memebuy23buy

E34 kolinaa etupäässä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gremu
    replied
    kolina edessä

Käytetääs vanhaa topikkia kuin muillakin on samojam ongelmia.

eli mulla on ongelmana nyt narina oikealla edessä kun rattia kääntää lähes ääriasentoon. Samaten vitut**** pompotus/vatkaaminen 80-90km/h vauhdissa. Liekkö vanne soikeana?

vaihdettuja osia on

reali

numero 2 vas ja oik

reali 2

numero 6 vas ja oik

reali 3

osa numero 1 vas ja oik

yläpäät alkaa taas olemaan vaihtokunnossa? Kestivätkä jopa vajaa 2000km (motonet laatua)

Laakkoselta tilasen molempiin etutolppiin kaikki uutta orkkis osaa mikä vain voi nyt vaikuttaa tohon nitinati klonks ongelmaan.

reali 4

Mitä pitäisi tuolta listalta kanssa laittaa vaihtoon suosiolla, kun nyt alkaa tekemään etupäätä uusiksi?

Leave a comment:

• Leka
    replied
    Originally posted by arzi View Post
    Mun vessaan on just vaihdettu koiranluut eikä alatukivarsissa ollut väljää.

veikkauksia??
    Yläpään laakerit on joskus osoittautuneet mystisen kolinan aiheuttajiksi.

Originally posted by alspe View Post
    Eikä ole hammastankoa e34:ssa
    Onpas, iX:ssä

Leave a comment:

• armageddon
    replied
    mulla oli sellaista kolinaa ku ajoi mukulakivikaduilla ja sellaisissa.mut syyksi ilmeni sellainen joku tuki pakoputkelle joka meni jonnekki vaihdelaatikon väliin tai sinne... otin sen pois joka ei vaikuttanu pakoputkeen kuitenkaa nii kolinat jäi sen myötä

Leave a comment:

• alspe
    replied
    Originally posted by tl81 View Post
    eikös raidetangon pään välys aiheuta myös kolahduksen? ainakin malleissa jossa hammastanko on tuennan etupuolella, päät ovat nopeasti kuluvaa tavaraa. 500:ssa ja uudemmissa taitaa olla takana.
    Eikä ole hammastankoa e34:ssa

Itsellä kanssa klopinaa, mutta kuin takaa oikealla. Varmaan helpoin vaan pyytää aika nyrkkipajalta. Pyytää ensin tutkimaan välykset ja sitten menet uudestaan omien osien kanssa vaihdattamaan ne.

Leave a comment:

• Harri G
    replied
    Jossain on välystä. Iskareitten yläpäät paskana, tai vääränlaiset iskarit. Nosta etupyörät ilmaan ja käy heiluttelemassa. Turha niitä osia on summassa ruveta vaihtamaan.

Leave a comment:

• tl81
    replied
    raidetangon pää?

eikös raidetangon pään välys aiheuta myös kolahduksen? ainakin malleissa jossa hammastanko on tuennan etupuolella, päät ovat nopeasti kuluvaa tavaraa. 500:ssa ja uudemmissa taitaa olla takana.

Leave a comment:

• arzi
    replied
    Originally posted by E34-Tourer View Post
    Koiranluille kannatusta täältäkin. On omassa kiesissäkin taas vaihtokunnossa.
    Mun vessaan on just vaihdettu koiranluut eikä alatukivarsissa ollut väljää.

veikkauksia??

Leave a comment:

• E34-Tourer
    replied
    Koiranluille kannatusta täältäkin. On omassa kiesissäkin taas vaihtokunnossa.

Leave a comment:

• arzi
    replied
    Originally posted by make520 View Post
    Juu elikkäs tämmönen onkelma.Aina kun ajaa pienimpääkin töyssyyn,auton etupäästä kuuluu pientä kolinaa.Itse arvelen iskaria tai sitten alapalloa.Onko muita vaihtoehtoja kenelläkään.:think

Leave a comment:

• alspe
    replied
    Originally posted by make520 View Post
    Juu elikkäs tämmönen onkelma.Aina kun ajaa pienimpääkin töyssyyn,auton etupäästä kuuluu pientä kolinaa.Itse arvelen iskaria tai sitten alapalloa.Onko muita vaihtoehtoja kenelläkään.:think
    Alustahan siellä kolisee (Eli kannattaa vaihtaa kaikki kerralla.) Mutta vaihda nyt koiranluut ensin, osa nro 6. Äläkä osta Italialaisia/Marokkolaisia osia.

Leave a comment:

• gremu
    replied
    eilen tein kyseisen operaation

- alapallossa klappia vitusti
    - iskari totaalisen loppu
    - vääntötanko vaihtokunnossa

no vaihtamalla loppu kolinat

Leave a comment:

• wiilllee
    replied
    alapallo tai iskarit finaalissa.

Leave a comment:

• joni_
    replied
    Mulla loppu e34:sen kolinat kun vaihdoin apusimpukan helan ja kiristin sen ohjausvaihteen kääntövarren kiinnityspultin kunnolla kiinni...kun oli jostain syystä todella löysällä. tuossa on jotain vaihto ohjeita mitä ite apuna käytin... http://www.btcf.fi/forum/archive/index.php/t-58557.html

Leave a comment:

• JIPSKI
    replied
    tukitanko/reaktiotanko millä nimellä nyt kutsutaankaan... itsellä loppui kolinta kun nuo vaihtoi

Leave a comment:

• Zeik88
    replied
    Koiranluu tai iskarin yläpää

Leave a comment:

Working...
X