn.. sopiiko/onko fiksua, eli vakio e90 alle 16"x8" et23 ja renkaina 225/55/16?
    Jep, ei mahdu edessä pyörimään noin isot renkaat ET23 vanteilla. 205/55-16 renkailla menee nätisti. Mulla oli yhden talven vastaava setti, mutta ET20.
    Eli ei ota kokoaikaa kiinni vaan sisäreuna ottaa sisälokariin kun renkaat täysin käännettynä?

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by juki85 View Post
    Renkaat on ainakin turhan suuret halkaisijaltaan e90:een. Vakiokoko kun on 205/55R16.

Jep, ei mahdu edessä pyörimään noin isot renkaat ET23 vanteilla. 205/55-16 renkailla menee nätisti. Mulla oli yhden talven vastaava setti, mutta ET20.

Leave a comment:

• juki85
    replied
    Originally posted by -Dani- View Post
    Kaverin puolesta kysyn.. sopiiko/onko fiksua, eli vakio e90 alle 16"x8" et23 ja renkaina 225/55/16?

Kiitän
    Renkaat on ainakin turhan suuret halkaisijaltaan e90:een. Vakiokoko kun on 205/55R16.

Leave a comment:

Working...
X