Onko tietoa/kokemuksia vaihtaa 188 2.93 perän tilalle lukollinen 2.8x tai 3.1x 215 perämurikka ?
Meneekö 215 suoraan kehtoon, käykö vetarit suoraan, käykö sama kardaani ?
Sehän on lautaseltaan isompi mutta muuttuuko pituus (=kardaanin mitta) tai leveys (=vetarien mitta)?
Miten hybridilaitteistossa tuo muuttuva välityssuhde, tekeekö sähkökoneelle tai vaihteistolle tarvetta koodaukselle (onko final gear ratio jotenkin fiksattu) ?
Ts ostaako vakion kuoriin teetätetty lukko vai katsella bmw valmiita sisarmallien isompia.
Meneekö 215 suoraan kehtoon, käykö vetarit suoraan, käykö sama kardaani ?
Sehän on lautaseltaan isompi mutta muuttuuko pituus (=kardaanin mitta) tai leveys (=vetarien mitta)?
Miten hybridilaitteistossa tuo muuttuva välityssuhde, tekeekö sähkökoneelle tai vaihteistolle tarvetta koodaukselle (onko final gear ratio jotenkin fiksattu) ?
Ts ostaako vakion kuoriin teetätetty lukko vai katsella bmw valmiita sisarmallien isompia.