kolina edessä
Käytetääs vanhaa topikkia kuin muillakin on samojam ongelmia.
eli mulla on ongelmana nyt narina oikealla edessä kun rattia kääntää lähes ääriasentoon. Samaten vitut**** pompotus/vatkaaminen 80-90km/h vauhdissa. Liekkö vanne soikeana?
vaihdettuja osia on
reali
numero 2 vas ja oik
reali 2
numero 6 vas ja oik
reali 3
osa numero 1 vas ja oik
yläpäät alkaa taas olemaan vaihtokunnossa? Kestivätkä jopa vajaa 2000km (motonet laatua)
Laakkoselta tilasen molempiin etutolppiin kaikki uutta orkkis osaa mikä vain voi nyt vaikuttaa tohon nitinati klonks ongelmaan.
reali 4
Mitä pitäisi tuolta listalta kanssa laittaa vaihtoon suosiolla, kun nyt alkaa tekemään etupäätä uusiksi?
E34 kolinaa etupäässä
Collapse
X
-
-
mulla oli sellaista kolinaa ku ajoi mukulakivikaduilla ja sellaisissa.mut syyksi ilmeni sellainen joku tuki pakoputkelle joka meni jonnekki vaihdelaatikon väliin tai sinne... otin sen pois joka ei vaikuttanu pakoputkeen kuitenkaa nii kolinat jäi sen myötä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tl81 View Posteikös raidetangon pään välys aiheuta myös kolahduksen? ainakin malleissa jossa hammastanko on tuennan etupuolella, päät ovat nopeasti kuluvaa tavaraa. 500:ssa ja uudemmissa taitaa olla takana.
Itsellä kanssa klopinaa, mutta kuin takaa oikealla. Varmaan helpoin vaan pyytää aika nyrkkipajalta. Pyytää ensin tutkimaan välykset ja sitten menet uudestaan omien osien kanssa vaihdattamaan ne.
Leave a comment:
-
-
Jossain on välystä. Iskareitten yläpäät paskana, tai vääränlaiset iskarit. Nosta etupyörät ilmaan ja käy heiluttelemassa. Turha niitä osia on summassa ruveta vaihtamaan.
Leave a comment:
-
-
raidetangon pää?
eikös raidetangon pään välys aiheuta myös kolahduksen? ainakin malleissa jossa hammastanko on tuennan etupuolella, päät ovat nopeasti kuluvaa tavaraa. 500:ssa ja uudemmissa taitaa olla takana.
Leave a comment:
-
-
Koiranluille kannatusta täältäkin. On omassa kiesissäkin taas vaihtokunnossa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by make520 View PostJuu elikkäs tämmönen onkelma.Aina kun ajaa pienimpääkin töyssyyn,auton etupäästä kuuluu pientä kolinaa.Itse arvelen iskaria tai sitten alapalloa.Onko muita vaihtoehtoja kenelläkään.:think
-
Originally posted by make520 View PostJuu elikkäs tämmönen onkelma.Aina kun ajaa pienimpääkin töyssyyn,auton etupäästä kuuluu pientä kolinaa.Itse arvelen iskaria tai sitten alapalloa.Onko muita vaihtoehtoja kenelläkään.:think(Eli kannattaa vaihtaa kaikki kerralla.) Mutta vaihda nyt koiranluut ensin, osa nro 6. Äläkä osta Italialaisia/Marokkolaisia osia.
Leave a comment:
-
-
eilen tein kyseisen operaation
- alapallossa klappia vitusti
- iskari totaalisen loppu
- vääntötanko vaihtokunnossa
no vaihtamalla loppu kolinat
Leave a comment:
-
-
Mulla loppu e34:sen kolinat kun vaihdoin apusimpukan helan ja kiristin sen ohjausvaihteen kääntövarren kiinnityspultin kunnolla kiinni...kun oli jostain syystä todella löysällä. tuossa on jotain vaihto ohjeita mitä ite apuna käytin... http://www.btcf.fi/forum/archive/index.php/t-58557.html
Leave a comment:
-
-
tukitanko/reaktiotanko millä nimellä nyt kutsutaankaan... itsellä loppui kolinta kun nuo vaihtoi
Leave a comment:
-
Leave a comment: