Announcement

Collapse
No announcement yet.

E92 takaspoileri

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• manror
    replied
    Originally posted by Tommi_ View Post
    Mulla vähän samanlainen joululahja mielessä.

Itse himoitsen sitä bmw performance carbon lippaa. Sopii just hyvin valkoiseen, antaa vähän kontrastia. Schmiedmannilla se n 470€ joka tosiaan liian kallis. Saman orkkis lipan voi saada n 300€ huutamalla ebaystä. Schmiedmannilla muitakin lippoja, oletko tsekannut?

Niiltä tosin sitä ei jouluksi saa jos ei ole hyllyssä.
    Joo, oon mä noita. Ei vaan yksikään jostian syystä iske silmään, kun tommonen pelkkä pieni lippa on niin pahuksen pieni.

Itsellä on kanssa pieni kontrasti mielessä. Jopa aatelut semmoista että jos teippais spoilerin alapuolen mustaksi. Ihan kokomusta hiilikuituinenkin kävi mielessä mutta se vois mennä yli kun vanteet ja katto kerran on mustat.

Leave a comment:

• Tommi_
    replied
    Mulla vähän samanlainen joululahja mielessä.

Itse himoitsen sitä bmw performance carbon lippaa. Sopii just hyvin valkoiseen, antaa vähän kontrastia. Schmiedmannilla se n 470€ joka tosiaan liian kallis. Saman orkkis lipan voi saada n 300€ huutamalla ebaystä. Schmiedmannilla muitakin lippoja, oletko tsekannut?

Niiltä tosin sitä ei jouluksi saa jos ei ole hyllyssä.

Leave a comment:

• manror
    started a topic E92 takaspoileri

E92 takaspoileri

Pitäisi ensi viikolla saada itsehankittu joululahja, valkoinen E92.
    Auton takapää ei kuitenkaan ihan sellaisenaan istu täysin omaan silmään vaan kaipaisi pientä kohotusta takaspoilerin muodossa.

En vaan tähän mennessä ole vielä löytänyt paikkaa mistä tuollaisen hommata, eikä asiaa oikeen myöskään edistä se, etten myöskään tiedä millaisen spoilerin haluaisin.
    Originaali M3 lippa on hirvittävän kallis ja lisäksi aivan tolkuttoman pieni. Missään nimessä en kuitenkaan mitään lintulautaa ole haluamassa, mutta hieman näyttävämpi saisi olla.

Silmää miellyttäisi esimerkiksi tällainen: takaviistosta ja sivusta.
    Toimittaisikohan joku Suomessa tämmöisiä samankaltaisia ja mielellään semmoisia maalattavia versioita.

Kuuntelen myös mielelläni ehdotuksia muistakin malleista jos sellaisia täällä jollain on mielessä =)
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎